Sæsonen 13/14
GutiHAZ14 skrev: Jeg ser helst at vi vinder på onsdag, men der skal bestemt også spares nogle kræfter. Barcelona har nemlig vist, at de ikke er ustoppelige.
Ingen skal spares, vores trup er så bred modsat Barcelonas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GutiHAZ14
- Gæst
-
asp3200 skrev:
GutiHAZ14 skrev: Jeg ser helst at vi vinder på onsdag, men der skal bestemt også spares nogle kræfter. Barcelona har nemlig vist, at de ikke er ustoppelige.
Ancelotti kører med et fint rotationssystem, jeg ved ikke hvordan du har tænkt dig at undgå spillere blive sparet. Det er sket i mange kampe allerede indtil videre.
GutiHAZ14 skrev:
asp3200 skrev:
Ancelotti kører med et fint rotationssystem, jeg ved ikke hvordan du har tænkt dig at undgå spillere blive sparet. Det er sket i mange kampe allerede indtil videre.
Jeg siger ingen skal spares mod Juventus!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Mou94
- Gæst
-
Midtbanen burde hedde:
Khedira/Casemiro - Modric
Isco
Og nej, khedira skal ikke løbe rundt oppe i modstanderens felt, som han ellers er begyndt på...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nej du er ikke den eneste. En anden fyr kalder ham Elendig-Mendi eller Gago V.2. Bare giv ham tid, han skal nok blive en meget vigtig spiller for Real Madrid.Mou94 skrev: Er jeg en eneste er synes, at Illaramendi ikke er god nok til at spille for Madrid? Jeg synes han er langsom, klodset og har intet overblik.
Midtbanen burde hedde:
Khedira/Casemiro - Modric
Isco
Og nej, khedira skal ikke løbe rundt oppe i modstanderens felt, som han ellers er begyndt på...
Hvad mener du med "begyndt på"? Khedira har altid taget de løb frem ad.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Så har Sky Sports (Revista de la Liga) interviewet Ancelottis assistent, Paul Clement: www1.skysports.com/watch/tv-shows/revist...lenge-at-real-madrid
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Her er det samme afsnit af Revista. Der bliver også talt om Bale´s skade, El Clasico & Guillem Balague nævner at medierne går efter Ancelotti´s hovede hvis vi taber, hvilket er en måde at angribe Florentino Perez på.El_Juan skrev: Illarra erobrede 10 bolde i løbet af kampen mod Málaga, hvor han ellers normalt tidligere på sæsonen blot ville have erobret to. Lige lidt information til dem, som har været ude efter den unge basker.
Så har Sky Sports (Revista de la Liga) interviewet Ancelottis assistent, Paul Clement: www1.skysports.com/watch/tv-shows/revist...lenge-at-real-madrid
www.gettyfooty.com/2013/10/la-liga-highl...-review-show_23.html
@English_AS:
Ancelotti: We've played 3 games with Llarra and Khedira in the middle. It's a set-up which works and we won't be changing it".
asp3200 skrev: Ja tillykke til Barca allerede. Den virker ikke ancelotti!!!
Hvordan kan du kalde dig Madrid-fan?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!