Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #781 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 13/14
Spaniens U21 vandt 1-0 over ungarn igår på et mål af Morata, så han har haft en god landsholdspause med 2 mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #782 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/15/en/football/rea...drid/1381823309.html
Hvad siger i, er det sidste sæson for ham? Forhåbentlig kommer United ind med et ligeså stort beløb som de gjorde på deadline day

Jeg vil ikke have noget imod et Khedira salg. Jeg bryder mig ikke om spilleren, og ser man på hans tekniske niveau, bidrag til det offensive på banen, så kan Real Madrid også gøre det meget bedre. Ja endda også defensivt, tror jeg at Real kan få noget der er bedre, hvis det overhovedet er på det punkt vi skal forstærkes.

12 år 10 måneder siden #783 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

GutiHAZ14 skrev:

Real-Laudrup skrev: www.marca.com/2013/10/15/en/football/rea...drid/1381823309.html
Hvad siger i, er det sidste sæson for ham? Forhåbentlig kommer United ind med et ligeså stort beløb som de gjorde på deadline day

Jeg vil ikke have noget imod et Khedira salg. Jeg bryder mig ikke om spilleren, og ser man på hans tekniske niveau, bidrag til det offensive på banen, så kan Real Madrid også gøre det meget bedre. Ja endda også defensivt, tror jeg at Real kan få noget der er bedre, hvis det overhovedet er på det punkt vi skal forstærkes.

Alonso
Modric Isco

Illarra
Casemiro Di Maria

Vi er fint besat, selv hvis Khedira skulle forlade os.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #784 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Alonso
Modric Isco

Illarra
Casemiro Di Maria

Alonso forlænger ikke sin kontrakt(ser i hvert fald ikke sådan ud)

12 år 10 måneder siden #785 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Alonso
Modric Isco

Illarra
Casemiro Di Maria

I så fald, så ville det være spændende med J. Martinez, Vidal eller Gündoğan, selvom et køb af en profil vil gøre det væsentligt svære for Illarra. Jeg håber så meget på, han slår igennem og vi kan bruge:

Ilarra
Modric Isco

I de fleste opgør ala Barca med:

Busquet
Xavi Iniesta

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 10 måneder siden #786 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real Madrid skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Alonso
Modric Isco

Illarra
Casemiro Di Maria

I så fald, så ville det være spændende med J. Martinez, Vidal eller Gündoğan, selvom et køb af en profil vil gøre det væsentligt svære for Illarra. Jeg håber så meget på, han slår igennem og vi kan bruge:

Ilarra
Modric Isco

I de fleste opgør ala Barca med:

Busquet
Xavi Iniesta

Javi Martinez, tror du selv på den? Vidal, no chance. Gündogan SKAL vi hente. Ham og Illarra kan spille sammen.

12 år 10 måneder siden #787 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 13/14
Benzema fik hul på bylden for frankrig med et mål til 3-0 mod Finland, et rigtigt angribermål men stadig ikke imponerende spil og hans andre aktioner var ikke gode, afleveringer som gav hans medspillere problemer var der mange af.
Isco fik små 10 minutter for Spanien og prøvede meget med driblinger og lidt kombinationer, men han havde ikke mange der løb for ham mod et kompakt georgisk hold, så han fik ikke meget ud af hans kamp.

12 år 10 måneder siden #788 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Du kender vist ikke ordet objektivitet, gør du?
Messi svingende? For det første er det jo fuldstændig idioti. Og selv hvis han var svingende, så er det vel ret godt at han har flere mål og assist end alle andre. Han har haft nogle uheldige skader.
Ronaldo gør de andre bedre? Den må du godt forklare for det har jeg aldrig hørt før, det er normalt sagt omkring Messi. Ronaldo er ikke en holdspiller, han skyder på alt og dribler på dumme tidspunkter når han kan spille folk i bedre positioner, bl.a. i cup finalen hvor han prøver at drible igennem 2-3 spillere, han mister bolden og Costa scorer. Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber.
Du har lige bevist at du er farvet og ikke kan se på tingene objektivt.

Du har lige bevist, at du ikke er Real Madrid fan. Du ser jo tydeligvis ikke kampene.
Objektivitet er ikke noget hverken du eller jeg kan være. Desværre. Objektivitet har ikke noget med intentioner eller intelligens at gøre. Man er subjektiv i det øjeblik, at man har en interesse indenfor faget. I dette tilfælde fodboldens verden. Hvis du er Real Madrid fan, Barcelona fan, Ronaldo fan, Messi fan, La Liga fan, Premier League fan eller fan af noget som helst andet der vedrører den her samtale, kan du ikke være objektiv. Per definition.

Enten lukker du eller også citerer du mig fra et sted hvor jeg har skrevet, at jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han spiller i Real Madrid. Det var det, du skrev om mig, så det er det, du bliver hængt op på. Luk eller citér.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 10 måneder siden #789 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Steen skrev: www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/...?cid=twitter_fifacom

91 millioner euro for Bale, siger Florentino Perez.

Hans agent sagde at det er en verdensrekord, alle siger at det er €100M. Kun Real Madrid og et par af de spanske medier som sikkert er blevet briefet, siger €91M. Jeg er ikke i tvivl.

Perez har købt Ronaldo. Perez har købt Bale. Perez er en af de eneste, der kender den præcise pris på spillerne. Det officielle tal kommer først når Tottenham skal indberette skat næste år. Indtil da må man stole på ham, der har punget ud.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #790 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Sæsonen 13/14
Jesé stepped off the plane and went straight to Valdebebas
Det er det vi kan lide!!
www.marca.com/2013/10/16/en/football/rea...drid/1381912550.html

12 år 10 måneder siden #791 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14

Ramses skrev: Jesé stepped off the plane and went straight to Valdebebas
Det er det vi kan lide!!
www.marca.com/2013/10/16/en/football/rea...drid/1381912550.html

Jaaa! Jeg læste det også lige før.

Jesé giver ikke op før han kommer i start 11'eren.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #792 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Kassow-Rossing skrev: Perez har købt Ronaldo. Perez har købt Bale. Perez er en af de eneste, der kender den præcise pris på spillerne. Det officielle tal kommer først når Tottenham skal indberette skat næste år. Indtil da må man stole på ham, der har punget ud.

Det officielle tal kommer ikke i Tottenhams regnskab. De har ikke en post, som hedder "Bale". De har lavet en del ting i dette transfervindue, så der kommer sandsynligvis bare en oversigt over samlede indtægter og udgifter på transfermarkedet.

Florentino har lavet den godt ved at forsikre Bale for 91 millioner euro, for så bliver alle der refererer til Bale som verdens dyreste nødt til at spekulere, i om Real er klar på at smide 10 millioner euro ud af vinduet i tilfælde af en skade til Bale. Og det blot for at holde Ronaldo glad. Det virker dumt, og det er vel netop her det dumme bliver smart.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum