Landsholdsfodbold
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
(Jaja jeg ved godt at programmet hed Angora)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg siger bare anmeld dem til politiet for vold. Kampen er slut, og et slag til ansigtet er vold. Lad det være et eksempel for fremtiden.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Steen ser du Bolivia - Brasilien? Lampe står jo en pragtkamp. Han kunne godt blive Navas' arvetager.
Han er allerede 30 aar..
Og endnu vigitigere saa er hans fucking navn Lampe..
Glem det.
Zyconith skrev: Steen ser du Bolivia - Brasilien? Lampe står jo en pragtkamp. Han kunne godt blive Navas' arvetager.
Jeg stemmer for! Kom frisk, Lampe.
Jeg vil udskifte Navas med nærmest hvem som helst, efterhånden. Aldrig har klubben haft en målmand, der slipper så let fra kritik, som Navas gør. Det bliver sgu lidt for svagt, at en klub af denne størrelse (og dens fans) ikke stiller krav til en så fundamental position på banen, som målmandspositionen nu engang er.
R7CR7GB11 skrev:
Han er allerede 30 aar..
Glem det.
Ha! Lampen kombineret med de bolivianske højder neutraliserede Brasilien fuldstændigt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Han er allerede 30 aar..
Glem det.
Ha! Lampen kombineret med de bolivianske højder neutraliserede Brasilien fuldstændigt.
Smaa 4 kilometers hoejde og en modstander fuldstaendig uden behov for at vinde. Saa skal man ogsaa helst kunne vaere med.
For lige at vende hoejden, saa undrer det mig virkelig at det er tilladt. Det svarer til at have en hjemmebane med asfalt i stedet for graes og saa traene paa asfalt 3 gange om ugen. Saa faar man det nok ogsaa lidt nemmere paa hjemmebane.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Tjaa alle kneb gælder vel. Der er dog lidt mere at klage over, da det trods har en stor betydning det med ilt osv. Modsat den kære Xavi der var sur over græsset ikke var helt grønt, som på Camp Nou. Argentina skal i øvrigt til Ecuador hvor det er under lignende forhold, taber de den kamp er de jo ikke med. Surt med en VM uden Messi og Argentina i hvert fald
Hvorfor?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Madrid1998 skrev: Tjaa alle kneb gælder vel. Der er dog lidt mere at klage over, da det trods har en stor betydning det med ilt osv. Modsat den kære Xavi der var sur over græsset ikke var helt grønt, som på Camp Nou. Argentina skal i øvrigt til Ecuador hvor det er under lignende forhold, taber de den kamp er de jo ikke med. Surt med en VM uden Messi og Argentina i hvert fald
Hvorfor?
Messi må snart begynde at levere for andre end Barca :-)
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Fordi de bedste spillere skal vel være med i VM ? Synes du ikke også det, for den sags skyld også Ronaldo, Neymar, Hazard osvReal Madrid skrev:
Hvorfor?