Sæsonen 13/14
- Brylle
- Gæst
-
Du kan sagtens stille det sådan op :)BBB skrev:
Brylle skrev:
Tja lige i denne situation vil jeg ikke mene, at deres venstre midt skal så langt ind. I så fald står Modric klar til at sætte tempo i noget der ligner 3 mod 1 i højre side, og det er derover deres venstre midt bør være i min verden. Det burde aldrig blive nødvendigt, at den 4. mand løber over til Ronaldo, men det viser igen hvilken respekt man har for ham :)BBB skrev:
Brylle skrev: Og for at bygge videre på din kommentar om fordelene og målet: Læg mærke til nr. 4, der når hen til Ronaldo. Han burde i teorien passe på Isco. Han står få meter fra Isco, da han begynder at sprinte over for at bakke op på indersiden ved Ronaldo. Det gav Isco frit skud. :)
Afhængigt af hvilken slags forsvar de spiller - som han kommer stormende er det nærmere blokforsvar end mand-mand eller zone - så er det faktisk venstre midt, som laver en fejl. Han burde trække ind og dække Isco.
Sådan kan man ikke stille det op. Man må altid ofre en ekstra mand, hvis boldholderen er forbi de andre. Vi kan dog sagtens blive enige om, at én mand ikke må have lov at sætte tre mænd. Ikke desto mindre var det hvad der skete, så derfor må man tilpasse.
Hvis Ronaldo får bolden til Modric (hvilket jeg i øvrigt vurderer som værende urealistisk i situationen), så er det en ny situation, og så kommer både venstre midt og deres to CM's til at løbe igen, men det er simpelthen bare en nødvendighed. Deres højre side får i den situation tid til at komme på plads, så de er klar til at reagere på Modrics beslutning.
Det handler om, at du er nødt til at have den her sikring for ikke at blive spillet for tynde. Synes dog ikke det handler så meget om den venstre midt, men mere om den sidste mand, der går over mod Ronaldo. Der hænger allerede en mand på Ronaldo, der kan erobre bolden hvis han går ind i banen, og derfor er det unødvendigt, at den sidste løber derover. Det er jo et fuldkommen hovedløst løb han laver efter bolden fordi respekten for Ronaldo er så enorm.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Schalke - Real
Atletico - Real
Real - Levante
Malaga - Real
Real - Schalke
Real - Barca
Sevilla - Real
Det vil sige, at hvis vi kan ordne Schalke ude, så kan vi spare på kræfterne hjemme. Det ville være perfekt, da vi så et par dage efter møder Barcelona. Så må vi håbe at City giver os en hjælpende hånd.
The European Commission is to open an official investigation into seven Spanish football clubs for the possible receipt of illegal state aid, according to Spanish Foreign Affairs minister García-Margallo.
The teams involved: Real Madrid, Barcelona, Athletic, Osasuna, Valencia, Hércules and Elche. The actual reasons differ in some of the cases. The minister said that the Government’s position was that there had been no illegal aid “in any of the cases” and that they had the relevant legal defence prepared. “Clearly the [Spanish] Government are going to fight to the end defending these Spanish clubs, who are part of the Spanish brand” said García-Margallo.
Mere her: as.com/diarioas/2013/12/16/english/1387219770_574554.html
eta. LFPs reaktion: files.lfp.es/201312/16201252official-notice-from-the-lfp.pdf
Af de tre førerhold i Spanien, er Atlético i toppen - på en delt andenplads - med 2,2 i gennemsnit. Real Madrid er på en delt fjerdeplads med 1,9 i snit. Barcelona, der elsker, at tale om deres egne unge spillere, er nummer 14 med 0,8 i snit, et stykke under liga-gennemsnittet.
Klart og tydeligt er det, at holdene i den franske liga (1,61 i snit) - af alle i de fem store ligaer (England, Spanien, Frankrig, Tyskland og Italien) - har størst tiltro til de unge. Knap så overraskende er det, at de i England (0,74 i snit) har klart mindst tiltro til de unge. Italien er lige over England med 0,96 i snit, mens der er et stykke op til den spanske liga, hvor det lyder på 1,24 i snit. Tyskland følger lige efter Frankring med 1,52 i snit.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Derfor er det så vigtigt at vi fik en 'nem' modstander. Vores program når vi skal spille imod Schalke:
Schalke - Real
Atletico - Real
Real - Levante
Malaga - Real
Real - Schalke
Real - Barca
Sevilla - Real
Det vil sige, at hvis vi kan ordne Schalke ude, så kan vi spare på kræfterne hjemme. Det ville være perfekt, da vi så et par dage efter møder Barcelona. Så må vi håbe at City giver os en hjælpende hånd.
Forventer syv sejre! ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det bliver to gange hårde kamp for vores nærmeste rivaler...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chamartin skrev: I mine øjne er Milan praktisk taget chanceløse over to kampe.
Fuldstændig enig. Jeg havde til enhver tid foretrukket AC Milan frem for Schalke. Italienerne er sammen med Olympiakos de absolut svageste hold tilbage.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- El Galactico
- Gæst
-
Vi er Real madrid og, og vi skal altid være optimistiske hvad angår vores hold og tro på at vi leverer varen til enhver kamp.
Problemet i denne sæson er efter min mening, forsvaret. derefter syntes jeg også at vi ikke kombinerer nok når vi endelig har bolden. Og så syntes jeg godt at pres spillet kunne være meget højere, for jo højere man stresser dem, jo hurtigere fejl pasninger laver de, hvor vi derefter kan omstille til kontra, som Real Madrid er verdensklasse til.
Jeg tror personligt at det bliver en sæson uden trofæer, hvis der bliver lukket så mange mål ind. Ramos har bogstaveligt talt været en katastrofe og en meget usikker mand i den bagkæde.
Men jeg håber at problemet bliver løst hurtigst muligt. Man kan godt som fan være kritisk.
Hurtigere kombinationer, højt pres, og være ultra gode i dødbolde.
Schalke bliver klasket over to omgange, og håber på at få Bayern, da stort set alle anser dem som europas bedste hold. Derfor skal Real lige vise dem hvordan man vinder, og modbeviser verden, at det er Los Blancos som er europas bedste og største klub.
Vi mangler vores 10. trofæ, som vi har ventet på i snart 12 år. Der må gerne ske noget snart, og Ancelotti er en udmærket træner, men han må lige få øjnene op og fokusere på defensiven.
Jeg tror stadig ikke på nogle trofæer, men håber det inderligt….
Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El Galactico skrev: Hør her..
Vi er Real madrid og, og vi skal altid være optimistiske hvad angår vores hold og tro på at vi leverer varen til enhver kamp.
Problemet i denne sæson er efter min mening, forsvaret. derefter syntes jeg også at vi ikke kombinerer nok når vi endelig har bolden. Og så syntes jeg godt at pres spillet kunne være meget højere, for jo højere man stresser dem, jo hurtigere fejl pasninger laver de, hvor vi derefter kan omstille til kontra, som Real Madrid er verdensklasse til.
Jeg tror personligt at det bliver en sæson uden trofæer, hvis der bliver lukket så mange mål ind. Ramos har bogstaveligt talt været en katastrofe og en meget usikker mand i den bagkæde.
Men jeg håber at problemet bliver løst hurtigst muligt. Man kan godt som fan være kritisk.
Hurtigere kombinationer, højt pres, og være ultra gode i dødbolde.
Schalke bliver klasket over to omgange, og håber på at få Bayern, da stort set alle anser dem som europas bedste hold. Derfor skal Real lige vise dem hvordan man vinder, og modbeviser verden, at det er Los Blancos som er europas bedste og største klub.
Vi mangler vores 10. trofæ, som vi har ventet på i snart 12 år. Der må gerne ske noget snart, og Ancelotti er en udmærket træner, men han må lige få øjnene op og fokusere på defensiven.
Jeg tror stadig ikke på nogle trofæer, men håber det inderligt….
Hala Madrid!
Tak for det fantastiske råd. Jeg vil også sætte mig hen og tro fuldstændig på holdet og så regne med, at vi ikke vinder nogen trofæer!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg håber dog de vinder titler alligevel.
Tror først på de store titler næste sæson, når Isco, Bale, Lllarra er fuldt integreret. Til den tid bør der også være fuld styr på Ancelotti's systemer og spil forståelsen mellem alle spillere.
Håber dog at jeg modbevises af CHL succes = finale sejr og at vi vinder ligaen i år.