Landsholdsfodbold

12 år 11 måneder siden #181 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Det er ikke kun i Danmark at ''experterne'' laver dumme fejl. Sara Carbonero, Casillas' kæreste, siger at Uruguay scorede 8 mål mod Tahiti, men Cavani scorede 0. Han spillede ikke... Der er så meget kvinder ikke forstår!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #182 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Landsholdsfodbold
Ja hun siger endda at det overrasker hende at der ikke var nogle mål fra Cavani :-)

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 11 måneder siden #183 af Hugol
Ja det var synd vi ikke hentede Alba da det var muligt i stedet for klaphatten Coentrao. Alba er et geni på en fodbold bane. Fedt at han nakker så mange kasser ind på det spanske landshold. Que viva España

12 år 11 måneder siden #184 af Hugol

mortenj skrev: In your f***king face, Morten Bisgaard!!
Udtaler i forbindelse med indskiftningen af Torres: "Det er bare som om, at han ikke rigtig passer ind i den spanske tiki-taka stil."

Torres kvitterer herefter prompte med en scoring :-)

Spanien-Tyskland 1-0 Europa mester. F. Torres målscorer. Nogle gang bør folk lige !!!

12 år 11 måneder siden #185 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Landsholdsfodbold

Hugol skrev: Ja det var synd vi ikke hentede Alba da det var muligt i stedet for klaphatten Coentrao. Alba er et geni på en fodbold bane. Fedt at han nakker så mange kasser ind på det spanske landshold. Que viva España

Det håber jeg sku er ment ironisk!!

Alba er satme en gennem usympatisk spiller, alene at hans navn bliver nævnt herinde... pyha. Tiltales fremover Jessica Alba.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved asp3200.

12 år 11 måneder siden #186 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Landsholdsfodbold
Jeg sad selv og håbede på Real hentede Alba da han spillede i Valencia. Dog vidste jeg ikke han havde spillet i FCB :/
Vi har selv folk der tuder en del: Di Maria og Pepe (ironisk nok) er blandt dem :) ingen grund til at spille hellig konstant som Real fan. Vi har haft en del usympatiske spillere gennem tiden som jeg så alligevel elsker :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 11 måneder siden #187 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Hovedproblemet med Alba er sgu da også, at han er så fucking egern-agtigt at se på ... :p

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 11 måneder siden #188 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Landsholdsfodbold

Hugol skrev: Ja det var synd vi ikke hentede Alba da det var muligt i stedet for klaphatten Coentrao. Alba er et geni på en fodbold bane. Fedt at han nakker så mange kasser ind på det spanske landshold. Que viva España

Der er folk, der er røget ud for mindre end det der, Hugol. Jeg vil til enhver tid foretrække en klon mellem Pavón og Raúl Bravo i stedet for den kælling til Alba.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 11 måneder siden #189 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold

Siempre Madrid skrev:

Der er folk, der er røget ud for mindre end det der, Hugol. Jeg vil til enhver tid foretrække en klon mellem Pavón og Raúl Bravo i stedet for den kælling til Alba.

Jeg har i hvert fald anmeldt indlægget. Fy for satan!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #190 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Landsholdsfodbold

DarioGomez skrev: Hovedproblemet med Alba er sgu da også, at han er så fucking egern-agtigt at se på ... :p

Den fortjener lige at blive gentaget, hahahahahaha!

Mere seriøst: Jeg synes ikke, at Coentrao er særlig sympatisk stående for sig selv, men han er jo nærmest julemanden sammenlignet med Alba, føj!

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #191 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne Landsholdsfodbold

asp3200 skrev: Alba er satme en gennem usympatisk spiller, alene at hans navn bliver nævnt herinde... pyha. Tiltales fremover Jessica Alba.

Hvis der er plads til en Ángel di María og en Pepe, skulle der vel også nok lige kunne findes en plads til Jordi Alba?

12 år 11 måneder siden #192 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold

Dionysos skrev:

asp3200 skrev: Alba er satme en gennem usympatisk spiller, alene at hans navn bliver nævnt herinde... pyha. Tiltales fremover Jessica Alba.

Hvis der er plads til en Ángel di María og en Pepe, skulle der vel også nok lige kunne findes en plads til Jordi Alba?

Der er heller ikke plads til Pepe og di Maria.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum