Sæsonen 13/14
- falle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg kan se du har brugt mit navn nogle gange nu, og kaldt mig for Idiot ????
Ser ud til DU skylder mig en undskyldning..... da det er Raul-Laudrup eller Real-Laudrup og ikke mig der har sagt alle de ting du nævner...!
RAUL!!!!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Ja det var fantastisk! Men det var også et Barca hold i krise.falle skrev: I 07/08 vandt vi 0-1 på Camp Nou, 4-1 på Bernabeu og vandt ligaen med 18 point ned til Barcelona. Prikken over i'et var da vi blev klappet ind på banen af dem - det var tider!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Men det blev vi jo! At tabe ligaen med 15 point, på trods af at vi fik 4 point fra de 2 Clasicos er jo pinligt. At i så ikke er i nærheden af Pep´s hold gør det ikke bedre.Storken skrev: @ZizouMo & Real-Laudrup
Min pointe er jo netop, at Real Madrid ikke blev sønderbanket. Men når Kassow mener, at Barca blev sat gevaldigt på plads grundet 9 point, så ligger han op til en bemærkning.
Selvfølgelig blev Barca ikke sat gevaldigt på plads, havde i vundet den Clasico på Camp Nou, så var der kun 1 point imellem de 2 hold.
Man kan sige at Barcas sæson faldt fra hinanden på 6 dage.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Storken skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Jeg har aldrig læst nogle skrive "Oversætteren" om Mourinho, hvis de ikke var katalanske halvaber. Det undrer mig at Raul-Madrid er Real Madrid fan og bruger sådan et navn om vores tidligere træner, der fik sat Barcelona gevaldigt på plads med rekordsæsonen, som Barcelona formentlig aldrig slår.
Barca vandt i sidste sæson La Liga med 100 point. Derudover gjorde de det med et forspring på 15 point ned til Real Madrid, hvilket må betyde, at Real Madrid blev sønderbanket, da de forrige år satte Barca gevaldigt på plads med kun 9 points forspring.
Kan vi ikke aftale, at du for fremtiden faktatjekker inden du smider om dig med postulater? Det var nemlig det der fik dig bannet sidst, hvis du var i tvivl.
Faktatjek: Barcelona sidste sæson: 100 point, 115 mål scoret.
Faktatjek: Real Madrid forrige sæson: 100 point, 121 mål scoret
Faktatjek: Rekord ikke slået.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul-Madrid skrev: Hov Kassow ????
Jeg kan se du har brugt mit navn nogle gange nu, og kaldt mig for Idiot ????
Ser ud til DU skylder mig en undskyldning..... da det er Raul-Laudrup eller Real-Laudrup og ikke mig der har sagt alle de ting du nævner...!
Omg undskyld. Jeg snakker til ham, der sagde, at jeg havde kaldt Ronaldo for verdens bedste, fordi jeg er Real Madrid fan og ikke fordi, at han har kvaliteterne til at være verdens bedste. Jeg undskylder for at have læst navnet forkert. Ham jeg tiltaler, er ham med de hundredevis af dumme kommentarer (Og to-tre fornuftige) på to uger på dette forum.
Kassow-Rossing skrev:
Storken skrev:
Barca vandt i sidste sæson La Liga med 100 point. Derudover gjorde de det med et forspring på 15 point ned til Real Madrid, hvilket må betyde, at Real Madrid blev sønderbanket, da de forrige år satte Barca gevaldigt på plads med kun 9 points forspring.
Kan vi ikke aftale, at du for fremtiden faktatjekker inden du smider om dig med postulater? Det var nemlig det der fik dig bannet sidst, hvis du var i tvivl.
Faktatjek: Rekord ikke slået.
Pointrekorden blev tangeret og målrekorden står stadig, men vi taler altså kun 6 mål... 6 mål der skiller de 2 holds respektive sæsoner fra at være fuldstændig identiske. Det er skam ikke meget og bestemt ikke nok til at kunne hovere over noget som helst - dérfor reagerede Storken på dit oprindelige indlæg og derfor var jeg også, på daværende tidspunkt, meget fristet til at komme ham i forkøbet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: der fik sat Barcelona gevaldigt på plads med rekordsæsonen, som Barcelona formentlig aldrig slår.
Storken citerede mig:
Storken skrev:
Kassow-Rossing skrev: der fik sat Barcelona gevaldigt på plads med rekordsæsonen, som Barcelona formentlig aldrig slår.[/b]
Mit svar:
Faktatjek: Rekord ikke slået.[/quote]
Og så blev den lukket, fordi Barcelona slog ikke Real Madrids rekord.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Hvad vil folks reaktion være hvis vi taber på Camp Nou, og dermed kan være 8 points efter dem. Jeres holdning er selvfølgelig ærgelser, skuffelser osv, men nu tænker jeg hvis i ser bredt på tingene. Jeg venter med at præsentere min egen holdning.
GutiHAZ14 skrev: Jeg har et spørgsmål jeg også har stillet mig selv i løbet af den seneste tid.
Hvad vil folks reaktion være hvis vi taber på Camp Nou, og dermed kan være 8 points efter dem. Jeres holdning er selvfølgelig ærgelser, skuffelser osv, men nu tænker jeg hvis i ser bredt på tingene. Jeg venter med at præsentere min egen holdning.
Jeg vil ikke græde snot! Jeg hader at tabe til de catalanske tosser, men som jeg har givet udtryk for før, så skal Real Madrid spilles sammen som et hold, hen over denne sæson. Det medfører logisk nok, at vi vil få nogle knubs undervejs.
Men, når det er sagt, så håber jeg for alt i verden, at vi kører dem midt over. Jeg forventer det bare ikke:)
Jeg er her stadig XOXO