Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Savner Pepe og Varane.
Hvem skal nu holde bolden i gang, og sikre os boldbesiddelsen? Det kan hverken Jesé, Di Maria, Ronaldo eller Benzema...
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev: Hvorfor tager man Isco ud, når Di Maria spiller så dårligt ?!?!? En god aktion, hans kasse, alt andet har været ufatteligt dårligt, fejl på fejl. Skandale.
Hvem skal nu holde bolden i gang, og sikre os boldbesiddelsen? Det kan hverken Jesé, Di Maria, Ronaldo eller Benzema...
Måske fordi Isco ikke har sat en fod rigtigt?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jesé din dejlige dreng!!!!!
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Jeg kan stadig ikke forstå dem der mener at Benzema og Lopez har en plads på det her hold.
Desuden kunne det være spændende at se Varane og Nacho sammen. Det må være fremtidens forsvar. Ramos er ikke mange potter pis værd.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Raúl 7 skrev: Isco er hamrende ufarlig. Han er ikke en trussel for modstanderne overhovedet. Lige nu savner jeg Ozil. Omend han også havde dårlige dage og lange nætter med fest.
Jeg kan stadig ikke forstå dem der mener at Benzema og Lopez har en plads på det her hold.
Desuden kunne det være spændende at se Varane og Nacho sammen. Det må være fremtidens forsvar. Ramos er ikke mange potter pis værd.
Ramos er dårlig idag, ja. Men stadig en af verdens bedste. Nacho har ingen fremtid i Real Madrid, for han er da elendig både med og uden bold.
- Mlarco
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: Isco er hamrende ufarlig. Han er ikke en trussel for modstanderne overhovedet. Lige nu savner jeg Ozil. Omend han også havde dårlige dage og lange nætter med fest.
Hvis du savner Özil ligenu så savner jeg Figo. Kom nu videre ;)
Og Benzema spiller ligenu simpelthen i mangel af bedre.
Ros til Nacho, rigtig god på bolden i dag, og var en sikker mand. Også ros til Isco, folk skal huske på at fodbold ikke bare er angreb angreb angreb, nogen skal binde spillet sammen. Jeg har selv kritiseret Isco tidligere for at satse for meget, og netop der gjorde han det godt i dag, han tog ikke alt for mange chancer da Valencia lukkede ned centralt. I stedet så fordelte han spillet, og hjalp Modric og Xabi Alonso. Stærk indhop af Carvajal, i øvrigt.
Kom så med 2014!
- falle
- Gæst
-
Mlarco skrev: Irreterende Ronaldo ikke kan spille den frie mand i den situation til sidst!
Var Benzema ikke den frie mand? I så fald havde jeg også selv prøvet at sparke den.