UEFA Champions League 2013/14

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #289 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne UEFA Champions League 2013/14
@Steen
Jeg ved ikke om det er arrogance, uvidenhed eller udsigten til El Clasico i weekenden, men jeg deler slet ikke din bekymring for Juventus-kampen.
Jeg synes slet ikke, at Juve har set skæmmende ud de sidste par kampe.
Derudover, så kan vi også bedre tåle at tabe i CL end vi kan i ligaen.
Normalt, er jeg ret nervøs før vores kampe, men jeg føler mig ret overbevist om, at vi kommer ud af det her opgør, mod et decimeret Juventus hold, med tre point i bagagen.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Los Campeones.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #290 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg ved ikke om det er blevet skrevet herinde endnu, hvis det er så beklager jeg.

Men som optakt til Champions League braget på onsdag kan man varme op med at se Real Madrids u-19 mandskab mod Juventus' ditto på Eurosport 2 med kampstart klokken 16.00.

EDIT: Hvis det er nogen der ved hvem man eventuelt skal holde øje med i den kamp, både fra Real Madrids side og Juventus' så skriv endelig (looking at you El-Juan). Jeg er ikke selv så meget inde i netop u-19 mandskabet.

DC19
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved -#7-.

12 år 9 måneder siden #291 af Siempre Madrid

-#7- skrev: Jeg ved ikke om det er blevet skrevet herinde endnu, hvis det er så beklager jeg.

Men som optakt til Champions League braget på onsdag kan man varme op med at se Real Madrids u-19 mandskab mod Juventus' ditto på Eurosport 2 med kampstart klokken 16.00.

EDIT: Hvis det er nogen der ved hvem man eventuelt skal holde øje med i den kamp, både fra Real Madrids side og Juventus' så skriv endelig (looking at you El-Juan). Jeg er ikke selv så meget inde i netop u-19 mandskabet.

Truppen er her:

Målmand:
Alexandro Craninx, David Tena

Forsvar:
Francisco Jose Rodriguez, Mario Canseco, Jaime Sánchez, Jose Leon Barral, Felipe Saez Carillo, Hector Torres

Midtbane:
Marcos Moreno, Ismael Cerro Sánchez, Javier Muñoz Jimenez, Enzo Zidane, Aleix Febas, Miguel Mora, Alvaro Guerrero, Carlos Claraco, Christian Cedres

Angreb:
Juan Solarte, Agoney Gonzalez Perez, Marcos Javier Paleo

Personligt vil jeg holde øje med målmand Alexandro Craninx, som er et belgisk målmandstalent. Enzo Zidane, som er.....ja, du ved selv hvem ;-) og så Agoney i angrebet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

12 år 9 måneder siden #292 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne UEFA Champions League 2013/14

Siempre Madrid skrev: Personligt vil jeg holde øje med målmand Alexandro Craninx, som er et belgisk målmandstalent. Enzo Zidane, som er.....ja, du ved selv hvem ;-) og så Agoney i angrebet.

Noteret! Tak skal du have.

De belgiere skyder efterhånden op over det hele :-)

Fedt med Zidane jr., ham glæder jeg mig til at se. Og til at se om man kan ane lidt af farmand Zinedine i hans spillestil.

DC19

12 år 9 måneder siden #293 af Steen
Besvaret af Steen på emne UEFA Champions League 2013/14

@Steen
Jeg ved ikke om det er arrogance, uvidenhed eller udsigten til El Clasico i weekenden, men jeg deler slet ikke din bekymring for Juventus-kampen.
Jeg synes slet ikke, at Juve har set skæmmende ud de sidste par kampe.
Derudover, så kan vi også bedre tåle at tabe i CL end vi kan i ligaen.
Normalt, er jeg ret nervøs før vores kampe, men jeg føler mig ret overbevist om, at vi kommer ud af det her opgør, mod et decimeret Juventus hold, med tre point i bagagen.

De har ikke spillet så godt nej, men det er nu eller aldrig for dem, de skal have point hvis de vil videre fra gruppen. Vi spiller heller ikke ret godt, i øvrigt. Det er lige netop Juventus jeg ikke ville møde, de kommer til at spille på samme måde som Atletico Madrid gjorde for et par uger siden. De står langt tilbage på banen og overlade bolden til os, og så kommer til at presse.. Denne her kamp er selvfølgelig ikke livsvigtig, men jeg vil gerne have at spillerne går ud og vinder. De skal vise, at de er klar til at kæmpe med om trofæet.

Mit bud på startopstillingen:
Casillas
Arbeloa - Varane - Ramos - Marcelo
Khedira - Illarra - Modric
Di Maria - Benzema - Ronaldo.

Juve:
Buffon
Barzagli - Bonucci - Chiellini
Isla - Vidal - Pirlo - Pogba - Asamoah
Marchisio
Tevez.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

12 år 9 måneder siden #294 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne UEFA Champions League 2013/14
Real Madrid (4-3-3): Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Illarramendi, Khedira, Modric; Di María, Benzema, Ronaldo

Diego López, Varane, Coentrão, Carvajal, Isco, Bale og Morata på bænken. Jesús, Nacho, Casemiro og Jesé er sorteret fra.

Det kunne godt ligne det hold, som også kommer til at spille mod FC Barcelona. Jeg forventer i hvert fald den samme midtbane. Måske kommer Bale ind i stedet for Benzema, med ham eller Ronaldo centralt. Og måske - forhåbentlig - starter Varane inde i den kamp.

Juventus stiller op i noget der ligner en 4-3-1-2-opstilling (4-4-2). Bemærkelsesværdigt, at Conte går væk fra sin 3-5-2-formation og spiller med fire i bagkæden.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved El_Juan.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #295 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne UEFA Champions League 2013/14
Benzema BLAHHHHHHHHHH

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #296 af Pepe
RONALDO WOW

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #297 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne UEFA Champions League 2013/14
Pinlig respons på 1-0 målet. Man stiller sig bare tilbage, som man har gjort så mange gange før efter det første mål. Illarra... jeg håber, dem der ønskede ham, er glade. Men han er jo ikke engang god nok til et superligahold.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #298 af Pepe
Jeg havde forventet den komme, forfærdeligt forsvar spil, det er ligesom om at enhver træner bliver forelsket i Arbeloa. Mit spørgsmål er HVAD ER DET DEN MAN KAN OVERHOVEDET?

12 år 9 måneder siden #299 af NDR
Besvaret af NDR på emne UEFA Champions League 2013/14
Kampstart, og nu 4 indlæg ( 295 - 298 )...status: 4 forskellige spillere kommenteret af såkaldte fans....3 af dem svinet til???
De 3 spillere har så indtil nu i kampen gjort det godt, men det er der så nogle der ikke har lagt mærke til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #300 af Real Madrid
Jeg er fint tilfreds. Juventus form nedgang eller ej, så er det et utrolig vigtig statement, hvis vi vinder den her kamp. Kigger man på de kolde facts, så har Ancelotti's Real Madrid vundet 10 kampe (hvis vi vinder denne), spillet 1 uafgjort og tabt 1 - hvilket trods alt er en fantastisk statistik. Derudover så synes jeg faktisk Illarramendi har gjort det glimrende, hvilket han også gjorde i sidste kamp. Han fungerer i rollen ala Busquet og gør mere end man måske lige går og tror. Han kæmper, naturligvis, stadigvæk med at finde sig helt til rette på holdet, men jeg tror han blir utrolig vigtig i vores stræben efter possesion fodbold.

Til sidst. Ronaldo 7 mål i 3 kampe. WOW. havde han scoret 7 mål efter 13 kampe (Når vi vinder La Decima ;) ) , så vil det være en flot statistik. Hvad kan det ikke blive til!

15 mål i sæsonens første 12 kampe. 216 mål i hans i alt 211 optrædninger. 42'ende Champions League mål for Real, i 43 kampe.

Hvem var den brugere herinde, der mente han maks ville score 20-25 mål i løbet af sæsonen hahah?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7, ElMadrid

Leveret af Kunena Forum