Sæsonen 13/14

12 år 9 måneder siden #1177 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Dios skrev:

Måske skulle man også prøve og se indad? :)

Du skrev for 3 indlæg siden, at du ville ignorere ham, men alligevel synker du desværre ned på hans niveau, og skriver 2 intetsigende, provokerende og dumme indlæg. Du fik din opbakning, og du får den også fra mig af, da jeg rent faktisk nyder dine holdopstillinger herinde, men hvad mere skal du bruge? :)

Jeg indrømmer at jeg selv er med til at holde den i gang, men jeg prøvede nu at lukke den. Der står direkte, som du siger, at jeg var færdig og at han skulle skrive en PB hvis han havde mere at sige. Men så vælger han at skrive endnu et indlæg, som jeg finder provokerende.. Jeg svarede tilbage da jeg ikke kan forstå at han skriver '' 2 minutter før kampstart'', når dette er direkte løgn.

Jeg prøver igen...

LASSE; SEND EN PB (PRIVAT BESKED) HVIS DU VIL FORTSÆTTE, IKKE SKRIV MERE OMKRING DETTE HERINDE, SÅ BÅDE DU OG JEG UNDGÅR AT ØDELÆGGE TRÅDEN YDERLIGERE.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1178 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
3 mål til, så overgår Isco Özil's "målrekord" på 10 mål på en sæson ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1179 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Wow.
Isco har vist sig som et rigtig godt indkøb. Jeg er kun bekymret omkring Isco i forhold til hans fart, ellers styrer han den offensive midtbane rigtig godt. Sikke en kasse han lavede igår.

12 år 9 måneder siden #1180 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Ancelotti har udtaget følgende 19 spillere til kampen i morgen:

Målmænd: Casillas, Diego López, Jesús
Forsvar: Sergio Ramos, Pepe, Carvajal, Marcelo, Nacho, Llorente
Midtbane: Bale, Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Di María, Isco, Illarramendi
Angreb: Benzema, Jesé, Morata

Selv om Cristiano Ronaldo er tilbage på træningsbanen sammen med sine holdkammerater, så sidder han over i morgendagens kamp. Ancelotti har udtalt, at Di María kommer til at spille Ronaldos position i morgen. I forsvaret er Varane og Coentrão fortsat ude, mens Arbeloa har karantæne. I stedet er Castillas Diego Llorente udtaget. På midtbanen er Modric tilbage efter overstået karantæne i liga-sammenhæng. Han sad som bekendt på bænken i hele kampen mod Juventus, men mon ikke han er tilbage i startopstillingen i morgen. Jesús bliver efter alt at dømme sorteret fra op til kampen.

Noget siger mig, at Ancelotti går tilbage til 4-3-3 i morgen. Mit bud: Diego López; Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo; Xabi Alonso, Casemiro, Modric; Bale, Benzema, Di María
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo

12 år 9 måneder siden #1181 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: Ancelotti har udtaget følgende 19 spillere til kampen i morgen:

Selv om Cristiano Ronaldo er tilbage på træningsbanen sammen med sine holdkammerater, så sidder han over i morgendagens kamp. Ancelotti har udtalt, at Di María kommer til at spille Ronaldos position i morgen. I forsvaret er Varane og Coentrão fortsat ude, mens Arbeloa har karantæne. I stedet er Castillas Diego Llorente udtaget. På midtbanen er Modric tilbage efter overstået karantæne i liga-sammenhæng. Han sad som bekendt på bænken i hele kampen mod Juventus, men mon ikke han er tilbage i startopstillingen i morgen. Jesús bliver efter alt at dømme sorteret fra op til kampen.

Noget siger mig, at Ancelotti går tilbage til 4-3-3 i morgen. Mit bud: Diego López; Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo; Xabi Alonso, Casemiro, Modric; Bale, Benzema, Di María

Helt enig, dog tror jeg ikke Casemiro starter inde. Illaramendi spiller pladsen vedsiden af Alonso ellers gør Modric det og Isco spiller rykkes op som COM.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 9 måneder siden #1182 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

ZizouMo skrev:

El_Juan skrev: Ancelotti har udtaget følgende 19 spillere til kampen i morgen:

Helt enig, dog tror jeg ikke Casemiro starter inde. Illaramendi spiller pladsen vedsiden af Alonso ellers gør Modric det og Isco spiller rykkes op som COM.

Han kan lige våge at tage Isco ud af startopstillingen ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #1183 af El_Juan
Jeg har stort set ikke noget at sige om kampen i går, så godt spillede holdet!

Inden kamp var jeg lidt skeptisk overfor midtbanen med Xabi, Modric og Isco, men de overraskede mig positivt. Spillet flød i den grad og de tre gjorde det virkelig godt.

Di María var, som Carletto har påpeget, rigtig god. Bales præstation taler for sig selv. Sjovt så travlt visse dele af den spanske presse havde med at kritisere Bale i starten og fremhæve Neymar. Nu må de selv samme spørge hvem fanden Neymar er!

I det hele taget en pragt præstation af hele holdet. Det kører virkelig og sammen med Bayern, Arsenal og Atlético, er Real Madrid vel et af de mest formstærke hold i Europa lige for tiden.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1184 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14
I La Liga 2013/14 har Ronaldo scoret 17 mål. Det er mere end hvad hold som Betis, Almeria, Valladolid, Vallecano, Osasuna, Levante, Granada og Elche har gjort. Han har tilmed spillet en kamp færre end dem.

I Champions League 2013/14 har han scoret ligeså mange eller flere mål end storhold som fx. Milan, Arsenal, Napoli, Schalke, CSKA Moskva, Galatasaray, Leverkusen og Shaktar. Derudover han han scoret en del flere end de mindre hold i turnering, samtidigt har han også spillet en kamp mindre.

12 år 9 måneder siden #1185 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 13/14
Overvejde at smide det i Sjov og spas tråden, men her kommer den:

www.defensacentral.com/real_madrid/96727...-fifpro-real-madrid/

Hvis jeg har forstået det rigtigt, med min meget begrænsede forståelse for det spanske sprog, så er Iker Casillas (?!?!?) blevet nomineret til FIFA's Årets Hold. 11 optrædener for klubholdet i kalenderåret samt otte landskampe står han noteret for, og det har så resulteret i en nominering til verdensholdet.

Er det en joke?

EDIT:
tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fem-maalma...aarets-hold-i-verden
Her på dansk - på Tipsbladet
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved mortenj.

12 år 9 måneder siden #1186 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14

mortenj skrev: Overvejde at smide det i Sjov og spas tråden, men her kommer den:

www.defensacentral.com/real_madrid/96727...-fifpro-real-madrid/

Hvis jeg har forstået det rigtigt, med min meget begrænsede forståelse for det spanske sprog, så er Iker Casillas (?!?!?) blevet nomineret til FIFA's Årets Hold. 11 optrædener for klubholdet i kalenderåret samt otte landskampe står han noteret for, og det har så resulteret i en nominering til verdensholdet.

Er det en joke?

EDIT:
tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fem-maalma...aarets-hold-i-verden
Her på dansk - på Tipsbladet

Det er en farce.
Jeg vil - med frygt for at blive hadet af alle Casillas fans her på forum - gå så langt og sige, at Lopez fortjener en nominering her. Hans præstation set over hele året har været eminent.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 9 måneder siden #1187 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 13/14
Hverken Casillas, Lopez eller Buffon fortjener at være på den liste. Mine 5 ville være: Neuer, Cech, Valdes, Courtois og Willy Caballero (De Gea kunne vel også være en kandidat?)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

12 år 9 måneder siden #1188 af El_Juan
Diego López og Buffon (kan forsvares med sit bidrag til det italienske mesterskab, Italiens tredjeplads ved Confederations Cup og kvalifikation til VM) er vel lige så berettigede som Cech, Willy Caballero eller De Gea, for den sags skyld. Hvis det er med den på, kan vi nævne målmænd i flæng fra højre til venstre... hvor er så Lloris, Muslera, Sirigu, Reina, Mignolet, Hart, Júlio César...

I sidste ende kan det skæres ned til tre keepere, som virkelig skiller sig ud: Courtois, Valdés og Neuer.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum