Sæsonen 13/14

12 år 9 måneder siden #1081 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Ancelotti om Khediras skade:

En lille grafik over alle Cristianos mål for Real Madrid i kalenderåret 2013:

Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1082 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: Ancelotti om Khediras skade:

En lille grafik over alle Cristianos mål for Real Madrid i kalenderåret 2013:

Steen har allerede postet den, men flot er den da ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #1083 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14
Hvis vi ikke henter point på Barca inden årsskiftet, bliver jeg virkelig bekymret. Valdes og Messi ude må simpelthen resultere i pointtab. Men det kræver selvfølgelig et Real Madrid hold der viser den fornødne vilje til at hente disse point!

Cristiano behøver ikke nævnes, Bale med en uges hvile ovenpå en rigtig flot opadgående formkurve. Midtbanen synes bedre stabiliseret end for en måned siden - lad os se hvad Khediras frygtelige skade kommer til at betyde - personligt håber jeg på at se mere til Casemiro.

Et eller andet sted føler jeg blot, at det er vores forsvar der for alvor trænger til fornuft. Ramos har spillet under al forventning indtil videre i indeværende sæson, men en skadesfri Varane bringer ro, så der ikke skal være to SÅ frembrusende centerbacks ved siden af hinanden.

Årh den landskamps pause skaber altid længsel! Det er nu vi kommer indenom!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 9 måneder siden #1084 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
www.marca.com/2013/11/22/en/football/rea...drid/1385135444.html

Hm... jeg er lidt splittet her, på den ene side, så ved jeg, man for tiden ikke kan tage Alonso ud af startopstillingen, men samtidig har jeg et brændende ønske for, at Illarra virkelig skal slå igennem og vise han er vores general over de næste 10 år. Men jeg er bange for, at vores midtbane vil mangle noget dynamisk, hvis vi spiller med begge inde samtidig. Derudover, så har jeg også lidt en svaghed for Casemiro, som jo typemæssig er den i truppen, der ligner Khedira mest. Men vigtigst af alt, så har vi en Isco, der skal være lige så sikker på holdkortet, som Özil var, men det kræver selvfølgelig, at han kan få en konfertabel rolle, på vores tre mands midtbane. Jeg håber dette er holdet, som vi vil få at se i morgen:

Lopez

Carvajal Pepe Ramos Arbeloa

Alonso
Casemiro Modric

Bale Benzema Ronaldo

Så får vi forhåbentlig Isco at se i løbet af 2. halvleg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #1085 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Truppen til kampen i morgen:

Målmænd: Casillas, Diego López, Jesús
Forsvar: Pepe, Ramos, Carvajal, Arbeloa, Nacho
Midtbane: Bale, Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Isco, Illarramendi, José Rodríguez
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Morata

Varane, Marcelo, Coentrão, Khediar og Di María er ude. Til gengæld er Castillas José Rodríguez med i truppen. Jesús bliver med al sandsynlighed sorteret fra op til kampen.

Jeg kunne godt tænke mig, at man holder fast i 4-3-3-opstillingen med en tremandsmidtbane bestående af Alonso, Casemiro og Modric. Det kommer lidt an på Modrics forfatning ovenpå landskampene. En pause til ham vil måske ikke være dumt. I så fald, er en 4-2-3-1 med Illarra ved siden af Alonso og Isco ved siden af Bale og Ronaldo, måske ikke en dum idé.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #1086 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Five of the eight chances Gareth Bale has created in La Liga this season have been scored, compared to four of 75 in the PL last season.

Forskellen på Tottenham og Real Madrid.

Både Barcelona legenden Luis Suarez, og Juve legenden Pavel Nedved mener at Ronaldo har været den bedste i 2013, og at han skal have Ballon d'Or.

12 år 9 måneder siden #1087 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Five of the eight chances Gareth Bale has created in La Liga this season have been scored, compared to four of 75 in the PL last season.

Forskellen på Tottenham og Real Madrid.
.

Vildt, men er du sikker på statistikken?

12 år 9 måneder siden #1088 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 13/14
Coentrao sku så ha forlænget sin kontrakt. Altså jeg må erkende at selv om jeg betragter mig som værende relativt velinformeret og vidende, så ka jeg ganske enkelt ik gennemskue hva i alverden baggrunden er for sådan et træk. Udover at være ven med Cristiano, så ka jeg ik se hva Coentrao ska i Real Madrid - slet ik efter sine udtalelser i sommers.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1089 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Det virker til at Coentrao er kommet ned på jorden, og når der ses på hans præstationer så har de faktisk været rimelig gode. Det kan være man har fået rettet op på hans små ticks inde i knoppen.

12 år 9 måneder siden #1090 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14
Marca's bud på en startopstilling:

...................................Lopez........................................
......................................................................................
..Carvajal..........Pepe...........Ramos.........Arbeloa.
.................................Alonso........................................
.............Casemiro...................Isco............................
Bale..............................................................................
...........................Benzema..............Ronaldo............

...............................................................

Opstillingen blev testet i en træningskamp igår.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #1091 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

GutiHAZ14 skrev: Det virker til at Coentrao er kommet ned på jorden, og når der ses på hans præstationer så har de faktisk været rimelig gode. Det kan være man har fået rettet op på hans små ticks inde i knoppen.

Men "rimeligt gode" præstationer burde da ikke være nok til at udløse en ny, forbedret og forlænget kontrakt og slet ikke når han havde fire år tilbage af hans hidtidige, var rigeligt løntung i forvejen og har brugt sommeren på at ønske sig lang væk fra Madrid?

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1092 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14

MMM skrev:

GutiHAZ14 skrev: Det virker til at Coentrao er kommet ned på jorden, og når der ses på hans præstationer så har de faktisk været rimelig gode. Det kan være man har fået rettet op på hans små ticks inde i knoppen.

Men "rimeligt gode" præstationer burde da ikke være nok til at udløse en ny, forbedret og forlænget kontrakt og slet ikke når han havde fire år tilbage af hans hidtidige, var rigeligt løntung i forvejen og har brugt sommeren på at ønske sig lang væk fra Madrid?

Svaret er simpelt, nej ! Men du kan jo kigge på vores kære præsident der har givet 30 millioner euro for spilleren. Sælger vi ham, så er det jo endnu et tabt ansigt til Perez, efter Özil sagen.

Leveret af Kunena Forum