Sæsonen 13/14
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real-Laudrup skrev: Ifølge La Sexta får Pepe en lønforhøjelse, nu er det 5M euro om året. Fortjent?
Nej. Pepe har været en fin spiller for os igennem årene, men nu må hans tid snart være forbi. 1. Fordi manden er 30 og har en kontrakt til 2016. Så en forlængelse og løn forhøjelse ville være penge ud af vinduet 2. Fordi manden har lavet for mange brølere igennem og burde været solgt for år tilbage. 3. Mandens niveau er faldet de sidste par år og det bliver nok ikke bedre, når han runder de 31 og mister mere fart, hvilket er vigtigt for hans spillemåde.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tror ikke at det er en forlængelse, kun lønforhøjelse.baggins skrev:
Real-Laudrup skrev: Ifølge La Sexta får Pepe en lønforhøjelse, nu er det 5M euro om året. Fortjent?
Nej. Pepe har været en fin spiller for os igennem årene, men nu må hans tid snart være forbi. 1. Fordi manden er 30 og har en kontrakt til 2016. Så en forlængelse og løn forhøjelse ville være penge ud af vinduet 2. Fordi manden har lavet for mange brølere igennem og burde været solgt for år tilbage. 3. Mandens niveau er faldet de sidste par år og det bliver nok ikke bedre, når han runder de 31 og mister mere fart, hvilket er vigtigt for hans spillemåde.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Han insisterer stadig på at det ikke skete og at der er en kampagne imod ham. Her er det samme afsnit af Revista fra Maj, hvor han taler om det, omkring de 36 minutter. Han taler bl.a også om Mou, Perez, Ronaldo og hans tid i klubben.GutiHAZ14 skrev:
Siempre Madrid skrev:
GutiHAZ14 skrev: Når jeg ser Raul og præsident Calderon med liga titlen sammen, så må jeg sige at interessen i at få en ny præsident og sportslig ledelse brænder endnu mere.
Er interessen lige så brændende, når du ser Calderón invitere selv Atlético Madrid-fans med til Generalforsamlingen for at få sine forslag stemt igennem?
Jeg kan se jeg skal forklarer mig nærmere; pointen er at jeg ønsker en ny ledelse, og at jeg savner at se noget andet end Florentino. Jeg husker godt at Calderon, snød til en generalforsamling ved at indbringe Atl Madrid fans. Det var skidt !
Det skal lige siges at videoen er en lille smule forsinket. www.gettyfooty.com/2013/05/la-liga-revis...ga-skysports-hd.html
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev: DiosOg lige til din nedladende indskydelse mod Kassow. Han er mere end velkommen tilbage. Ja, faktisk er det uforståeligt, at han overhovedet fik sparket, når man ser på det klovneri der foregår herinde pt.....
Faktisk fik jeg aldrig forklaringen på hvorfor jeg fik sparket. Jeg brød ikke en eneste af de skrevne regler på forummet. Jeg havde lagt låg på en længere debat om en artikel, jeg ikke kunne finde. Dernæst blev jeg bedt om at finde den frem igen. Det forslag ignorerede jeg, og så blev jeg bannet. Takket være Hugol, er jeg tilbage. Håber ikke det skræmmer nogle fra at besøge denne fremragende hjemmeside, der bliver bedre og bedre for hvert kvartal, der går. Ironi er ikke anvendt.
Jeg har aldrig læst nogle skrive "Oversætteren" om Mourinho, hvis de ikke var katalanske halvaber. Det undrer mig at Raul-Madrid er Real Madrid fan og bruger sådan et navn om vores tidligere træner, der fik sat Barcelona gevaldigt på plads med rekordsæsonen, som Barcelona formentlig aldrig slår.
Derudover så har jeg aldrig skrevet, at Ronaldo var den bedste, fordi jeg er Real Madrid fan, men fordi jeg har set nærmest alle kampe begge spillere har spillet (læs: Messi-Ronaldo), og jeg er af den klare opfattelse af Ronaldo besidder både lederegenskaber og tekniske egenskaber som Messi aldrig kan komme i nærheden af. Til sidst vil jeg også mene, at hvis man skulle sætte begge spillere ind på diverse hold for at vurdere deres effekt på disse hold, vil Ronaldos hold klart dominere Messis hold, fordi Messi simpelthen ikke tilfører sit hold nok, hvis han ikke selv bliver tilføjet en del. Messi bliver i sine trygge rammer, og det ville jeg også gøre, hvis jeg var ham. Ronaldo har dog bevist sig på mere end ét klubhold. Indtil Raul-Madrid finder ud af hvor jeg har sagt, at jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste, fordi jeg er Real Madrid fan, så venter jeg på hans undskyldning for hans idiotiske udtalelse. Ellers må jeg gøre som jer andre og ignorere trolden. Det er bare noget jeg har utrolig svært ved, som alle I andre har lært på den hårde måde. Beklager for det.
Ps. Jeg elsker Real Madrid selvom jeg ikke altid er enig med alle Real Madrid fans :) Sådan har vi det vel alle sammen. God vind og lad os nu få Varane, Bale og Morata i topform med en masse spilletid og en storsejr over Barcelona.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Storken
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
Jeg har aldrig læst nogle skrive "Oversætteren" om Mourinho, hvis de ikke var katalanske halvaber. Det undrer mig at Raul-Madrid er Real Madrid fan og bruger sådan et navn om vores tidligere træner, der fik sat Barcelona gevaldigt på plads med rekordsæsonen, som Barcelona formentlig aldrig slår.
Barca vandt i sidste sæson La Liga med 100 point. Derudover gjorde de det med et forspring på 15 point ned til Real Madrid, hvilket må betyde, at Real Madrid blev sønderbanket, da de forrige år satte Barca gevaldigt på plads med kun 9 points forspring.
Kan vi ikke aftale, at du for fremtiden faktatjekker inden du smider om dig med postulater? Det var nemlig det der fik dig bannet sidst, hvis du var i tvivl.
- falle
- Gæst
-
Storken skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Barca vandt i sidste sæson La Liga med 100 point. Derudover gjorde de det med et forspring på 15 point ned til Real Madrid, hvilket må betyde, at Real Madrid blev sønderbanket, da de forrige år satte Barca gevaldigt på plads med kun 9 points forspring.
Kan vi ikke aftale, at du for fremtiden faktatjekker inden du smider om dig med postulater? Det var nemlig det der fik dig bannet sidst, hvis du var i tvivl.
At udligne en rekord betyder ikke at man har slået den :)
Storken skrev:
Kassow-Rossing skrev:
At barca vandt med 15 point ned til Real Madrid er ikke ensbetydende med at Real blev sønderbanket. Det samme gælder da Real vandt med 9 point ned til Barca. Sidste sæson tabte Real Madrid 5 kampe - alle med 1 mål - derfor blev de ikke sønderbanket. Kampene mod Barca endte 2-2 på hjemmebane og 2-1 sejr på udebane. Set over hele sæsonen, så var Barca meget bedre end Real Madrid, men indbyrdes har Real været markant bedre de seneste 5-10 kampe.
Real sønderbankede Barca 3-1 på Camp Nou og Barca tabte også 7-0 samlet til Bayern, det kalder man sønderbankning.
Jeg har ikke lyst til at tage Real-Barca diskussionen op igen og igen, for jeg har andet at foretage mig i mit liv.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Barca vandt i sidste sæson La Liga med 100 point. Derudover gjorde de det med et forspring på 15 point ned til Real Madrid, hvilket må betyde, at Real Madrid blev sønderbanket, da de forrige år satte Barca gevaldigt på plads med kun 9 points forspring.
Ja statistisk set. Men ligesom Real Madrid året før, så synes jeg ikke at I var specielt imponerende. I mange af kampene havde i det svœrt, og så dukkede Messi op med et par mål og så var den kamp slut.
- Storken
- Gæst
-
Min pointe er jo netop, at Real Madrid ikke blev sønderbanket. Men når Kassow mener, at Barca blev sat gevaldigt på plads grundet 9 point, så ligger han op til en bemærkning.
Storken skrev: @ZizouMo & Real-Laudrup
Min pointe er jo netop, at Real Madrid ikke blev sønderbanket. Men når Kassow mener, at Barca blev sat gevaldigt på plads grundet 9 point, så ligger han op til en bemærkning.
Det må du undskylde. Jeg overså det Kassow skrev på mirakuløst måde og mit svar burde have gået til ham i stedet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.