Sæsonen 13/14
nono skrev: Getafe v Atletico Madrid
Atletico Madrid v Elche
Valencia v Atletico Madrid
Levante v Atletico Madrid
Atletico Madrid v Malaga
Barcelona v Atletico Madrid
Det ser umiddelbart lovende ud for Real Madrid. Atletico Madrid bør få vanskeligheder mod Getafe, Valencia og vi ved at Levante kan drille alle. Jeg har ikke meget fidus til at Barcelona hjælper Real Madrid, så pointene skal smides mod de tre ovenstående.
Jeg tror på Liga-sejren.
For at få et bedre billede af det:
Getafe v Atletico Madrid
Atletico Madrid v Elche
Atletico Madrid v Chelsea
Chelsea v Atletico Madrid
Atletico Madrid v Malaga
Kampen imod Valencia er utrolig svær, men den bliver lige 70% sværere når den er omringet af 2 forhåbentlig meget tætte og hårde kampe imod Chelsea.
En uafgjort idag vil virkelig gøre underværker for Real Madrid's sæson! Kom så Getafe!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: Getafe v Atletico Madrid
Atletico Madrid v Elche
Atletico Madrid v Malaga
Det ser umiddelbart lovende ud for Real Madrid. Atletico Madrid bør få vanskeligheder mod Getafe, Valencia og vi ved at Levante kan drille alle. Jeg har ikke meget fidus til at Barcelona hjælper Real Madrid, så pointene skal smides mod de tre ovenstående.
Jeg tror på Liga-sejren.
Du kan være stensikker at FCB gir, alt hvad de kan på hjemmebane i sidste kamp. Husk de spillede uafgjort i deres udekamp mod dem i La Liga og er lige blevet basket ud af CHL. De går ikke sæson igennem uden at have vundet over dem og gir sidste kamp på hjemmebane, så vi ikke vinder mesterskabet. Så bliver de simpelthen slagtet af publikum.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Storken
- Gæst
-
SR4 skrev: Dog er problemet med at de fører med 4 point, er at de kan tillade sig 2 uafgjorte resultater og stadig vinde ligaen. Men lad os håbe Getafe vinder for så ser det for alvor ikke godt ud for dem.
Du får en chance til...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tror I vi kan nå at bruge ham til noget i denne sæson?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer her, men et billede af Khedira til træning, gør ham ikke klar til en semifinale på top niveau.Real Madrid 7 skrev: Ja måske CL semifinale
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Mcmanaman
- Gæst
-
Vildfaren skrev:
Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer her, men et billede af Khedira til træning, gør ham ikke klar til en semifinale på top niveau.Real Madrid 7 skrev: Ja måske CL semifinale
Selvfølgelig kan han spille med på top niveau. Jese kan endda få 10 minutter også. :-)
Er han kommet tilbage fra Tyskland ?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Mcmanaman skrev:
Vildfaren skrev:
Selvfølgelig kan han spille med på top niveau. Jese kan endda få 10 minutter også. :-)
Hahaha hvor er i sjove, men alt kan ske så hvem siger ikke at Khedira ikke kan spille?
Mcmanaman skrev:
Vildfaren skrev:
Nej Real Madrid truppen træner i Tyskland af ren og skær sympati for Khedira?!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Storken skrev:
SR4 skrev: Dog er problemet med at de fører med 4 point, er at de kan tillade sig 2 uafgjorte resultater og stadig vinde ligaen. Men lad os håbe Getafe vinder for så ser det for alvor ikke godt ud for dem.
Du får en chance til...
haha min fejl har hele tiden troet vi var 4 point bagud. Blev glad da jeg så det. Som at få et ekstra point :p