Landsholdsfodbold

10 år 8 måneder siden #613 af Neye
Besvaret af Neye på emne Landsholdsfodbold
Thiago og Isco hygger sig i aftes mod Ukraine

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 uger siden #614 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Landsholdsfodbold
Så er der snart EM. Ærgeligt at flere store profiler er ude med skader.. Blandt andet Reus, Veratti, Gundogang, Carvajal osv.

Ivørigt er Frankrig godt ramt. Varane ude, Lassana Diarra er også ude, Sakho er taget for doping og Benzema som ikke er udtaget. Fire spiller der meget vel kunne have været i startopstillingen.

9 år 8 måneder siden #615 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Landsholdsfodbold
Det går vel her.

En fryd at Ronaldo rejser sig op og scorer lige efter han bliver nedlagt i feltet ;) Selv når han falder står han sq det rigtige sted!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 8 måneder siden #616 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Landsholdsfodbold

Kratmus skrev: Det går vel her.

En fryd at Ronaldo rejser sig op og scorer lige efter han bliver nedlagt i feltet ;) Selv når han falder står han sq det rigtige sted!

Synes han tog tilløb allerede mod Eibar med flere gode aktioner på kanten, så måske er han ved at komme i omdrejninger :D altså Andorra - Eibar, potatoe - potatoe

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #617 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Landsholdsfodbold

ChrillRM14 skrev:

Kratmus skrev: Det går vel her.

Synes han tog tilløb allerede mod Eibar med flere gode aktioner på kanten, så måske er han ved at komme i omdrejninger :D altså Andorra - Eibar, potatoe - potatoe

Jeg håber du har ret. Og jeg tror da også, at han nok skal komme op i omdrejninger igen, men om han når samme sindssyge niveau er ikke til at sige. Men med 9 mand på banen bør Andorra være til at slå. Glæder mig til at se det danske landshold i morgen :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 8 måneder siden #618 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Landsholdsfodbold
Andorra spillerne gik ekstremt voldsomt ind på Ronaldo og i flere tilfælde var det lige før man fik ubehagelige minder fra EM finalen..Men godt af dommeren hurtigt ser sådan svinsk spillere og straffer dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 8 måneder siden #619 af nono
Besvaret af nono på emne Landsholdsfodbold
Ronaldo var en fryd for øjet i går. Han er bedre for Portugal hvor de tvinger ham op på toppen som angriber. Ronaldo er ikke 26 år gammel længere. Det er tydeligt at han økonomiserer mere med sine kræfter for Real Madrid. Det går udover den defensive balance på holdet ligesom han deltager for sporadisk og selektivt i opstillet. Når han så endelig melder sig på banen går det desuden ofte galt med udgangspunktet i venstre side da han hverken er nogen Pirlo i pasningsspillet eller nogen stor dribler længere.

Men han er fortsat verdens bedste poacher / angriber.

Han skal simpelthen erstatte Benzema på toppen så hurtigt som muligt. Herved kan Bale finde plads i den venstre side hvor han har væsentligt bedre forudsætninger for at levere, mens James kan indtage pladsen i højresiden.

Så skal der FORLANGES defensive løb af Bale/James á la Ancelottis første sæson med Bale/Di Maria så vi ikke længere har et hold der er knækket over i to dele. Herved er jeg også sikker på at man vil opleve en reduktion af Casemiro-afhængigheden og opstillinger med fx. Isco centralt vil bedre kunne lade sig gøre når/hvis de to fløje deltager i oprydningsarbejdet.

9 år 8 måneder siden #620 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Landsholdsfodbold
Lad os håbe Zidane læser med, Nono, fordi det er guldkorn. I hvert fald noget der bør forsøges med i en periode.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 8 måneder siden #621 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Landsholdsfodbold

nono skrev: Ronaldo var en fryd for øjet i går. Han er bedre for Portugal hvor de tvinger ham op på toppen som angriber. Ronaldo er ikke 26 år gammel længere. Det er tydeligt at han økonomiserer mere med sine kræfter for Real Madrid. Det går udover den defensive balance på holdet ligesom han deltager for sporadisk og selektivt i opstillet. Når han så endelig melder sig på banen går det desuden ofte galt med udgangspunktet i venstre side da han hverken er nogen Pirlo i pasningsspillet eller nogen stor dribler længere.

Han skal simpelthen erstatte Benzema på toppen så hurtigt som muligt. Herved kan Bale finde plads i den venstre side hvor han har væsentligt bedre forudsætninger for at levere, mens James kan indtage pladsen i højresiden.

Så skal der FORLANGES defensive løb af Bale/James á la Ancelottis første sæson med Bale/Di Maria så vi ikke længere har et hold der er knækket over i to dele. Herved er jeg også sikker på at man vil opleve en reduktion af Casemiro-afhængigheden og opstillinger med fx. Isco centralt vil bedre kunne lade sig gøre når/hvis de to fløje deltager i oprydningsarbejdet.

Hvad skal Benz så lave?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 8 måneder siden #622 af BBB
Besvaret af BBB på emne Landsholdsfodbold

Zyconith skrev:

nono skrev: Ronaldo var en fryd for øjet i går. Han er bedre for Portugal hvor de tvinger ham op på toppen som angriber. Ronaldo er ikke 26 år gammel længere. Det er tydeligt at han økonomiserer mere med sine kræfter for Real Madrid. Det går udover den defensive balance på holdet ligesom han deltager for sporadisk og selektivt i opstillet. Når han så endelig melder sig på banen går det desuden ofte galt med udgangspunktet i venstre side da han hverken er nogen Pirlo i pasningsspillet eller nogen stor dribler længere.

Hvad skal Benz så lave?

Han skal vel varme bænken. Vi må trods alt kun have 11 mand på banen.

Jeg tror i øvrigt ikke så meget på Ronaldo på toppen. Han har brug for at kunne lave et løb på tværs, og hvis de to CBs ikke bare skal følge efter ham, så skal der være en anden frontangriber.

Jeg var fan af Bale og Dí Marías defensive arbejde, men jeg tror ikke James lave samme antal af højintense løb son Dí María gjorde. Hvis Bale og James lavede defensive løb, og Ronaldo tog toppen, så ville organisationen selvfølgelig stå bedre.

9 år 8 måneder siden #623 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Landsholdsfodbold

BBB skrev:

Zyconith skrev:

Hvad skal Benz så lave?

Han skal vel varme bænken. Vi må trods alt kun have 11 mand på banen.

Jeg tror i øvrigt ikke så meget på Ronaldo på toppen. Han har brug for at kunne lave et løb på tværs, og hvis de to CBs ikke bare skal følge efter ham, så skal der være en anden frontangriber.

Jeg var fan af Bale og Dí Marías defensive arbejde, men jeg tror ikke James lave samme antal af højintense løb son Dí María gjorde. Hvis Bale og James lavede defensive løb, og Ronaldo tog toppen, så ville organisationen selvfølgelig stå bedre.

Kan også være i tvivl om Ronaldo å toppen. Virkede i hvert fald ikke sidst det blev forsøgt i RM. Men det kunne være at det kan lykkedes nu. Var der nogen der lagde mærke til at hans spurt mod eibar i slutningen af kampen hvor han jagtede bolden der blev spillet rundt imellem forsvarerne og målmanden? Hvor var det ligegyldigt.

Årha hvor ville jeg dog ønske Cavani såfremt Benz skulle erstattes af nogen. Måske r det lige lidt for sent alderswise. Han r giftig og ligner en eller andet Gladiatorkriger.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 uge siden #624 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Ronaldo fortsætter de ustyrlige takter med to mål og en assist i Portugals 3-0 sejr over Letland her til aften. I VM-kvalen står han nu noteret for 11 mål i fem kampe, hvilket selvfølgelig gør ham til topscorer (tre mål ned til Lewandowski). Med hans 73 landsholdsmål er han nu kun fire mål fra at tangere legendariske Pelé (77 mål)!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum