Sæsonen 13/14

12 år 4 måneder siden #1789 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14
Det bliver et brag af en afslutning!

Atletico Madrid - Chelsea: Begge hold har ligaens bedste forsvar, men kan ikke følge med de to andre i toppen, når det gælder at score mål.

Real Madrid - Man City: Pt favoritter til at vinde ligaen, dyreste trupper og brager mål ind på samlebånd.

Barcelona - Liverpool: Deler lidt samme filosofi, og har begge klart forcer i angrebsspillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #1790 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev: Det bliver et brag af en afslutning!

Atletico Madrid - Chelsea: Begge hold har ligaens bedste forsvar, men kan ikke følge med de to andre i toppen, når det gælder at score mål.

Real Madrid - Man City: Pt favoritter til at vinde ligaen, dyreste trupper og brager mål ind på samlebånd.

Barcelona - Liverpool: Deler lidt samme filosofi, og har begge klart forcer i angrebsspillet.

Mener du seriøst at vi og City er favoritter - ingen af holdene kan selv længere afgøre det? :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 4 måneder siden #1791 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

Mcmanaman skrev:

Vildfaren skrev:

Real Madrid 7 skrev: Ja måske CL semifinale

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer her, men et billede af Khedira til træning, gør ham ikke klar til en semifinale på top niveau.

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

Selvfølgelig kan han spille med på top niveau. Jese kan endda få 10 minutter også. :-)

Er han kommet tilbage fra Tyskland ?

Nej Real Madrid truppen træner i Tyskland af ren og skær sympati for Khedira?!

Skal vi gætte på, at der hentydes til Jesé? :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 4 måneder siden #1792 af DarioGomez

SR4 skrev:

Storken skrev:

SR4 skrev: Dog er problemet med at de fører med 4 point, er at de kan tillade sig 2 uafgjorte resultater og stadig vinde ligaen. Men lad os håbe Getafe vinder for så ser det for alvor ikke godt ud for dem.

Du får en chance til...

haha min fejl har hele tiden troet vi var 4 point bagud. Blev glad da jeg så det. Som at få et ekstra point :p

Hvis I selv vil lege med de sidste resultater...

www.marca.com/2014/03/30/multimedia/graficos/1396139847.html

Jeg tror på, at mesterskabet tabes i Valencia... Atléticos altså.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 4 måneder siden #1793 af Real Madrid

Roesen7 skrev:

Real Madrid skrev: Det bliver et brag af en afslutning!

Mener du seriøst at vi og City er favoritter - ingen af holdene kan selv længere afgøre det? :-)

Favoritter og favoritter, men i hvert fald de to hold, der har største chance for at vinde alle de resterende kampe, derimod mangler Liverpool stadig at møde Chelsea, ligesom Atletico mangler at møde Barca. Mit gæt:

La Liga afslutning:
1. Real Madrid 94 point
2. Atletico 93 point
3. Barcelona 91point

Premier League afslutning:
1. City 88 point
2. Liverpool 87 point
3. Chelsea 85 point

12 år 4 måneder siden #1794 af Real Madrid

DarioGomez skrev:

SR4 skrev:

Storken skrev:

SR4 skrev: Dog er problemet med at de fører med 4 point, er at de kan tillade sig 2 uafgjorte resultater og stadig vinde ligaen. Men lad os håbe Getafe vinder for så ser det for alvor ikke godt ud for dem.

Du får en chance til...

haha min fejl har hele tiden troet vi var 4 point bagud. Blev glad da jeg så det. Som at få et ekstra point :p

Hvis I selv vil lege med de sidste resultater...

www.marca.com/2014/03/30/multimedia/graficos/1396139847.html

Jeg tror på, at mesterskabet tabes i Valencia... Atléticos altså.

Jamen altså... selv Marca staver det "Athletic"

12 år 4 måneder siden #1795 af DarioGomez
Ja, det er godt nok underligt, at de staver Barcelonas næste modstander Athletic...

12 år 4 måneder siden #1796 af Real Madrid

DarioGomez skrev: Ja, det er godt nok underligt, at de staver Barcelonas næste modstander Athletic...

Min fejl, har downloadet google translate under udvidelse i google chrome, så den oversætter automatisk udenlandske websites til at starte med...

12 år 4 måneder siden #1797 af DarioGomez
Haha - ja, den er sgu svær at kæmpe imod! :-D

12 år 4 måneder siden #1798 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14
Ancelotti viste i går stor klasse ved at endre taktik. Han så hvordan Alt. Madrid slog barca og fuldte deres eksempel. Vi er dog bedre på kontra end dem og det virkede perfekt. Jeg tror samtidig at Ancelotti fandt den taktik, der skal til for at slå Bayern. Og på det tidspunkt har vi forhåbentlig også Ronaldo tilbage.
Isco viste også at han sagtens kan indfinde sig i en mere defensiv rolle, i det hans backup til Coentrao var perfekt. Man må sige at Ancelotti for sin sag, når han skal stille det stærkeste hold.
Derudover viste Alonso, efter et lille hvil, at han stadig har stor klasse, både i afleveringerne og i det defensive. Og at han sagtens kan spille de store kampe. Kampen viste dog også at holdet forsvare sig bedre, når midtbanen ikke bliver alt for åben p.g.a Di Marias manglede tilbageløb engang imellem.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 4 måneder siden #1799 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14

Carlo Ancelotti’s plan was clear, namely to ask Isco to be less like Isco and a little more akin to Clarence Seedorf, the player that the Real Madrid head coach would like Isco to become. And the boy from Malaga, along with the rest of his team, ran tirelessly without the ball until such time as they controlled the game without having the possession.

Isco was constantly on hand to snuff out any potential danger, remorselessly hunting down whoever had the ball, or whoever looked like they were about to get it, and Lionel Messi.

Once Madrid had stolen the ball, he was on hand to offer a way forward, always with an eye on the counter-attack. Yesterday, Isco came of age.

(bleacherreport.com/articles/2032362-gare...as-isco-comes-of-age)

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios

12 år 4 måneder siden #1800 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Alonso: "We must all attack together, defend all together. Against Bayern if we're not all close, helping each other, you can lose control"

Ancelotti: “We played against Barcelona with 11 players, very solid, with everyone helping each other. Tomorrow will be the same."

Jeg er spændt på at se, om Carlo vil have spillerne til at presse højt og aggressivt eller om han vil have at de være mere afventende i deres pres, som vi så mod Barca.

Leveret af Kunena Forum