Sæsonen 13/14

12 år 9 måneder siden #1093 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14
Han fortjener på ingen måde en ny kontrakt. Jeg synes han er stabil defensivt, ham kommer frem til mange gode positioner offensivt, men han sidste afleveringer sejler altid, og det er meget sjældent han får noget ud af hans vildskab. Derudover minder han om t-bag fra prison break;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1094 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Mon ikke det har noget at gøre med at det er Mendes der er agenten? Ham og Perez har gang i noget, det er jeg sikker på. Hvad, det ved jeg ikke. Måske aftalte de noget, før Coentrao blev købt, om at han skal få sin kontrakt forbedret hvis han stadig er i klubben i 2013 eller noget i den stil. Perez er ikke dum nok til at give ham en bedre kontrakt bare sådan, der er en grund til dette sker, hvis det er sandt.
Eller også kunne det jo bare være at Coentrao har ombestemt sig, og at han nu pludselig gerne vil blive.

12 år 9 måneder siden #1095 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 13/14

M_linding skrev: Marca's bud på en startopstilling:

...................................Lopez........................................
......................................................................................
..Carvajal..........Pepe...........Ramos.........Arbeloa.
.................................Alonso........................................
.............Casemiro...................Isco............................
Bale..............................................................................
...........................Benzema..............Ronaldo............

...............................................................

Opstillingen blev testet i en træningskamp igår.

Og jeg håber de får ret.:)

Diego Lopez skal fortsætte som han altid gør:)
Jeg håber at Varane snart får en fast plads, i forsvaret igen. Jeg savner hans verdensklasse-spil fra sidste sæson. Ramos har bare ikke været på toppen i denne sæson, -endnu. Er sikker på at han "kommer igen" snarest.
Pepe derimod, han har taget fusen på mig denne sæson, absolut godkendt, vores klart bedste mand i midterforsvaret. Og på landsholdet. Vanvittig sikker mod Sverige. Portugals bedste mand over de to kampe hvis du/i spørger mig. Måske den bedste sammen med Ronaldo:P
Carvajal og Arbeloa, ja, sidst Arbeloa spillede venstreback, spillede han flot offensivt fodbold som jeg aldrig har set mage til, fra hans side af før. Så det forventer jeg at han gør i dag også:) Carvajal skal bare fortsætte, hvor han slap rent offensivt, defensivt skal han dog "oppe" sig, men det er jeg sikker på vil komme med tiden. Jeg tror på en "ok"-godkendt, præstation fra forsvaret her til aften.

Jeg er super spændt på, at se vores midtbane. Især Casemiro, han imponerede - ligesom mange andre - også mig i starten af sæsonen. Det bliver spændene, at se om han kan udfylde Khediras sko i selvsammes fravær. Håber det, og jeg tror at Casemiro har en større målnæse end Khedira. Ikke at det ligefrem er mål-slugere vi mangler, men det tilfører trods alt en ekstra trussel.
Isco, Isco, Isco, jeg håber sådan at han bliver en kæmpestjerne, jeg elsker at se ham spille hans hurtighed, vendinger og touch med bolden er fantastisk. Jeg krydser alt hvad der kan krydses for, at han falder til i det nye system og bliver komfortabel med sin nye position.
Jeg må indrømme at Alonso også har slået benene væk under mig, jeg havde vidst glemt hvor stor en betydning, han havde/har for vores hold. Utrolig hvordan vores spil har ændret sig til det bedre efter han er kommet igang igen.
Min største anke i starten af sæsonen var faktisk midtbanen, da jeg mente at vi havde aalt for mange spillere, til kun tre pladser. Men med Carlos rotationssystem har (næsten) alle fået fint med spilletid. Nu håber jeg så bare at vi finder et første -og andetvalg til de tre pladser (Khedira,Casemiro - Alonso,Illara - Modric,Isco)<-- sådan håber jeg det bliver. Selvfølgelig Case' istedet for Khedira nu her når han er skadet.

Angrebet er som det kan være, der kan og bør ikke røres ved den konstellation så længe de præstere på det niveau. Uanset hvor stor fan jeg/i så end måtte være af Jese, Di Maria og Morata så kan de ikke blive andet end indskiftere. Ihvertfald i de store kampe. Men for fanden, hvor ville jeg ønske at alle vores reserver, spillede i Real Madrid 2.0 så man kunne nyde, at se begge hold spille hver weekend.
Ej, forfærdelig eksempel -But you get the point.:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #1096 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14
Er jeg virkelig den eneste som håber på en midtbane bestående af: Illarra, Modric og Isco? Og som egentlig ikke ser Casemiro træde ind i opstillingen, fordi Khedira er langtidsskadet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, MMM

12 år 9 måneder siden #1097 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

12 år 9 måneder siden #1098 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev: Er jeg virkelig den eneste som håber på en midtbane bestående af: Illarra, Modric og Isco? Og som egentlig ikke ser Casemiro træde ind i opstillingen, fordi Khedira er langtidsskadet.

Jeg har heller aldrig set det store lys i ham, jeg synes folk bliver lidt snydt af hans preseason fordi han scorede et par mål og havde lidt flair. Hans job er vel at beskytte forsvaret og være sikker i sin boldomgang, og det synes jeg sådan set ikke han var særlig god til i preseason.

Hvis han får chancen håber jeg selvfølgelig at han viser at jeg tager fejl.

Men hensyn til startopstillingen håber jeg midtbanen består af Alonso, Illara og Isco. Hvis denne opstilling viser sig at være håbløs, har jeg intet imod at Casemiro får chancen

Edit: nå jeg kan se det rent faktisk blev Alonso, Illara og Isco, det bliver spændende
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved elle44. Begrundelse: lol

12 år 9 måneder siden #1099 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Diego López / Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa / Illarra, Xabi Alonso, Isco / Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo.

Den mest idéløse defensive midtbane. Det skuffer mig at Illarra starter inde.. .

7 spaniere i startopstilling. Spændende med Illarra og Alonso i samme startopstilling, forhåbentlig giver det lidt mere frihed til Isco. Ellers ikke de store overraskelser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #1100 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 13/14
Diego López,
Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa
Xabi Alonso, Isco, Illarra
Ronaldo, Benzema, Bale,

opstillingen til i aften

Bænken: Casillas, Casemiro, Nacho, Modric, Jesé, Morata, José Rodríguez
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved anes.

12 år 9 måneder siden #1101 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Diego López; Carvajal, Pepe, Ramos, Arbeloa; Xabi Alonso, Illarramendi, Isco; Bale, Benzema, Ronaldo

Bænken: Casillas, Nacho, Casemiro, José Rodríguez, Modric Jesé, Morata

Ikke de store overraskelser. Illarra og Isco fik tommelfingeren op. Benzema spiller sin kamp nummer 200 for Real Madrid. Må han fejre det med manér!

12 år 9 måneder siden #1102 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

7 spaniere i startopstilling. Spændende med Illarra og Alonso i samme startopstilling, forhåbentlig giver det lidt mere frihed til Isco. Ellers ikke de store overraskelser.

Påstand: Med Illarra og Alonso tror jeg Isco får det svært.
Illarra og Alonso står i nærheden af midtercirklen, hvilket så kræver en halv-lang aflevering til Isco før han kommer i en situation, hvor han kan lave farlige ryk.

Jeg glæder mig dog over, at Illarra får tid med Alonso.

12 år 9 måneder siden #1103 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

BBB skrev:

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

Påstand: Med Illarra og Alonso tror jeg Isco får det svært.
Illarra og Alonso står i nærheden af midtercirklen, hvilket så kræver en halv-lang aflevering til Isco før han kommer i en situation, hvor han kan lave farlige ryk.

Jeg glæder mig dog over, at Illarra får tid med Alonso.

Inden vores spil begyndte og flyde nogenlunde, så ville jeg også påpege det problem du opstiller, men jeg regner simpelthen med, at vi er i fuld kontrol, har masser af boldbesiddelse og generelt står utrolig højt oppe i banen, så der ikke vil være kæmpe motorveje imellem kæderne.
Men lad os se hvad der kommer til og ske :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1104 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Sæsonen 13/14
Jeg havde lige håbet på Casemiro, men han var åbenbart ikke dyr nok til at få chancen...

Leveret af Kunena Forum