Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #793 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14
Jeg har allerede sagt at du ikke har skrevet det, du burde lœse det jeg skriver. Og jo, jeg er Real Madrid fan men når jeg diskuterer Messi VS Ronaldo eller Casillas VS Neuer eller hvad det nu er, så prøver jeg ikke at se det som en fan, jeg prøver at vœre objektiv. Det kan man ikke sige om dig. Hvis du ikke vidste det, så er der faktisk Real Madrid fans som ikke synes at Ronaldo er verdens bedste
Og selv HVIS det er din œrlige mening, så har du ikke svaret på nogle af mine pointer omkring Ronaldo. DU har ikke forklaret hvorfor han er den bedste, du har ikke forklaret hvordan han gør sine medspillere bedre, du har ikke argumenteret imod at han ikke er kreativ, en god pasnigsspiller eller noget af det andet jeg nœvnte. Hvorfor det?
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #794 af Real-Laudrup

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev: www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/...?cid=twitter_fifacom

91 millioner euro for Bale, siger Florentino Perez.

Hans agent sagde at det er en verdensrekord, alle siger at det er €100M. Kun Real Madrid og et par af de spanske medier som sikkert er blevet briefet, siger €91M. Jeg er ikke i tvivl.

Perez har købt Ronaldo. Perez har købt Bale. Perez er en af de eneste, der kender den præcise pris på spillerne. Det officielle tal kommer først når Tottenham skal indberette skat næste år. Indtil da må man stole på ham, der har punget ud.

Jeg troede da at det var Calderon der hentede Ronaldo, eller i hvert fald gjorde det meste af arbejdet.
Er der nogen der kan hjœlpe mig med den?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #795 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Det var Calderon der gjorde forarbejdet for indkøbet.

12 år 10 måneder siden #796 af Real-Laudrup

GutiHAZ14 skrev: Det var Calderon der gjorde forarbejdet for indkøbet.

Jep, her forklarer han det.
www1.skysports.com/watch/video/sports/fo...most-notable-signing
Følgende bruger(e) sagde tak: GutiHAZ14

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #797 af GutiHAZ14
Når jeg ser Raul og præsident Calderon med liga titlen sammen, så må jeg sige at interessen i at få en ny præsident og sportslig ledelse brænder endnu mere.

12 år 10 måneder siden #798 af Real-Laudrup

GutiHAZ14 skrev: Når jeg ser Raul og præsident Calderon med liga titlen sammen, så må jeg sige at interessen i at få en ny præsident og sportslig ledelse brænder endnu mere.

Desværre for os kommer diktatoren Perez til at være der i et stykke tid

12 år 10 måneder siden #799 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

GutiHAZ14 skrev: Når jeg ser Raul og præsident Calderon med liga titlen sammen, så må jeg sige at interessen i at få en ny præsident og sportslig ledelse brænder endnu mere.

Er interessen lige så brændende, når du ser Calderón invitere selv Atlético Madrid-fans med til Generalforsamlingen for at få sine forslag stemt igennem?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 10 måneder siden #800 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev: Du kender vist ikke ordet objektivitet, gør du?
Messi svingende? For det første er det jo fuldstændig idioti. Og selv hvis han var svingende, så er det vel ret godt at han har flere mål og assist end alle andre. Han har haft nogle uheldige skader.
Ronaldo gør de andre bedre? Den må du godt forklare for det har jeg aldrig hørt før, det er normalt sagt omkring Messi. Ronaldo er ikke en holdspiller, han skyder på alt og dribler på dumme tidspunkter når han kan spille folk i bedre positioner, bl.a. i cup finalen hvor han prøver at drible igennem 2-3 spillere, han mister bolden og Costa scorer. Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber.
Du har lige bevist at du er farvet og ikke kan se på tingene objektivt.

Du har lige bevist, at du ikke er Real Madrid fan. Du ser jo tydeligvis ikke kampene.
Objektivitet er ikke noget hverken du eller jeg kan være. Desværre. Objektivitet har ikke noget med intentioner eller intelligens at gøre. Man er subjektiv i det øjeblik, at man har en interesse indenfor faget. I dette tilfælde fodboldens verden. Hvis du er Real Madrid fan, Barcelona fan, Ronaldo fan, Messi fan, La Liga fan, Premier League fan eller fan af noget som helst andet der vedrører den her samtale, kan du ikke være objektiv. Per definition.

Enten lukker du eller også citerer du mig fra et sted hvor jeg har skrevet, at jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han spiller i Real Madrid. Det var det, du skrev om mig, så det er det, du bliver hængt op på. Luk eller citér.

Det du siger er faktisk, at folk der interessere sig for fodbold ikke kan vurdere tingene objektivt? Jamen velkommen tilbage, og det glæder mig du har hævet niveauet, eller?

Du er objektiv, hvis du kan overskride grænserne for dit eget jeg. Dvs. at jeg som Real Madrid fan godt kan erkende, at Barcelona har været det klart bedste hold de seneste 10 år, for at komme med et meget eksemplarisk eksempel :)

Og lad nu hver med og smide "fan-kortet". Man er fan, hvis man selv mener man er fan. Så kan du have en klar holdning om hvordan man er fan, men subjektive meninger kan der ikke ændres på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #801 af GutiHAZ14

Siempre Madrid skrev:

Er interessen lige så brændende, når du ser Calderón invitere selv Atlético Madrid-fans med til Generalforsamlingen for at få sine forslag stemt igennem?

Jeg kan se jeg skal forklarer mig nærmere; pointen er at jeg ønsker en ny ledelse, og at jeg savner at se noget andet end Florentino. Jeg husker godt at Calderon, snød til en generalforsamling ved at indbringe Atl Madrid fans. Det var skidt !

12 år 10 måneder siden #802 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 13/14
Dios

Kassow har jo til dels ret, Dios.

Dit eksemplariske(?) eksempel er jo netop ikke objektivt. Det hedder sig: JEG mener, selvom JEG er Real Madrid-fan, at Barcelona har været det bedre hold de seneste 10 år. Det er udelukkende en subjektiv mening/vurdering/holdning. Det kan aldrig blive et objektivt anliggende...... også selvom du erkender det ;-)

Det er vel mere eller mindre umuligt at være objektiv i en debat; vi modargumenterer trods alt hinanden herinde med vores egne holdninger.

Og lige til din nedladende indskydelse mod Kassow. Han er mere end velkommen tilbage. Ja, faktisk er det uforståeligt, at han overhovedet fik sparket, når man ser på det klovneri der foregår herinde pt.....
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Real Madrid, rezamadridista

12 år 10 måneder siden #803 af Real-Laudrup

Dios skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev: Du kender vist ikke ordet objektivitet, gør du?
Messi svingende? For det første er det jo fuldstændig idioti. Og selv hvis han var svingende, så er det vel ret godt at han har flere mål og assist end alle andre. Han har haft nogle uheldige skader.
Ronaldo gør de andre bedre? Den må du godt forklare for det har jeg aldrig hørt før, det er normalt sagt omkring Messi. Ronaldo er ikke en holdspiller, han skyder på alt og dribler på dumme tidspunkter når han kan spille folk i bedre positioner, bl.a. i cup finalen hvor han prøver at drible igennem 2-3 spillere, han mister bolden og Costa scorer. Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber.
Du har lige bevist at du er farvet og ikke kan se på tingene objektivt.

Du har lige bevist, at du ikke er Real Madrid fan. Du ser jo tydeligvis ikke kampene.
Objektivitet er ikke noget hverken du eller jeg kan være. Desværre. Objektivitet har ikke noget med intentioner eller intelligens at gøre. Man er subjektiv i det øjeblik, at man har en interesse indenfor faget. I dette tilfælde fodboldens verden. Hvis du er Real Madrid fan, Barcelona fan, Ronaldo fan, Messi fan, La Liga fan, Premier League fan eller fan af noget som helst andet der vedrører den her samtale, kan du ikke være objektiv. Per definition.

Enten lukker du eller også citerer du mig fra et sted hvor jeg har skrevet, at jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han spiller i Real Madrid. Det var det, du skrev om mig, så det er det, du bliver hængt op på. Luk eller citér.

Det du siger er faktisk, at folk der interessere sig for fodbold ikke kan vurdere tingene objektivt? Jamen velkommen tilbage, og det glæder mig du har hævet niveauet, eller?

Du er objektiv, hvis du kan overskride grænserne for dit eget jeg. Dvs. at jeg som Real Madrid fan godt kan erkende, at Barcelona har været det klart bedste hold de seneste 10 år, for at komme med et meget eksemplarisk eksempel :)

Og lad nu hver med og smide "fan-kortet". Man er fan, hvis man selv mener man er fan. Så kan du have en klar holdning om hvordan man er fan, men subjektive meninger kan der ikke ændres på.

Det er jo fact at Bacelona har været bedre end os. De har vundet 16 titler de sidste 5 år og 21 de sidste 10, 6 Ligaer og CL 3 gange. Mens Real Madrid har vundet 8. Og kun 3 af dem, kan man kalde store titler.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #804 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev: Dios

Kassow har jo til dels ret, Dios.

Dit eksemplariske(?) eksempel er jo netop ikke objektivt. Det hedder sig: JEG mener, selvom JEG er Real Madrid-fan, at Barcelona har været det bedre hold de seneste 10 år. Det er udelukkende en subjektiv mening/vurdering/holdning. Det kan aldrig blive et objektivt anliggende...... også selvom du erkender det ;-)

Det er vel mere eller mindre umuligt at være objektiv i en debat; vi modargumenterer trods alt hinanden herinde med vores egne holdninger.

Og lige til din nedladende indskydelse mod Kassow. Han er mere end velkommen tilbage. Ja, faktisk er det uforståeligt, at han overhovedet fik sparket, når man ser på det klovneri der foregår herinde pt.....

Til dels ret i hvad? I bund og grund handler det om og sætte tingene i perspektiv, og se udover sit jeg. Have forståelse for modparten, og se tingene fra 2 sider selvom man er dybt overbevist om sin egen subjektive holdning og ikke mening!. Derudover kan du ikke modargumentere imod facts. Altså hvilken klub der har været mest succesfuld. Alt andet er subjektivt, og derfor skrev jeg også eksemplariske eksempel :)

Subjektiv er baseret på følelser og tilhørsforhold, og er netop det modsatte af og være objektiv, og mange mener det er grunden til man ikke kan se objektivt på tingene, fordi følelserne tager over. Men netop, at se udover sit jeg er grundstenen i og være objektiv. Ligeså snart du ikke kan det, så har du ikke længere mulighed for og kunne forblive objektiv.
Jeg er sikker på du er helt klar over dette, men jeg er langtfra uenig i, at man ikke kan forblive objektiv bare fordi man har subjektive meninger omkring emnet :)

Helt enig i, at Kassow er mere end velkommen. Og jeg skal da overhovedet ikke være dommer, for jeg kan da starte med og feje foran min egen dør først, men nu pointerede jeg bare, at det nok ikke var klogt og springe ud i en ny Hugol vs. Kassow lignende situation, og slet ikke efter man allerede har fået advarslen ved og få en tænke pause.
Og mht. det nuværende niveau herinde, så kan man kun drømme sig tilbage til dengang, hvor wi-fi ikke var opfundet, og vi kun havde mulighed for og komme på internettet via modemmet som kørte over telefon linjen ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum