Landsholdsfodbold
Real Madrid skrev: Han sagde Dani Alves igen!!! Are you F*cking kidding me?!?
"Arbeloa, der hvor Dani Alves normalt spiller, men han er skadet"
Ja, og han har endda kommenteret Brasiliens kampe. Det kan dog være at FT i sin kåde eufori over Neymar, har glemt stakkels Alves. Det er simpellthen pinligt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Dios skrev: Kan godt forstå man vælger Barca trioen på midten, men man ville sagtens kunne bytte Busquets ud med Alonso uden det vil skade holdet. Omvendt ville det måske give nogle andre strenge og spille på.
Alonso plejer vel også at spille på midtbanen, når han ikke er skadet.
Og i forhold til Valdes, så bunder det vel mere i, at holdet er sikre på førstepladsen og alle andre i truppen har fået spilletid.
Real Madrid skrev: Han sagde Dani Alves igen!!! Are you F*cking kidding me?!?
"Arbeloa, der hvor Dani Alves normalt spiller, men han er skadet"
Man kan vel dårligt fortænke ham i det? (Vicente tror tilsydenladende det samme?!?!?!?!?)
Han tror jo sikkert bare at det er en træningskamp mellem Nigeria - Barcelona. Sikkert noget velgørenhed for fattige børn i Nigeria? Plus autografskrivning i 6 timer til alle landets enlige mødre. OG (Trækker luft ind)....... Ikke at forglemme, de 2 efterfølgende timer som vil være med henblik på at få taget en masse gode billeder af en uvilkårlig Barcaspiller, som holder om 10 forskellige kræftsyge børn i alderen 6-9 år, på et nærtliggende børnehospital, som de selvfølgelig selv har doneret en masse penge til. -mes que un club, Lige midt i R%>£#.
Baah.....
Jeg kaster fandme op over, UD OVER ALLE de Barca tilhængere, der ser alt hvad Barcelona gør som det mest fantastiske, og alt hvad der har med dem at gøre, som enestående, ja nærmest romantisk... . . Det er jo gået helt amok med looove imellem folk og Barca, efter at Neymar er kommet til. Det er skrækkeligt at lytte til, intet mindre.:-/
Edit: undskyld mit udbrud.. . . .
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
Daniel skrev: Jeg har en underlig fornemmelse i maven; det kan være kvalme efter at have set Spaniens startopstilling. Fy forhelvede...... hvad ser Del Bosque dog i alle de teatralske Barcelona-spillere? Visse er berettiget, men.......
Edit: Godt Barcelona-mål, men alligevel ;)
Jeg har en tendens til altid at sidde og håbe på at Spanien taber, uanset hvem de spiller imod.:-S -og idag er ingen undtagelse.
Jeg krydser fingre for at Ramos og Arbeloa scorer 5 mål hver, men at Nigeria samlet vinder 12-11:)
Har det på samme måde, forhåbentlig kommer der lidt mere "balance" i fremtiden, med Casillas, Ramos, Arbeloa, Carvajal, Alonso, Isco inde omkring startopstillingen. Og så lad os krydse fingre for et hurtigt gennembrud af Morata og Jesé, så det snart bliver resten af verdenen, der brækker sig af Real dominans på landsholdet ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Udtaler i forbindelse med indskiftningen af Torres: "Det er bare som om, at han ikke rigtig passer ind i den spanske tiki-taka stil."
Torres kvitterer herefter prompte med en scoring :-)
Real Madrid skrev:
JimmyBroe skrev:
Daniel skrev: Jeg har en underlig fornemmelse i maven; det kan være kvalme efter at have set Spaniens startopstilling. Fy forhelvede...... hvad ser Del Bosque dog i alle de teatralske Barcelona-spillere? Visse er berettiget, men.......
Edit: Godt Barcelona-mål, men alligevel ;)
Jeg har en tendens til altid at sidde og håbe på at Spanien taber, uanset hvem de spiller imod.:-S -og idag er ingen undtagelse.
Jeg krydser fingre for at Ramos og Arbeloa scorer 5 mål hver, men at Nigeria samlet vinder 12-11:)
Har det på samme måde, forhåbentlig kommer der lidt mere "balance" i fremtiden, med Casillas, Ramos, Arbeloa, Carvajal, Alonso, Isco inde omkring startopstillingen. Og så lad os krydse fingre for et hurtigt gennembrud af Morata og Jesé, så det snart bliver resten af verdenen, der brækker sig af Real dominans på landsholdet ;)
Hvis Morata og Jese spiller en godkendt sæson, så burde det at være muligt at se dem få landsholdsdebut, da Spaniens angribere er så uskarpe.
*ser ikke kampen længere og så derfor ikke Torres' mål
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Hvem var det som var helt vild med soldado herinde:)?
JesperA skrev: Uanset hvem man holder med har jeg svært ved at forstå hvordan man kan være glad for at rotten Alba bliver dobbelt målscorer. Kald mig bare smålig, men den succes kan jeg på ingen måde unde ham!
succes, han scorer mod nigeria. Sku vild succes:), han vil altid være en jessica i min bog.