UEFA Champions League 2013/14
Dios skrev: Hvis ikke Real Madrid kommer i finalen, så bliver de en seer fattigere. De er nok pisse ligeglade, men for mig er det som, at jeg får tilbuddet: spis en lort, eller spis en lort! Før hykleren kom til Bayern, så ville jeg have holdt med dem, men deres attraktive spil er smadret i tusinde stykker!
Det gør ondt i mit Real Madrid hjerte, men jeg ville også vælge At. Madrid fremfor Chelsea og Bayern. Først for deres hjernedøde sæson, som er helt ekstremt indtil videre, men også fordi det bliver interessant, hvis de kommer ud som vindere med en stor pose penge, så de kan skaffe et ordentlig alternativ til Costa, så de fortsat kan kæmpe med om alle 3 titler til næste sæson også.
Tror sgu Costa bliver, hvis de render med CL trofæet.
Men jeg er enig - holder også med Atletico fremfor Chelsea og Bayern.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så med det sagt, så var jeg rigtig glad for at se dem vinde igår! Og hvis Real Madrid ikke skal vinde, så håber jeg på Atletico. Det samme med mesterskabet. Også selvom de er voldsomt provokerende og irriterende at spille imod. Men man må bare sige at det er deres måde at spille fodbold på. Måske ikke så sympatisk, men det vinder de så tilbage på andre parametre. F.eks. at de ikke har brugt mange penge på deres trup.
Jeg gad godt se Real Madrid imod Chelsea her i semi-finalen, ligesom jeg rigtig godt gad at se hvad Atletico kan gøre imod Bayern. Tror det ville blive nogle rigtige gode kampe! Og så kan vi, ideelt set, få revanche over Bayern i finalen :)
Hierro 2.0 skrev: Men nej, jeg ser 100 gange (arhh måske lige i overkanten) hellere Bayern nuppe den, end Alt. Madrid.. For mit synspunkt, er det vores værste rivaler og har alle dage været det.. Jeg ønsker dem intet godt :-).. Jeg ville hellere have tosserne fra Catalonien vinder end Alt. Madrid, så det siger ikke så lidt...
I europæisk sammenhæng har vi vel ikke større rivaler end tyskerne. At de så også har valgt en træner, som er et symbol på den nationale fjende, gør bare ønsket om at de ryger ud større.
Dios skrev: Det gør ondt i mit Real Madrid hjerte, men jeg ville også vælge At. Madrid fremfor Chelsea og Bayern. Først for deres hjernedøde sæson, som er helt ekstremt indtil videre, men også fordi det bliver interessant, hvis de kommer ud som vindere med en stor pose penge, så de kan skaffe et ordentlig alternativ til Costa, så de fortsat kan kæmpe med om alle 3 titler til næste sæson også.
Så vidt jeg husker er der ikke ret stor forskel på nummer 1-4, og nærmest ingen mellem 1 og 2, medmindre du tænker ekstra merchandise, penge fra klub VM osv.
Jeg er i øvrigt ikke kommet mig over, at Barcelona er ude. Det er så uforståeligt for mig, at jeg konsekvent tænker på, at Spanien har 3 hold med videre i semifinalen, og jeg glemmer hele tiden Chelsea.
- CC
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Men vel trods alt hellere Lillesøster end Hyklerens tyske flok!?
Skal det ikke være Real Madrid, så er jeg på Chelski hele vejen.
Undskyld jeg siger det her Siempre, men jeg har ærlig talt aldrig oplevet en administrator der er så uprofessionel. Jeg tvivler ikke på du lægger et stort og godt stykke arbejde ind på siden her. Men når man læser dine indlæg håner du altid en eller anden, om det så er en bruger, modstanderen eller en 3. er sådan set ligegyldigt. Men jeg synes ærlig talt du sætter madridistas i et dårligt lys, når du har sådan en "høj" position på Danmarks største fanside.
Det er bare min mening
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
elle44 skrev:
Siempre Madrid skrev: Men vel trods alt hellere Lillesøster end Hyklerens tyske flok!?
Undskyld jeg siger det her Siempre, men jeg har ærlig talt aldrig oplevet en administrator der er så uprofessionel. Jeg tvivler ikke på du lægger et stort og godt stykke arbejde ind på siden her. Men når man læser dine indlæg håner du altid en eller anden, om det så er en bruger, modstanderen eller en 3. er sådan set ligegyldigt. Men jeg synes ærlig talt du sætter madridistas i et dårligt lys, når du har sådan en "høj" position på Danmarks største fanside.
Det er bare min mening
Tak for din mening.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Så vidt jeg husker er der ikke ret stor forskel på nummer 1-4, og nærmest ingen mellem 1 og 2, medmindre du tænker ekstra merchandise, penge fra klub VM osv.
Jeg er i øvrigt ikke kommet mig over, at Barcelona er ude. Det er så uforståeligt for mig, at jeg konsekvent tænker på, at Spanien har 3 hold med videre i semifinalen, og jeg glemmer hele tiden Chelsea.
Each of the 32 teams in the group phase received a participation payment of £3.37 million and £475,000 for every match played in the group stage. Performance bonuses will see £690,000 paid for every win and £345,000 for each draw.
"Each team who reached the last 16 will get an additional £2.6 million, quarter-finalists £2.85 million and the four semi-finalists £3.6 million. The Champions League winners will take home a further £7.8 million and the runners-up £4.48 million euros."
Ifølge pålidelige kilder :P Du har helt ret. Troede det var meget mere faktisk, men hver en øre tæller når det er lillesøstre.
LasseRMD skrev:
Tror sgu Costa bliver, hvis de render med CL trofæet.
Man kan håbe det, selvom han i mine øjne er alt andet end elskeligt. Man kan dog ikke benægte hans kvalitet, så det ville kun være godt for den spanske liga og økonomi :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
elle44 skrev:
Det er bare min mening
Super godt skrevet elle44. Sådan skriver man et kritisk indlæg, hvor man sagligt og konstruktivt, siger sin mening. Jeg er også enig med dig, for nogle gange kan/burde Siempre holde sig tilbage med nogle af hans "Spidse" angreb.
På den anden side, så tror jeg at Siempre er en person med meget sarkasme, som kommer til udtryk her på siden. Jeg tror desværre ikke alle forstår hans sarkasme altid. jeg savner dog at han deltager mere her på siden for han har vist sig, som en habil debattør.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ja, det er et dilemma både at være skribent/administrator og debattør/fan. Jeg synes dog, at jeg formår at holde de to roller adskilt, således at jeg er skribent, når jeg er skribent (her bruges ikke det drillende "lillesøster" om Atlético Madrid og det fuldstændigt alvorligt mente "Hykler" om Pep Guardiola.)
Som debattør deltager jeg mere på lige fod - og jo, det kan godt være et problem - hvor der ind i mellem ryger en finke af panden, som da en bruger kunne bekendtgøre, at Cristiano Ronaldo allerede havde bevist, at han var på vej ned karrieremæssigt. Her skulle jeg måske nok have taget luft ind. På den anden side var påstanden så horribel, at jeg tror og håber at jeg kan få brugernes tilgivelse, uagtet at jeg som administrator også har et lidt andet ansvar - som jeg ind i mellem ikke overholder, indrømmet!
Men jeg må indrømme, at jeg vil komme til at savne en clinch med min yndlings-aversion Dios (Håber, du kan tage det, for det er skrevet med et glimt i øjet!), hvis jeg konstant skal pålægges en administrator-rolle.
Så betragt mig som to personer. Det gør både min psykiater og vi.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg har endnu ikke set en moderator bruge sin magt forkert herinde, men Kassow har måske en anden opfattelse ;-) Det eneste som muligvis kan kritiseres er de forskellige skribenters sympatier og antipatier, men er vel nærmere den enkeltes særpræg. Christian og Oscar bruger tid på at forherlige Arbeloa, hvor andre skribenter bruger tid på målmandsdebatten. Der arbejdes med små agendaer, men det er ikke forskelligt fra fx Dios' evige tuderi om at Ronaldo bør sælges.
Nu brugte jeg tid på noget, som jeg ikke ønskede andre skulle bruge tid på. Jeg er ligesom Guardiola.
Siempre Madrid skrev: Det er supergodt for mit støt voksende ego at blive gjort til genstand for en debat og derfor vil jeg også bidrage til hyggen.
Ja, det er et dilemma både at være skribent/administrator og debattør/fan. Jeg synes dog, at jeg formår at holde de to roller adskilt, således at jeg er skribent, når jeg er skribent (her bruges ikke det drillende "lillesøster" om Atlético Madrid og det fuldstændigt alvorligt mente "Hykler" om Pep Guardiola.)
Som debattør deltager jeg mere på lige fod - og jo, det kan godt være et problem - hvor der ind i mellem ryger en finke af panden, som da en bruger kunne bekendtgøre, at Cristiano Ronaldo allerede havde bevist, at han var på vej ned karrieremæssigt. Her skulle jeg måske nok have taget luft ind. På den anden side var påstanden så horribel, at jeg tror og håber at jeg kan få brugernes tilgivelse, uagtet at jeg som administrator også har et lidt andet ansvar - som jeg ind i mellem ikke overholder, indrømmet!
Men jeg må indrømme, at jeg vil komme til at savne en clinch med min yndlings-aversion Dios (Håber, du kan tage det, for det er skrevet med et glimt i øjet!), hvis jeg konstant skal pålægges en administrator-rolle.
Så betragt mig som to personer. Det gør både min psykiater og vi.
Jeg kan godt forstår du har to forskellige roller herinde. Og som jeg sagde, du gør i hvert den ene rolle super godt.
Men det er det signal du sender ud når du debatterer, der er en smule uværdigt. Det er altså ikke altid kun madridistas der læser de forskellige indlæg, og det er ikke alle der kan se, det er sagt med et glimt i øjet.
Bevares, jeg kan da godt finde det underholdende med navne som Prins Ørl, hykleren og lillesøster. Men jeg så helst at de kom fra en random Real fan, som folk er lidt ligeglade med (fx mig). End at de kommer fra en person som repræsenterer danske Real fans helt generelt
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
BBB skrev: Jeg har endnu ikke set en moderator bruge sin magt forkert herinde, men Kassow har måske en anden opfattelse ;-)
:) Jeg elsker den måde Siempre driver siden på og hans sarkasme. Den sag du henfører til var dog ikke særlig fair: Jeg ytrede mig om en artikel, som jeg huskede Madridista.dk engang havde skrevet. Jeg blev bedt om at finde den. Jeg kunne ikke finde den, men holdt fast på at jeg engang havde læst den. Jeg lagde sagen fra mig og forholdt mig tavs. Længe efter blev jeg spurgt om jeg havde fundet artiklen, og jeg svarede at det havde jeg ikke, men at jeg stadig var af den overbevisning, at jeg havde læst den. Jeg blev bannet et halvt år. Not cool Siempre, not cool :D
Jeg ser os helst trække Chelsea, men jeg ser os som favoritter mod alle de tre andre. Måske er jeg den eneste. Hvad siger I, er der ingen af jer andre der ser os som favoritter mod Bayern? (Det kræver en Ronaldo der er skadesfri godt nok). Jeg ser os også som favoritter mod dem, vi netop har tævet 5-0.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)