Sæsonen 13/14

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1105 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .

Hej Steen.

Du behøver altså ikke skrive holdopstilling for hver kamp. Vi andre har altså internet, og madridista.dk plejer også at være gode til at oplyse holdopstillingen inde på facebook.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1106 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .

Hej Steen.

Du behøver altså ikke skrive holdopstilling for hver kamp. Vi andre har altså internet, og madridista.dk plejer også at være gode til at oplyse holdopstillingen inde på facebook.

Konkurrence i hvem der finder den først ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 9 måneder siden #1107 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Hej Steen.

Haha hold nu, det er da rart nok at opstillingen står der, så man kan referere til den. Jeg tror de fleste herinde ikke har noget imod at han sætter opstillingen ind
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe, rezamadridista

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1108 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Sæsonen 13/14

elle44 skrev:

Real Madrid skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Hej Steen.

Haha hold nu, det er da rart nok at opstillingen står der, så man kan referere til den. Jeg tror de fleste herinde ikke har noget imod at han sætter opstillingen ind

Hold nu op ik?

Det er det samme som at skrive, hvad kampen står mellem Almeria-Real Madrid i halvlegs pausen.

Vi ved jo alle sammen holdopstillingen, og der er ingen grund til at skrive det.

12 år 9 måneder siden #1109 af Real Madrid
Amen det er jo ved at blive latterligt det Ronaldo har gang i!
Skøn start på kampen! :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Lassemadrid

12 år 9 måneder siden #1110 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 13/14
Kunne det tænkes, at ikke alle bruger "hele" internettet, men for det meste kun bruger madridista.dk? Jeg er lykkelig for at jeg ikke behøver at søge andetsteds, når jeg kan få informationer her på siden fra alle skribenterne. El_Juan, Steen, MMM og Anes er blot nogle af de brugere, som leverer de små vigtige nyheder som måske bliver forbigået af andre sportssider. Og det er jeg godt tilfreds med:D Jeg er super ligeglad med alle andre hold, men med Madrid suger og sluger jeg alt hvad der er at støve op af nyheder og små ting omhandler klubben også, startopstilling, scoringer, skader etc.

Steen bliv endelig ved med at smide startopstillingen op. Tak:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Sam, Steen, Gribben, rezamadridista, Jelle, BBB, MMM

12 år 9 måneder siden #1111 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Hej Steen.

Godt for dig at du kan finde ud af at bruge internettet, det havde jeg faktisk ikke regnet med.
Nu er det ikke alle der har Facebook, blandt andet mig selv, eller også er folk på internettet via deres mobil, og der er det meget nemmere at finde startopstillingerne inde på Madridista.dk end det er på Realmadrid.com, da deres side loader meget langsomt. Eller måske kun for mig, da jeg ikke har en iphone. Derfor tjekker jeg altid denne side når jeg ikke er på computeren. Og nogen gange så er det ikke kun for brugerne jeg skriver startopstillingen, jeg gør det også hvis jeg skal dele mine tanker omkring startopstillingen.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, rezamadridista

12 år 9 måneder siden #1112 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Minder mig om en 1-1 kamp. Ronaldo skadet og spillet er skod. Modric på banen tak og kom nu igang Bale.

Jese chance, tag den og vis noget

12 år 9 måneder siden #1113 af Real Madrid
9 spaniere på banen nu - hvordan er det sidst set? :-D

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1114 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

7 spaniere i startopstilling. Spændende med Illarra og Alonso i samme startopstilling, forhåbentlig giver det lidt mere frihed til Isco. Ellers ikke de store overraskelser.

Nu er der 9 spaniere på banen, vi må nok flere år tilbage før vi kan finde noget lignende. Udover det er det godt og vel 5/6 fra egen avl, Lopez, Carvajal, Arbeloa, Morata, Jese. + Ramos (hvis man kan tillade sig at tælle ham med)

12 år 9 måneder siden #1115 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Intet alvorligt med Ronaldo ser det ud til, en lille forstrækning i baglåret. Han burde være klar til CL kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, MMM

12 år 9 måneder siden #1116 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Tager mine ord tilbage. Dejligt med selvtillid til isco,Bale,benzema.

Ser også ud til jese bider fra sig med vildskab.

Leveret af Kunena Forum