Sæsonen 13/14

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1129 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Lassemadrid skrev:

Så vi må ikke diskutere.? Hmm ok. Men jeg synes sgu du burde overveje hvad det er, du sidder og skriver ligeså snart noget går dig imod. Men vi kan da godt være enige om at være uenige:)

Nej, vi skal ikke diskutere. Fordi der er intet at diskutere her. Det er fint hvis du selv har fundet startopstillingerne, men det er der måske andre der ikke har. Jeg tjekker ikke hvad Madridista dk skriver på facebook, og det er der måske flere der ikke gør. Og det er jo ikke fordi at jeg skriver startopstillingen midt under kampen eller lige før, jeg sender den herind højst ét minut efter den er blevet udgivet. Udover det, så vil jeg som sagt gerne give min mening til kende omkring startopstillingen. Hvis du selv har fundet startopstillingen, så kan du jo bare springe mit indlæg over.

Tak Steen. Jeg benytter ikke facebook så ofte, og jeg synes personligt at det er dejligt, at du poster startopstillingen. Jeg synes virkelig ikke at der er noget at flæbe over, come on.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1130 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
CristianoRonaldo skrev:

Tak Steen. Jeg benytter ikke facebook så ofte, og jeg synes personligt at det er dejligt, at du poster startopstillingen. Jeg synes virkelig ikke at der er noget at flæbe over, come on

Det var så lidt, og jeg vil helt sikkert blive ved med at gøre det, hvis jeg selv er på computeren før kampen.
Jeg forstår heller ikke helt hvordan det kan være at man bliver irriteret over sådan noget, men heldigvis er det kun én person som har det på den måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: CristianoRonaldo

12 år 9 måneder siden #1131 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Hej Lasse,

Vi bliver ved med, at skrive startopstillingen herinde inden kampen.

Kærlig hilsen
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, ZizouMo, Steen, JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #1132 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Det var i øvrigt en god kamp! Jeg kunne godt lide holdets attitude og præstation. Eneste minus giver sig selv. Jeg holder vejret indtil i morgen, om end jeg ikke tror det er så alvorligt med Cristiano. Regner med, at han er klar igen næste lørdag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1133 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Skulle Cristiano være ude i en måned, så kommer det ikke til at koste alverdens, selvom jeg helst ser ham på banen. Vores kamp program virker rimeligt og vi kans sagtens vinde uden Cristiano.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1134 af CristianoRonaldo

GutiHAZ14 skrev: Skulle Cristiano være ude i en måned, så kommer det ikke til at koste alverdens, selvom jeg helst ser ham på banen. Vores kamp program virker rimeligt og vi kans sagtens vinde uden Cristiano.

Skaden skulle efter sigende være en mild en af slagsen, og han skulle gerne kunne spille kampen mod Galatasaray:

Carlo Ancelotti: "Cristiano suffered from a hamstring injury. I do not think that it is something serious, because he isn't feeling any pain. The muscle will just have to recover properly, in a matter of time. Tomorrow we will run some medical checks, and hopefully everything will be fine."
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved CristianoRonaldo.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1135 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14
4 La Liga kampe idag, 20 mål scoret indtil nu. Der resterer stadig 25 min. af Atletico-Getafe i skrivende stund.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1136 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Jeg tager den her.

Alle spillere godkendt idag. FANTASTISK kamp af Carvajal, han har taget den højre back.
Jese, Morata og Casemiro mer spilletid tak !

12 år 9 måneder siden #1137 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 13/14

falle skrev: 4 La Liga kampe idag, 20 mål scoret indtil nu. Der resterer stadig 25 min. af Atletico-Getafe i skrivende stund.

Wops 22 mål nu og 10 minutter tilbage!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1138 af CristianoRonaldo

ZizouMo skrev:

falle skrev: 4 La Liga kampe idag, 20 mål scoret indtil nu. Der resterer stadig 25 min. af Atletico-Getafe i skrivende stund.

Wops 22 mål nu og 10 minutter tilbage!

Opdatering:
Cristiano Ronaldo: "It's a knock. It's nothing serious"
Puha, stor lettelse! ;)

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #1139 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Sæsonen 13/14
Man kan vel sige jeg er blevet ramt af kedsomhed/søvnløshed :) Har lige samlet en masse af de afleverings-statistikker som resultat.dk oplyser i denne sæson, dog kun for La Liga. Jeg kan muligvis have lavet fejl, men jeg har prøvet at være omhyggelig!

Ved minutter har jeg ikke taget højde for tillægstid. Så en spiller der bliver skiftet ind i 89. minut, får kun 1 og ikke de 3-6 minutter han rent faktisk når at spille.

Ved kolonnerne "Afleveringer pr. kamp" og "Fejlafleveringer pr. kamp", betyder "pr. kamp" 90 spillede minutter. Ikke optrædener.

12 år 9 måneder siden #1140 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 13/14
Jeg vil gerne have lidt fyldestgørende information om Almeria-kampen i går; hvem kan give mig det?

Jeg fik ikke set kampen - det er vel ikke gået nogens næse forbi, at næsten hele madridista.dk-redaktionen ikke var til stede i går? - pga. julefrokost, hvorfor det kunne være rart med lidt information.

Hvordan gjorde Carvajal det?
Var der forbedringer at spore i Ramos' defensive ageren?
Fungerede trekløveren Alonso, Illarra og Isco?
Ja, og hvordan gjorde holdet det i al almindelighed; er der en fortsat fremgang?

På forhånd tak :-D

Leveret af Kunena Forum