Sæsonen 13/14

12 år 9 måneder siden #1117 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 13/14
CASEMIRO!!!

Sikke en aflevering. Den knægt er fremtiden på den midtbane.. dejligt at han endeligt får chancen igen, desværre på en lidt trist baggrund.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1118 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Bismo skrev: CASEMIRO!!!

Sikke en aflevering. Den knægt er fremtiden på den midtbane.. dejligt at han endeligt får chancen igen, desværre på en lidt trist baggrund.

Fantastisk af vores tre indskifter:

Jesé: 2 assist
Morata: 1 mål
Casemiro: 1 assist 1 chance på stolpen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #1119 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 13/14

Bismo skrev: CASEMIRO!!!

Han viser virkelig glimt af sit talent efter han kommer ind. Ærgerligt han ikke har kostet 350mill, så havde han været foran illarramendi i køen ;)
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real HWL.

12 år 9 måneder siden #1120 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Flot initiativ af Fundacion Real Madrid.

2,000 #UCL match tickets exchanged for food donations. Great work & a big success. The RM Foundation was offering tickets for the RM-Galatasaray match on Tuesday in exchange for food donations to help people in need. All 2,000 tickets have already been given away, but people can still donate from 10-19 everyday.

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1121 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .

Hej Steen.

Du behøver altså ikke skrive holdopstilling for hver kamp. Vi andre har altså internet, og madridista.dk plejer også at være gode til at oplyse holdopstillingen inde på facebook.

Godt for dig at du kan finde ud af at bruge internettet, det havde jeg faktisk ikke regnet med.
Nu er det ikke alle der har Facebook, blandt andet mig selv, eller også er folk på internettet via deres mobil, og der er det meget nemmere at finde startopstillingerne inde på Madridista.dk end det er på Realmadrid.com, da deres side loader meget langsomt. Eller måske kun for mig, da jeg ikke har en iphone. Derfor tjekker jeg altid denne side når jeg ikke er på computeren. Og nogen gange så er det ikke kun for brugerne jeg skriver startopstillingen, jeg gør det også hvis jeg skal dele mine tanker omkring startopstillingen.

Jeg kan ikke rigtig tage stilling til, om du har facebook eller ej. De fleste har facebook, og vi bør gå efter flertallet, og ikke mindretallet.

Det vil svare til, hvis jeg nu skrev, " hvad blev kampen"

Nogen gange skal man lige tænke sig lidt om, før man rammer tastaturet ;)

12 år 9 måneder siden #1122 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 13/14
@ Steen

Jeg er hurtig som en hund med, at smide startopstillingen op i grafik på Madridista.dk's facebookside ;)
Hvis ikke den er oppe seneste 45. min før kampstart, pisker jeg mig selv...

12 år 9 måneder siden #1123 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Lassemadrid skrev: Jeg kan ikke rigtig tage stilling til, om du har facebook eller ej. De fleste har facebook, og vi bør gå efter flertallet, og ikke mindretallet.

Dette er hovedmediet, og hovedmediet skal have alle de relevante informationer. Jeg har facebook, men bruger ikke længere Madridista.dk's facebookside.

Du må gerne spørge hvad kampen blev, hvis resultatet ikke er lagt op på madridista.dk. Vi vandt 0-5.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken

12 år 9 måneder siden #1124 af Steen

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .

Hej Steen.

Du behøver altså ikke skrive holdopstilling for hver kamp. Vi andre har altså internet, og madridista.dk plejer også at være gode til at oplyse holdopstillingen inde på facebook.

Godt for dig at du kan finde ud af at bruge internettet, det havde jeg faktisk ikke regnet med.
Nu er det ikke alle der har Facebook, blandt andet mig selv, eller også er folk på internettet via deres mobil, og der er det meget nemmere at finde startopstillingerne inde på Madridista.dk end det er på Realmadrid.com, da deres side loader meget langsomt. Eller måske kun for mig, da jeg ikke har en iphone. Derfor tjekker jeg altid denne side når jeg ikke er på computeren. Og nogen gange så er det ikke kun for brugerne jeg skriver startopstillingen, jeg gør det også hvis jeg skal dele mine tanker omkring startopstillingen.

Jeg kan ikke rigtig tage stilling til, om du har facebook eller ej. De fleste har facebook, og vi bør gå efter flertallet, og ikke mindretallet.

Eller også så kunne du holde kæft, det ville i hvert fald give mere mening for mig. Du er den eneste der klager over det, så som du selv siger, bør vi gå efter flertallet.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Dios, Real HWL, husager, Sam, rezamadridista

12 år 9 måneder siden #1125 af Steen

Realex skrev: @ Steen

Jeg er hurtig som en hund med, at smide startopstillingen op i grafik på Madridista.dk's facebookside ;)
Hvis ikke den er oppe seneste 45. min før kampstart, pisker jeg mig selv...

Haha, jeg er desværre ikke så dygtig til billedredigering, så det må jeg give dig! Jeg sidder også spændt og venter på startopstillingen lige så snart den udkommer.

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1126 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Lassemadrid skrev:

Steen skrev:

Hej Steen.

Eller også så kunne du holde kæft, det ville i hvert fald give mere mening for mig. Du er den eneste der klager over det, så som du selv siger, bør vi gå efter flertallet.

Så vi må ikke diskutere.? Hmm ok. Men jeg synes sgu du burde overveje hvad det er, du sidder og skriver ligeså snart noget går dig imod. Men vi kan da godt være enige om at være uenige:)

12 år 9 måneder siden #1127 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Til sammenligning med Barca:

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #1128 af Steen
Lassemadrid skrev:

Så vi må ikke diskutere.? Hmm ok. Men jeg synes sgu du burde overveje hvad det er, du sidder og skriver ligeså snart noget går dig imod. Men vi kan da godt være enige om at være uenige:)

Nej, vi skal ikke diskutere. Fordi der er intet at diskutere her. Det er fint hvis du selv har fundet startopstillingerne, men det er der måske andre der ikke har. Jeg tjekker ikke hvad Madridista dk skriver på facebook, og det er der måske flere der ikke gør. Og det er jo ikke fordi at jeg skriver startopstillingen midt under kampen eller lige før, jeg sender den herind højst ét minut efter den er blevet udgivet. Udover det, så vil jeg som sagt gerne give min mening til kende omkring startopstillingen. Hvis du selv har fundet startopstillingen, så kan du jo bare springe mit indlæg over.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo, Sam, Gribben, JimmyBroe, rezamadridista, MMM og 1 flere

Leveret af Kunena Forum