Sæsonen 13/14

12 år 4 måneder siden #1801 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev:

Alonso: "We must all attack together, defend all together. Against Bayern if we're not all close, helping each other, you can lose control"

Ancelotti: “We played against Barcelona with 11 players, very solid, with everyone helping each other. Tomorrow will be the same."

Jeg er spændt på at se, om Carlo vil have spillerne til at presse højt og aggressivt eller om han vil have at de være mere afventende i deres pres, som vi så mod Barca.

Spiller vi som mod Barca, så maser de os. De har Müller og Mandzukic, der begge er gode i luften. Vi kan ikke tillade Bayern at slå lige så mange indlæg som mod Barca.

Jeg mener vi skal holde et højt pres fra start af og presse dem. Bayern har vist sig at være langsomme til at få spillet til at fungere i kampene, derfor er det godt hvis vi stresser dem fra start af.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #1802 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 13/14

ZizouMo skrev:

Steen skrev:

Alonso: "We must all attack together, defend all together. Against Bayern if we're not all close, helping each other, you can lose control"

Ancelotti: “We played against Barcelona with 11 players, very solid, with everyone helping each other. Tomorrow will be the same."

Jeg er spændt på at se, om Carlo vil have spillerne til at presse højt og aggressivt eller om han vil have at de være mere afventende i deres pres, som vi så mod Barca.

Spiller vi som mod Barca, så maser de os. De har Müller og Mandzukic, der begge er gode i luften. Vi kan ikke tillade Bayern at slå lige så mange indlæg som mod Barca.

Jeg mener vi skal holde et højt pres fra start af og presse dem. Bayern har vist sig at være langsomme til at få spillet til at fungere i kampene, derfor er det godt hvis vi stresser dem fra start af.

Jeg håber Ancelotti har analyseret begge deres kampe mod Arsenal, hvor de viste nogle alvorlige svaghedstegn, især i den første kamp.

12 år 4 måneder siden #1803 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Ancelotti: Ronaldo, Bale and Benzema will play on Tuesday. The sooner we score, the better.

....................Casillas.........................
Carvajal - Pepe - Ramos - Coentrao
Bale - Modric - Xabi Alonso - Di Maria
.........Ronaldo........Benzema...............
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.

12 år 4 måneder siden #1804 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Ancelotti: Ronaldo, Bale and Benzema will play on Tuesday. The sooner we score, the better.

Jeg tror Ronaldo og Benzema bytter plads, men hvis de ikke gør: Findes der en hurtigere højreside i verden?!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 4 måneder siden #1805 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
Du har helt ret, Ronaldo i venstreside og Benzema i højre.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1806 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Sæsonen 13/14

Steen skrev: Ancelotti: Ronaldo, Bale and Benzema will play on Tuesday. The sooner we score, the better.

Også håber jeg, at Bale spiller i venstre . Først og fremmest fordi Di Maria og Carvajal havde godt styre på Ribery og Alaba og derefter så kan Bale bruge sin hurtighed i venstre side da han ikke skal ind i banen hver gang.

12 år 4 måneder siden #1807 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

DonSelf skrev:

Også håber jeg, at Bale spiller i venstre . Først og fremmest fordi Di Maria og Carvajal havde godt styre på Ribery og Alaba og derefter så kan Bale bruge sin hurtighed i venstre side da han ikke skal ind i banen hver gang.

Di María var så ikke til stor hjælp i store dele af første kamp. Han virkede træt allerede efter 25 min. og der var rigtig mange gange hvor han udeblev fra defensiven, fordi han luntede med tilbage. Vi så også, at Di María ikke kan løbe fra Alaba hele 2 gange, men det kan Bale! Det skal straffes, og den skal bare slås ned i frimærket, hvor Bale løber fra alt og alle, og det kan være en god mulighed for at komme ud af presset på.
Di María er derudover også hurtigere end både Rafinha og Lahm, hvor det højst sandsynligt bliver sidstnævnte som spiller pladsen, og så har vi ligepludselig 2 kanter som er hurtigere end deres backs, og Ronaldo på toppen som også er væsentlig hurtigere.
Det giver rigtig god mening, hvis opstillingen er som den ser ud her.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• RealMadridsArmy
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1808 af RealMadridsArmy
Besvaret af RealMadridsArmy på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

DonSelf skrev:

Di María var så ikke til stor hjælp i store dele af første kamp. Han virkede træt allerede efter 25 min. og der var rigtig mange gange hvor han udeblev fra defensiven, fordi han luntede med tilbage. Vi så også, at Di María ikke kan løbe fra Alaba hele 2 gange, men det kan Bale! Det skal straffes, og den skal bare slås ned i frimærket, hvor Bale løber fra alt og alle, og det kan være en god mulighed for at komme ud af presset på.
Di María er derudover også hurtigere end både Rafinha og Lahm, hvor det højst sandsynligt bliver sidstnævnte som spiller pladsen, og så har vi ligepludselig 2 kanter som er hurtigere end deres backs, og Ronaldo på toppen som også er væsentlig hurtigere.
Det giver rigtig god mening, hvis opstillingen er som den ser ud her.

Vi så også mange eksempler på, at DI Maria skal have rigtig mange pauser efter et angreb, så stod Carvajal pludselig med både Alaba og Ribery, så er enig, syntes Ancelotti skulle ligge ham over i Venstre, da Rafinha/Lahm og Robben, ikke forstår hindanen ligesågodt som Alaba og Ribery, vi så masser af eksempler på Alaba og Riberys et to spil,.

12 år 4 måneder siden #1809 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Det var vist det. Tillykle til Simeone. Fuldt fortjent...

Og med et point ud af 12 mulige mod de to andre tophold, så kan vi vist ikke mene, at vi har fortjent noget som helst...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.

12 år 4 måneder siden #1810 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

DarioGomez skrev: Det var vist det. Tillykle til Simeone. Fuldt fortjent...

Lad os se. Skal det være sådan, så lad det blive med Pasillo på Nou Camp.

Skulle vi ende med at blive mestre, så vil det naturligvis være fuldt fortjent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Siempre Madrid.

12 år 4 måneder siden #1811 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14
DarioG

Stop nu, jeg bliver snart skør!:)

Hvis man vinder mesterskabet - som spilles under nogenlunde lige vilkår, over 38 kampe - så har man altid fortjent det.

Men det er flot af Atletico, og måske godt for spansk fodbold, når vi ser lidt længere frem i tiden. Det er i hvert fald godt at se, at der endelig er en af de sovende spanske kæmper, som for alvor rammer et verdensklasse-niveau.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved M_linding.

12 år 4 måneder siden #1812 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 13/14
Ja, der kunne nemt have stået 3-0 til Villareal her inden pausen. Hold kæft hvor kan de brænde nogle chancer!

Barca har igen boldbesiddelsen, Villareal har alle chancerne.

Leveret af Kunena Forum