UEFA Champions League 2013/14
Jeg tror jeg foretrækker Atletico, da vi kender dem godt, vi ved hvordan de spiller, vi har prøvet det mange gange i seneste par sæsoner. Og jeg synes vi har et lille overtag efter de seneste 3 kampe.
Chelsea med Mourinho er altid farlige, Mou kender Reals svagheder og vil helt sikkert udnytte dem, når det så er sagt, så tror jeg Real har en udmærket chance.
Bayern er favoritter, men måske er det i virkeligheden dem vi har den bedste chance imod, da de sandsynligvis vil presse os langt ned på banen, hvilket betyder vi kan leve på kontra.
Det bliver i hvert fald spændende, det er helt sikkert
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
... Også fordi det ville være en kæmpe spand vand i ansigtet på moderne fodbold og de astronomiske summer der cirkulerer rundt mellem de samme få klubber år efter år. Samt det faktum at alternativerne er enten Bayern og Pep eller Chelsea og Mou...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev: At kalde os outsidere er nok et stærkt ord. Vi er måske det svageste hold tilbage, men forskellem mellem os, Chelsea og lillesøster er minimal. Den der rammer dagen vinder. Egentlig også Bayern, som ikke virker SÅ uovervindelig. Chelsea fik uafjort åp neutral bane i suppen. Og både Bayern, Arsenal og City har gevet dem modstand i år, så mon ikke chancen er der for begge spanske mandskaber.
Hold nu op. For to dage siden var det kun Bayern vi skulle frygte og nu er vi pludselig det svageste hold tilbage.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Real Madrid - Chelsea
Bayern München - Atletico Madrid
Det er min ønskelodtrækning - det kunne være episk med Real Madrid - Atletico Madrid i finalen.
Genetabler Modric-Alonso-Di Maria, så vi får noget speed på midtbanen, få Marcelo igang igen på backen og Varane ind istedet for Pepe, så har vi et verdensklassehold som er meget meget svært at dæmme ned for offensivt.
Lussingen i Dortmund kom på et godt tidspunkt og som en advarsel om at man på en dårlig dag kan tabe til alle.
Elkrimi skrev: Det er kun til vores fordel at de andre klubber ser Real Madrid som den svageste modstander.
Genetabler Modric-Alonso-Di Maria, så vi får noget speed på midtbanen, få Marcelo igang igen på backen og Varane ind istedet for Pepe, så har vi et verdensklassehold som er meget meget svært at dæmme ned for offensivt.
Lussingen i Dortmund kom på et godt tidspunkt og som en advarsel om at man på en dårlig dag kan tabe til alle.
for det første så vil jeg klart helst møde Chelsea. Casillas og de andre der var utilfredse med Mourinhos metoder, kan få hævn og så har de nok det angreb, som er nærmest at lukke ned for.
Derudover er jeg ikke overbevist om at Modic-Alonso-Di Maria er den perfekte konstellation mod hold som Bayern, Atl. Madrid og Chelsea, da de ikke er gode nok defensiv og holdet ikke er gode nok til at fastholde et højt pres igennem en hel kamp - noget der er nødvendigt, når man stiller så offensivt. Men jeg håber da også at kampen mod Dortmund får truppen til at tage sig sammen, for nogle gange virker det altså som om truppen tror at de er så gode, at de ikke behøves at arbejde for sejren.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Casper HN
- Gæst
-
Jeg er til gengæld meget imponeret over Atl. Madrid. Jeg synes det er fedt, at de både er med i ligaen og CL og at det skyldes godt spil! De er stadig en usympatisk flok, men hvis Real Madrid ikke vinder, så håber jeg bestemt at de vinder - om intet andet så for at vise, at fodbold ikke kun handler om penge.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Selvom Alt. Madrid spiller med en indstilling og gejst som intet andet hold i Europa formår lige pt. (hatten af for det), er det lige i overkanten at ønske, de vinder CHL.. COME ON... Det er ALT. MADRID for pokker da..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Skal det ikke være Real Madrid, så er jeg på Chelski hele vejen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Siempre Madrid skrev: Men vel trods alt hellere Lillesøster end Hyklerens tyske flok!?
Skal det ikke være Real Madrid, så er jeg på Chelski hele vejen.
Hvis ikke vi kan løbe med CHL-pokalen i år, så håber jeg også på Chelski, det er HELT sikkert.. Men nej, jeg ser 100 gange (arhh måske lige i overkanten) hellere Bayern nuppe den, end Alt. Madrid.. For mit synspunkt, er det vores værste rivaler og har alle dage været det.. Jeg ønsker dem intet godt :-).. Jeg ville hellere have tosserne fra Catalonien vinder end Alt. Madrid, så det siger ikke så lidt...
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Det gør ondt i mit Real Madrid hjerte, men jeg ville også vælge At. Madrid fremfor Chelsea og Bayern. Først for deres hjernedøde sæson, som er helt ekstremt indtil videre, men også fordi det bliver interessant, hvis de kommer ud som vindere med en stor pose penge, så de kan skaffe et ordentlig alternativ til Costa, så de fortsat kan kæmpe med om alle 3 titler til næste sæson også.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.