Sæsonen 13/14
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Den gør ondt at se. Han skulle jo bare banke den ind !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Det burde kunne dæmpe abstinencerne :-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
4 mål og 6 assist i 10 kampe af Bale, begynder at se meget lovende ud!
Derudover så er jeg lidt trist over, at Casemiro og Nacho ikke får mere spilletid, men med vores midtbane og forsvarskæde, der har været noget ustabil er det forståeligt nok.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Håber dog at det betyder vi får lidt mere af se af Casimiros evner. Jeg var ellers rimelig imponeret over ham i pre-sæson kampene.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg håber bestemt på at det betyder at vi i hvert fald får at se hva Casemiro ka bidrage med - for jeg er tilbøjelig til at tro at det er væsentligt mere end Illarra.
Ik så overraskende er Di Maria den spiller folk mindst ser som Khediras afløser. Og det er vist nærmest oz kun Ancelotti der ser noget lys i den perverse idé det er at benytte Di Maria på den centrale midt. Det ka virkelig ik være meningen at man ska malplacere spillere så katastrofalt alene for at gi dem spilletid når man har flere andre spillere på bænken som ku spille pladsen bedre.
Men virkeligt øv med Khedira!!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Xabi Alonso skadet i Spaniens kamp netop nu. Håber inderligt det ikke er slemt, det jo halvdelen af vores midtbane der er kollapset i løbet af 2 dage.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Real-MOU skrev: Alarm 112
Xabi Alonso skadet i Spaniens kamp netop nu. Håber inderligt det ikke er slemt, det jo halvdelen af vores midtbane der er kollapset i løbet af 2 dage.
CODE RED.
Helt ærligt, lad nu være.
På Lørdag hedder den så, Illarra, Isco, Modric.
GutiHAZ14 skrev:
Real-MOU skrev: Alarm 112
CODE RED.
Helt ærligt, lad nu være.
På Lørdag hedder den så, Illarra, Isco, Modric.
Ja skræmmende vi kan stille med den midtbane, når de 2 første til pladsen er skadet. Det skulle være hans venstre ankel den er gal med. Men ser det stadigvæk en kæmpe tab, og jeg vil da være urolig for de næste par kampe