Sæsonen 13/14

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1165 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 13/14
Jeg kommer lige Falle i forkøbet:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1166 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14
Om Casemiro

Jeg sagde før kampen at jeg ikke så det store lys i Casemiro, mest pga af hans evne til at tackle og hans boldomgang. Jeg fandt en video på youtube der viser alle hans aktioner i kampen mod Almeria. Jeg synes set er tydeligt at der skal arbejdes med hans boldomgang, han skal simpelthen være hurtigere til at slippe af med bolden. Når det så er sagt, så disker han godt nok om med nogle genialiteter, og jeg tror godt han kan slå i gennem, hvis han får chancen over en lidt længere periode.

12 år 9 måneder siden #1167 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Kick of? A Kick of what? Det lader til at engelsk ikke lige er din stærkeste side, ligesom dansk i øvrigt. Faktisk heller ikke matematik, jeg skrev beskeden 1 time før kick ofF. Det er sent lille Lasse, du skal sove, en spændende dag i 5.A kalder.

Steen og Lasse, I skruer begge ned for charmen, om nødvendigt tag den pr. PB, ellers må I finde et andet sted.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Jaken, BBB

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1168 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14

Rubæk skrev: Jeg kommer lige Falle i forkøbet

Kan vi ikke deles? ;)

12 år 9 måneder siden #1169 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

raul7=kongen skrev:

Steen skrev: Kick of? A Kick of what? Det lader til at engelsk ikke lige er din stærkeste side, ligesom dansk i øvrigt. Faktisk heller ikke matematik, jeg skrev beskeden 1 time før kick ofF. Det er sent lille Lasse, du skal sove, en spændende dag i 5.A kalder.

Steen og Lasse, I skruer begge ned for charmen, om nødvendigt tag den pr. PB, ellers må I finde et andet sted.

Det skrev jeg da også til ham, men det fatter han tydeligvis ikke.

12 år 9 måneder siden #1170 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14
El Confidencial skriver idag, at Varanes inflammerede knæ fortsætter med at volde ham problemer og det begynder at se ud som om, at han må endnu en tur under kniven: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...vo-al-frances_58522/

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1171 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Sæsonen 13/14

MMM skrev: El Confidencial skriver idag, at Varanes inflammerede knæ fortsætter med at volde ham problemer og det begynder at se ud som om, at han må endnu en tur under kniven: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...vo-al-frances_58522/

Skidt nyt. Lad os nu se, om det her holder stik, men gad vide, om man (set i bagklogskabens ulideligt klare lys) har kørt ham lidt for hårdt, efter han kom tilbage fra sin skade. Jeg husker da også, at der blandt visse brugere herinde var undren over, at han så hurtigt var tilbage i startopstillingen efter sin tilbagevenden. Stakkels mand uanset hvad.

12 år 9 måneder siden #1172 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

MMM skrev: El Confidencial skriver idag, at Varanes inflammerede knæ fortsætter med at volde ham problemer og det begynder at se ud som om, at han må endnu en tur under kniven: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...vo-al-frances_58522/

Det lyder desværre sandsynligt, Didier Deschamps udtalte også dette før Ukraine kampen, den første af dem.

"His knee is inflamed and so he's been taking it easy, we are closely monitoring his situation," he said.
"I think it's a direct result of playing two games in three days with Real Madrid."
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

12 år 9 måneder siden #1173 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

raul7=kongen skrev:

Det skrev jeg da også til ham, men det fatter han tydeligvis ikke.

Måske skulle man også prøve og se indad? :)

Du skrev for 3 indlæg siden, at du ville ignorere ham, men alligevel synker du desværre ned på hans niveau, og skriver 2 intetsigende, provokerende og dumme indlæg. Du fik din opbakning, og du får den også fra mig af, da jeg rent faktisk nyder dine holdopstillinger herinde, men hvad mere skal du bruge? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 9 måneder siden #1174 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Weekendens to bedste mål:

12 år 9 måneder siden #1175 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14

elle44 skrev: Om Casemiro

Jeg sagde før kampen at jeg ikke så det store lys i Casemiro, mest pga af hans evne til at tackle og hans boldomgang. Jeg fandt en video på youtube der viser alle hans aktioner i kampen mod Almeria. Jeg synes set er tydeligt at der skal arbejdes med hans boldomgang, han skal simpelthen være hurtigere til at slippe af med bolden. Når det så er sagt, så disker han godt nok om med nogle genialiteter, og jeg tror godt han kan slå i gennem, hvis han får chancen over en lidt længere periode.

Jeg synes han viser rigtig store kvaliteter, af så ung en gut, med så få kampe i benene. Hvis man skal se et lys i Khediras skade, må det være det faktum at vi med garanti kommer til at se mere til denne spiller.
Jeg er meget optimistisk. Hans aflevering til Moratas smukke, smukke mål er klasse. Hans skud med venstrebenet er også høj niveau.

Tak for videoen! Den var kærkommen, når man ikke har set kampen!

12 år 9 måneder siden #1176 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Mathiaska skrev:

elle44 skrev: Om Casemiro

Jeg synes han viser rigtig store kvaliteter, af så ung en gut, med så få kampe i benene. Hvis man skal se et lys i Khediras skade, må det være det faktum at vi med garanti kommer til at se mere til denne spiller.
Jeg er meget optimistisk. Hans aflevering til Moratas smukke, smukke mål er klasse. Hans skud med venstrebenet er også høj niveau.

Tak for videoen! Den var kærkommen, når man ikke har set kampen!

Han minder mig lidt om Song fra Arsenal tiden faktisk.

1:50 typisk Song assist til Henry.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Leveret af Kunena Forum