Landsholdsfodbold

13 år 1 dag siden #373 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Landsholdsfodbold
Isco er blevet udtaget til det spanske landshold, som på onsdag spiller venskabskamp mod Ecuador: www.marca.com/2013/08/09/futbol/seleccion/1376045004.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 dag siden #374 af Dios
Besvaret af Dios på emne Landsholdsfodbold

El_Juan skrev: Isco er blevet udtaget til det spanske landshold, som på onsdag spiller venskabskamp mod Ecuador: www.marca.com/2013/08/09/futbol/seleccion/1376045004.html

Jeg forstår simpelthen ikke hvad Tello laver omkring det spanske landshold, ej heller u-21 landsholdet. I hvilken som helst anden klub, så nægter jeg og tro på, at han ville være inde over landsholdet. Bojan wannabe!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, Steen

13 år 1 dag siden #375 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold

Dios skrev:

El_Juan skrev: Isco er blevet udtaget til det spanske landshold, som på onsdag spiller venskabskamp mod Ecuador: www.marca.com/2013/08/09/futbol/seleccion/1376045004.html

Jeg forstår simpelthen ikke hvad Tello laver omkring det spanske landshold, ej heller u-21 landsholdet. I hvilken som helst anden klub, så nægter jeg og tro på, at han ville være inde over landsholdet. Bojan wannabe!

Kan Alonso, Xavi og Iniesta ikke snart stoppe på landsholdet, og lade den næste generation træde til ;)
Jeg er bekymret for at Isco, Ilarramendi m.fl. Ikke vil få særlig mange landskampe før om lang tid...

Egentlig vanvittig, at Mata kun har spillet 29 kampe, i et hver andet land ville han være på +50 landskampe.

Edit: Nøj hvor har Michu i lang tid snart fortjent at blive udtaget til det landshold! Llorente fremfor Michu??

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved Real Madrid.

13 år 1 dag siden #376 af Real Madrid
Nogle der kan fortælle mig lidt om Koke fra Atletico Madrid. Han er et kæmpe talent i FIFA 14, men derfra er han et stort spørgsmålstegn for mig hehe ;)

13 år 1 dag siden #377 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

Real Madrid skrev: Nogle der kan fortælle mig lidt om Koke fra Atletico Madrid. Han er et kæmpe talent i FIFA 14, men derfra er han et stort spørgsmålstegn for mig hehe ;)

Hvor kan man se at han er et kæmpe talent i Fifa 14 henne?:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 1 dag siden #378 af Real Madrid

JimmyBroe skrev:

Real Madrid skrev: Nogle der kan fortælle mig lidt om Koke fra Atletico Madrid. Han er et kæmpe talent i FIFA 14, men derfra er han et stort spørgsmålstegn for mig hehe ;)

80 i stats, 20 år gammel + hvis man køber ham stiger han hurtigt i stats ;)

+ der også er den der hjemmeside, med spiller potentialer, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder... -.-'

13 år 1 dag siden #379 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

Real Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

+ der også er den der hjemmeside, med spiller potentialer, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder... -.-'

Hvor har fu den viden fra? :O du har vel ikke spillet endnu?:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 1 dag siden #380 af Real Madrid

JimmyBroe skrev:

Real Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Hvor har fu den viden fra? :O du har vel ikke spillet endnu?:)

Sorry min fejl haha! mener selvfølgelig FIFA 13 - bommert.

Jeg er allerede langt fremme i tiden, måske fordi jeg sidder og læser dette ;)

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...FIFA_14%E2%80%99.htm

Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 dag siden #381 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Landsholdsfodbold

Han "sparer" en del Barca spillere.
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved Raúl 7.

13 år 1 dag siden #382 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Landsholdsfodbold

Dios skrev: Jeg forstår simpelthen ikke hvad Tello laver omkring det spanske landshold, ej heller u-21 landsholdet. I hvilken som helst anden klub, så nægter jeg og tro på, at han ville være inde over landsholdet. Bojan wannabe!

Jeg ser heller ikke selv det store lys i Tello, det må jeg ærlig erkende, men objektivt set, så er han en dygtig og talentfuld spiller, der har gjort det fint for Barcelona. Om han har niveauet til La Roja eller ej - det kan man altid diskutere frem og tilbage. Det vil tiden vise.

For mig handler det om, at Del Bosque gerne lige vil se ham an. Akkurat som det ligeledes er tilfældet med Isco, Íñigo Martínez og Koke. Og man kan ikke tage fra ham, at han har gjort det udmærket, så det er vel fair nok.

Talentfuld og alsidig ung midtbanespiller. Omskolet fra dybtliggende playmaker til offensiv midt. Kan ligeledes spille på kanten, men bliver oftest brugt i 10'er-rollen bag angriberen.

En typisk spansk midtbanespiller. Klog spiller, teknisk dygtig, masser af flair og god omgang med bolden. Og så er han tilmed en dynamisk, hårdtarbejdende og løbestærk spiller.

Arda Turan og Koke er arkitekterne i Atléticos offensiv. Det er dem der sætter angriberne op til mål. Dem der kan skabe noget på egen hånd. To undervurderede spillere.

Raúl 7 skrev: Han "sparer" en del Barca spillere.

På sin vis gør han. Og så alligevel ikke. Barcelona har trods alt også fem spillere med, mens Real Madrid har fire med. Det er vel ret beset kun Piqué, Busquets og Pedro der bliver sparet. Til dels Xavi. Omvendt er Xabi Alonso heller ikke med. Jeg tror ikke der er nogen, der har noget at beklage sig over.

Nuvel, jeg ville helst gerne være foruden disse ligegyldige landskampe, men de er der nu engang og det må man bare leve med.
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved El_Juan.

12 år 11 måneder siden #383 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Skader... Coentrao er blevet skadet.. Denis også, som JesperA skrev tidligere..

12 år 11 måneder siden #384 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Isco fik ikke spilletid i dag, mod Ecuador.. Hvad var så meningen med at han skulle tage den lange rejse?

Benzema har nu spillet 19 timer uden at score, for det franske landshold. Skræmmende.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum