UEFA Champions League 2013/14

12 år 10 måneder siden #277 af BBB
Besvaret af BBB på emne UEFA Champions League 2013/14
Higuain scorer. Jeg savner ham.

Klopp smidt ud for at svine 4. dommeren til i forbindelse med 1-0 målet. Den gruppe bliver intens!

I øvrigt Higuains skyld, at Brigos fik gult. Han reddede en bold på Dortmunds banehalvdel, driblede tilbage over midterlinjen og lavede en høj bold tilbage som Reus (eller Grosskreutz) fik fat i, og så stillede Brigos sig i vejen.

Higuain fremtvinger rødt til Weidenfeller. Han chipper bolden en smule, og Weidenfeller parrerer bolden udenfor feltet. Intenst! Blaszczykowski blev skiftet ud for en ny keeper.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #278 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne UEFA Champions League 2013/14
Lorte kamp for Dortmund indtil videre. Klopp udvist for at være en klaphat, Hummels skadet, Weidenfeller udvist.

Napoli spiller godt - intensitet, harmoni osv.. De bliver spændende at følge i år.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #279 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne UEFA Champions League 2013/14
Kunne man se en opstilling som denne mod Juve.

Iker
Carvajal
Marcelo
Varane
Ramos
Illarra
Isco
Modric
Di Maria
Morata
Ronaldo

12 år 9 måneder siden #280 af Real-Laudrup

GutiHAZ14 skrev: Kunne man se en opstilling som denne mod Juve.

Iker
Carvajal
Marcelo
Varane
Ramos
Illarra
Isco
Modric
Di Maria
Morata
Ronaldo

Tror jeg ikke. Tror det bliver 4-3-3 med Khedira, Illarra og Modric på midten. Isco har ikke spillet godt siden Getafe kampen.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #281 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne UEFA Champions League 2013/14
Isco har ikke været på højeste niveau, det kan være, at der er for meget omkring ham (landsholds kampe, de store kampe mod Juve og Barca hvor presset er stort og at der bliver regnet med ham). Isco kan godt tåle en tur på bænken mod Juve, men mod Barcelona er han klart starter.

12 år 9 måneder siden #282 af baggins
Besvaret af baggins på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg vil mene at Morata helt sikkert burde starte kampen mod Juve, så vi har en der hele tiden udfordre forsvaret, som han gjorde mod Malaga. Juve spiller med tre i forsvaret og kun en enkelt spillet ude på kanten som wingback. Så det gælder om at skabe så mange 2 mod 1 situationer som muligt - altså Ronaldo/Marcelo og Di Maria/Carvajal. For dette kan tvinge Juve til at flytte folk fra det centrale område ud som backup, enten så der kommer mere plads i forsvaret til Morata eller på midtbanen. På mange måder, det Bayern gjorde i sidste års CHL.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #283 af Steen
Besvaret af Steen på emne UEFA Champions League 2013/14
Vucinic, Quagliarella og Lichtsteiner ser ud til at misse kampen, og nu måske også Vidal. www.football-espana.net/37199/vidal-doubt-madrid-tie

Jeg kræver 3 point.

12 år 9 måneder siden #284 af M_linding
Er historien om Vidal ikke bare det obligatoriske "trick" med at melde en nøglespiller tvivlsom?

Jeg gætter på, at Vidal er klar på onsdag.

12 år 9 måneder siden #285 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne UEFA Champions League 2013/14

M_linding skrev: Er historien om Vidal ikke bare det obligatoriske "trick" med at melde en nøglespiller tvivlsom?

Ahhh ja, hvem husker ikke den store Bendtner-"genistreg" :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 9 måneder siden #286 af Steen

M_linding skrev: Er historien om Vidal ikke bare det obligatoriske "trick" med at melde en nøglespiller tvivlsom?

Muligvis. Men det ændrer ikke på noget, med Vidal eller uden, kun en sejr er godt nok.

12 år 9 måneder siden #287 af Real Madrid 7
XABI ALONSO træner med holdet det betyder at ancelotti har Helle holdet til rådighed

12 år 9 måneder siden #288 af Steen
Vidal er blevet udtaget, Lichtsteiner og Vucinic er ikke med. Jeg frygter lidt at de stiller op i en 3-5-1-1 med Vidal som den offensive, og Pirlo, Pogba og Marchisio bag ham... Det er mod hold som Juventus at vi spiller dårligt, de stiller sig tilbage og står kompakt.. Lad mig sige det sådan her, spiller vi ikke bolden hurtigt nok rundt, så vinder vi ikke. Så enkelt kan det siges.

Leveret af Kunena Forum