Landsholdsfodbold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Isco fik ikke spilletid i dag, mod Ecuador.. Hvad var så meningen med at han skulle tage den lange rejse?
Benzema har nu spillet 19 timer uden at score, for det franske landshold. Skræmmende.
Er du da franskmand?;)
For ellers kan jeg ikke se det skræmmende.... Det skræmmer mig mere, at Bendtner bruger 60% af sine vågne timer på Simon's, når han skal finde sig sin "rigtige" klub - Det er skræmmende...;)
M_linding skrev:
Steen skrev: Isco fik ikke spilletid i dag, mod Ecuador.. Hvad var så meningen med at han skulle tage den lange rejse?
Benzema har nu spillet 19 timer uden at score, for det franske landshold. Skræmmende.
Er du da franskmand?;)
For ellers kan jeg ikke se det skræmmende.... Det skræmmer mig mere, at Bendtner bruger 60% af sine vågne timer på Simon's, når han skal finde sig sin "rigtige" klub - Det er skræmmende...;)
Lige dét skræmmer mig ikke ligefrem - Jeg forventer mig ikke mere af Bendtner ;)
...det gør jeg dog af Benzema...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Dani Alves blev i øvrigt matchvinder for Schweiz
Ja, og hvilken perle!!! Skal vi ikke lige nyde den?
m.101greatgoals.com/gvideos/ridiculous-o...goal-for-switzerland
På landsholdet er han et af holdets store stjerner og endda super gode venner med Ribery og må føle sig tryg, men alligevel netter han ikke.
Jeg er bange for at han toppede tidligt i Lyon og gav udtryk for at være et kæmpe talent, men efterfølgende ikke har været i stand til at udvikle sig yderligere og i dag fremstår som værende middelmådig i mange af spillets facetter.
Der er flere eksempler på dette. Vi har senest set det med Gago og Robinho. Spillere som gjorde det nogenlunde, men grundet prædikater og kæmpe forventninger fastholdte man dem, selvom holdet snildt kunne være forstærket på deres positioner.
De fleste madridista's håber, især Zidane og Perez, hvilket gør dem ekstremt farvede - jeg håber Ancelotti vurderer situationen med mere objektive briller...
Lad os håber han for alvor bider sig fast i denne sæson!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Realex skrev:
Haha, fuck en idiot!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Realex skrev:
www.101greatgoals.com/gvideos/ridiculous...oal-for-switzerland/
Så får man ikke det underlige format på computer.
I øvrigt godt ramt. Den var på vej udover sidelinjen, og så får han lige reddet den godt op i hjørnet. Flot spil.
BBB skrev:
Realex skrev:
I øvrigt godt ramt. Den var på vej udover sidelinjen, og så får han lige reddet den godt op i hjørnet. Flot spil.
Matchfixing!!!!.. typisk alves
Elkrimi skrev: Det er lidt tankevækkende med Benzema.
På landsholdet er han et af holdets store stjerner og endda super gode venner med Ribery og må føle sig tryg, men alligevel netter han ikke.
Jeg er bange for at han toppede tidligt i Lyon og gav udtryk for at være et kæmpe talent, men efterfølgende ikke har været i stand til at udvikle sig yderligere og i dag fremstår som værende middelmådig i mange af spillets facetter.
Der er flere eksempler på dette. Vi har senest set det med Gago og Robinho. Spillere som gjorde det nogenlunde, men grundet prædikater og kæmpe forventninger fastholdte man dem, selvom holdet snildt kunne være forstærket på deres positioner.
De fleste madridista's håber, især Zidane og Perez, hvilket gør dem ekstremt farvede - jeg håber Ancelotti vurderer situationen med mere objektive briller...
Lad os håber han for alvor bider sig fast i denne sæson!
Er det bare mig eller har Frankrig aldrig rigtig været giftige siden slut 90'erne start 00'erne? De havde en god slutrunde i 06, men der tryllede Zidane også. Frankrig og England er efter min mening ikke nogle top landshold længere. Begge landshold har verdensklassespillere, men det er tydeligt noget helt galt. Alle trækker hinanden ned.
Vil nu mene, at den noget psykotiske Domenech bærer en stor del af skylden for Frankrig's manglende succes og viderudvikling, men ikke engang Blanc kunne rette op på problemerne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
asp3200 skrev:
BBB skrev:
Realex skrev:
Matchfixing!!!!.. typisk alves
Fantastisk hovedstød!!
Keep 'em coming, Alves!
Dios skrev: Er det bare mig eller har Frankrig aldrig rigtig været giftige siden slut 90'erne start 00'erne? De havde en god slutrunde i 06, men der tryllede Zidane også. Frankrig og England er efter min mening ikke nogle top landshold længere. Begge landshold har verdensklassespillere, men det er tydeligt noget helt galt. Alle trækker hinanden ned.
Vil nu mene, at den noget psykotiske Domenech bærer en stor del af skylden for Frankrig's manglende succes og viderudvikling, men ikke engang Blanc kunne rette op på problemerne.
Jo, siden 2006 har de langt fra været prangende (sjovt nok lige efter Zizous tilbagetræden), og der kan også snildt drages paralleller til Englands præstationer. Men én ting er slutrunder, en anden er kvalifikationer og her så de, under kvalifikationen til EM 2012, stærke ud og var mit personlige bud på en vinder (jeg satte sågar penge på det, så dum som jeg var/er :P).
Det endte dog som bekendt ikke synderlig lykkeligt, og det franske folk må vel også efterhånden sande, at der stadig er lang vej op til Tyskland, Brasilien og Spanien. Dog må de trods alt stadig kategorises som værende en stærkere nation end eksempelvis Finland, Hviderusland, Japan eller Georgien. Derfor er det, efter min mening, ikke for meget at forlange 1 mål eller 2 fra Benzemas side af mod modstandere af lige dén kaliber.
Domenech bærer også helt klart en del af skylden for det pludselige kollaps, men selv dygtige trænere som Blanc og Deschamps har haft mere end svært ved at få Benzema til at præstere bare nogenlunde tilfredsstillende. Under deres ledelse, har Ribery og flere andre til gengæld periodevis præsteret ganske glimrende. Her ville det dog være en synd og skam at placere Benzema under kategorien "flere andre"...
Uanset hvordan man vender og drejer den, er det praktisk talt umuligt, at finde på forklaringer og undskyldninger for Benzemas forfærdelige landsholdsniveau. Det er mildest talt chokerende (og her har han endda ikke haft en Higuain til at ånde ham i nakken).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Den franske liga har jo også mistet alt sin power internationalt. Lyon og Marseille var storhold, og Monaco var i CL-finalen, begge med en masse franske talenter. PSG og Monaco er muligvis på vej tilbage, men det har jo intet at gøre med talentmassen i Frankrig, der ikke længere kan følge med de helt store nationer. Spanien og Tyskland er milevidt foran alle andre europæiske nationer mht. talenter og store spillere, og begge landes landshold fungerer i øvrigt også fantastisk som hold, fordi holdenes stammer er sammenspillet gennem så mange år.
Benzema har aldrig leveret på landsholdet, og han blev jo også skrottet fra VM-truppen sidste gang, af samme grund.