Sæsonen 13/14
El_Juan skrev: Hvis og i så fald Real Madrid her til aften, som forventet, sikrer sig videre avancement i Copa del Rey, så venter vinderen af opgøret mellem Espanyol og Alcorcón. Det første opgør, i Alcorcón, endte med en 1-0-sejr til Alcorcón. Returopgøret er i fuld gang netop nu. Der står 2-1 til Espanyol på nuværende tidspunkt - efter en halv times spil - og holder det hjem, så går Alcorcón videre på reglen om udebanemål.
Jeg hepper og håber inderligt på, at Alcorcón slår Espanyol ud! Nu vil jeg have den revanche! Og nej, det er ikke nok, at Castilla sejrer over dem i Liga Adelante. Det tæller ikke! ;-)
Alcorcóns scoring i det igangværende opgør blev i øvrigt sat ind af Madrid-knægten, Óscar Plano, som er på lån fra Real Madrid Castilla til Alcorcón i hele denne sæson.
For satan, hvor ville det være blæret at få dem, ja. Husker stadig hvordan jeg sad og skammende mig på den ondeste klinge.. Puha... Det var ikke rart.
Hvor bliver Espanyol - Alcorcon spillet? Kanal? Eller stream?
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber dog at Alcorcon går videre.
EDIT: ESPANYOL SCORER TIL 4-2
HALA MADRID Y NADA MAS
Edit: Jeg er ikke den eneste, der har observeret følgende:
RM predominantly played 4-2-3-1 in 1st half of season but last few games reverted to 4-4-2 without the ball and 4-3-3 attacking: inc tonight
Bortset fra, at Real Madrid ligeledes spillede 4-3-3 (og ikke 4-2-3-1) en kort overgang i starten af sæsonen, da Khedira var til rådighed. Efter han blev skadet skiftede Ancelotti i højere grad over til 4-2-3-1 (el. 4-2-1-3, om man vil).
******* kegle, Coentrao.
nono skrev: Illarramendi spiller godt nok en sløv kamp. Vi har jo købt en spiller der minder om en gammel Christian Poulsen. Har han slået en bold frem af banen endnu?
Jeg glæder mig til den dag du sætter dig ned og skal analysere Busquets spil. Hvor mange minusser får han for ikke og slå en lang aflevering frem?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
nono skrev: Det er i det hele taget bekymrende at alle offensive spillere, bort set fra Modric, er langt fra den topform vi tidligere har set dem i . Man spørger næsten sig selv, om Ancelotti har fokuseret så meget på at stramme forsvaret op, at storformen i mellemtiden er smuttet fra Isco, Bale, Ronaldo, Di Maria, Alonso mfl. som har været sprudlende tidligere på sæsonen...
Vi kan simpelthen ikke på nogen måde klage over, at den defensiv er strammet op omsider, efter hvad, 2 år hvor ingen har forstået hvordan så dygtige spillere har kunne forsvare så dårligt.
Nu ligner det noget, og nu har vi en håndfuld kampe foran os - og bag os - hvor det handler om at finde en kombination af en jerndefensiv og den kontrollerende offensiv.
Det skal nok komme.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev:
nono skrev: Illarramendi spiller godt nok en sløv kamp. Vi har jo købt en spiller der minder om en gammel Christian Poulsen. Har han slået en bold frem af banen endnu?
Jeg glæder mig til den dag du sætter dig ned og skal analysere Busquets spil. Hvor mange minusser får han for ikke og slå en lang aflevering frem?
Illarra spiller ikke en fantastisk kamp, men han lukkede sammen med Xabi midtbanen totalt ned, hvilket var afgørende for et stort spilovertag. Samtidig var Illarras boldomgang hurtigere end den var i starten, alt i alt gjorde han det vel glimrende i aften, omend det selvfølgelig ikke var den sværeste kamp.
raul7=kongen skrev: Illarra spiller ikke en fantastisk kamp, men han lukkede sammen med Xabi midtbanen totalt ned, hvilket var afgørende for et stort spilovertag. Samtidig var Illarras boldomgang hurtigere end den var i starten, alt i alt gjorde han det vel glimrende i aften, omend det selvfølgelig ikke var den sværeste kamp.
Ork. Balance og kontrol på et hold betyder ikke noget! Folk ser (læser og hør) det de vil se ;-)
raul7=kongen skrev:
Dios skrev:
Illarra spiller ikke en fantastisk kamp, men han lukkede sammen med Xabi midtbanen totalt ned, hvilket var afgørende for et stort spilovertag. Samtidig var Illarras boldomgang hurtigere end den var i starten, alt i alt gjorde han det vel glimrende i aften, omend det selvfølgelig ikke var den sværeste kamp.
Er helt enig med dig, og ved egentlig ikke om det var en fejl mit indlæg blev citeret med?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.