Landsholdsfodbold

12 år 11 måneder siden #397 af Dios
Besvaret af Dios på emne Landsholdsfodbold
Jaken skrev:

Jo, siden 2006 har de langt fra været prangende (sjovt nok lige efter Zizous tilbagetræden), og der kan også snildt drages paralleller til Englands præstationer. Men én ting er slutrunder, en anden er kvalifikationer og her så de, under kvalifikationen til EM 2012, stærke ud og var mit personlige bud på en vinder (jeg satte sågar penge på det, så dum som jeg var/er :P).

Det endte dog som bekendt ikke synderlig lykkeligt, og det franske folk må vel også efterhånden sande, at der stadig er lang vej op til Tyskland, Brasilien og Spanien. Dog må de trods alt stadig kategorises som værende en stærkere nation end eksempelvis Finland, Hviderusland, Japan eller Georgien. Derfor er det, efter min mening, ikke for meget at forlange 1 mål eller 2 fra Benzemas side af mod modstandere af lige dén kaliber.

Domenech bærer også helt klart en del af skylden for det pludselige kollaps, men selv dygtige trænere som Blanc og Deschamps har haft mere end svært ved at få Benzema til at præstere bare nogenlunde tilfredsstillende. Under deres ledelse, har Ribery og flere andre til gengæld periodevis præsteret ganske glimrende. Her ville det dog være en synd og skam at placere Benzema under kategorien "flere andre"...

Uanset hvordan man vender og drejer den, er det praktisk talt umuligt, at finde på forklaringer og undskyldninger for Benzemas forfærdelige landsholdsniveau. Det er mildest talt chokerende (og her har han endda ikke haft en Higuain til at ånde ham i nakken).

Det er faktisk rigtig. Jeg var også så dum og have dem som underdogs, og havde faktisk spillet Benzema som topscorer under den slutrunde :).

Der er ingen tvivl om, at Benzema underpræstere gevaldigt på det franske landshold. Jeg er dog også i tvivl om hans tilstedeværelse under kampene. For mig ser det ud som om han slet ikke gider og spille for landsholdet.
Der er nogle mennesker som skal plejes anderledes for man får det bedste ud af dem, og den kategori tror jeg helt sikkert Benzema hører under.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad årsagen er, men det kunne nok skyldes hans personlighed og meget generte væsen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #398 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold
Benzema er ikke selv den mest fornuftige eller rolige spiller, og derfor har han brug for, at omgivelserne giver ham ro... Simpelthen for, at han kan holde fokus.

Ellers ender det med småskandaler.

En af Zidanes vigtigste funktioner, da han vendte tilbage til Real Madrid, var at "mandsopdække" Benzema. Det siger vel egentlig lidt om, hvilke arbejdsbetingelser han arbejder bedst under.

På det franske landshold sejler alting - både på og uden for banen! Jeg tror ganske enkelt ikke, at landsholdet passer til Benzema som arbejdsplads.... Og heldigvis er det jo også komplet ligegyldigt.

12 år 11 måneder siden #399 af baggins
Besvaret af baggins på emne Landsholdsfodbold
Casillas starter for Spanien. Det er måske lidt respektløs overfor Valdes, da han lige har stået flere brændkampe for Barca. Men håber dog at Casillas kommer tilbage for Madrid. På en måde kan jeg også godt lide at del Bosque er kold i røven.

Og er der nogle, der ved om Bale er skadet, siden han ikke starter for Wales?

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #400 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

baggins skrev: Casillas starter for Spanien. Det er måske lidt respektløs overfor Valdes, da han lige har stået flere brændkampe for Barca. Men håber dog at Casillas kommer tilbage for Madrid. På en måde kan jeg også godt lide at del Bosque er kold i røven.

Og er der nogle, der ved om Bale er skadet, siden han ikke starter for Wales?

Han har jo ikke lavet en skid i 2-3 måneder, ingen kamptræning, og han har jo heller ikke rigtig trænet sammen med hans tidligere klubkamerater. Så det synes jeg nu giver fint mening.:)
Jeg er absolut ikke fan af Wales mere. Fuck Wales:(

Og u vi er ved landshold. Det er simpelthen for pinligt hvis vi taber til Malta:O

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #401 af CRSeven
Besvaret af CRSeven på emne Landsholdsfodbold
Et vaskeægte hattrick af Ronaldo i kampen imod Nord Irland. 2-4 til Portugal!

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #402 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Landsholdsfodbold
Hvem skal portugal spille mod næste gang ?n

12 år 11 måneder siden #403 af MMM
Besvaret af MMM på emne Landsholdsfodbold

Marcelohoppen12 skrev: Hvem skal portugal spille mod næste gang ?n

De spiller en venskabskamp mod Brasilien på tirsdag, som Ronaldo har fået fri fra, og to kvalifikationskampe mod Israel og Luxemburg i oktober.
Følgende bruger(e) sagde tak: Marcelohoppen12

12 år 11 måneder siden #404 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Landsholdsfodbold
Jeg hader landsholdsfodbold og de forbandede pauser
Følgende bruger(e) sagde tak: Jarlens

12 år 11 måneder siden #405 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Landsholdsfodbold
Jeg hader dem også, kunne de ikke bare spille samtlige kval-kampe på et par uger i stedet. Det ville både gavne lands- og klubhold, og vel egentlig også spillerne. Især dem der spiller for lande der ligger langt væk.

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #406 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Landsholdsfodbold
Perfekt !! nu er Marcelo skadet igen !! :(

12 år 11 måneder siden #407 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Landsholdsfodbold
FOR HELVEDE!