UEFA Champions League 2013/14

12 år 2 måneder siden #445 af SR4
Besvaret af SR4 på emne UEFA Champions League 2013/14

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: At kalde os outsidere er nok et stærkt ord. Vi er måske det svageste hold tilbage, men forskellem mellem os, Chelsea og lillesøster er minimal. Den der rammer dagen vinder. Egentlig også Bayern, som ikke virker SÅ uovervindelig. Chelsea fik uafjort åp neutral bane i suppen. Og både Bayern, Arsenal og City har gevet dem modstand i år, så mon ikke chancen er der for begge spanske mandskaber.

Hold nu op. For to dage siden var det kun Bayern vi skulle frygte og nu er vi pludselig det svageste hold tilbage.

Du misforstår mit indlæg. Mener netop at ordet outsider er overdrevet, da man kun bruger ordet om hold med minimal chance for at vinde. Jeg skriver at vi har ligeså stor chance som alle andre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #446 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: At kalde os outsidere er nok et stærkt ord. Vi er måske det svageste hold tilbage, men forskellem mellem os, Chelsea og lillesøster er minimal. Den der rammer dagen vinder. Egentlig også Bayern, som ikke virker SÅ uovervindelig. Chelsea fik uafjort åp neutral bane i suppen. Og både Bayern, Arsenal og City har gevet dem modstand i år, så mon ikke chancen er der for begge spanske mandskaber.

Hold nu op. For to dage siden var det kun Bayern vi skulle frygte og nu er vi pludselig det svageste hold tilbage.

Du misforstår mit indlæg. Mener netop at ordet outsider er overdrevet, da man kun bruger ordet om hold med minimal chance for at vinde. Jeg skriver at vi har ligeså stor chance som alle andre.

Jeg kan godt se det, men jeg hæftede mig ved, at du skrev at vi måske var det svageste hold tilbage og det mener jeg bestemt ikke, at vi er. Jeg mener, at vi er stærkere end både Atlético Madrid og Chelsea og på en god dag absolut på niveau med Bayern.

Men naturligvis kan vi ryge ud til alle tre hold. En ny Dortmund-kamp vil være fatal fra nu af.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 2 måneder siden #447 af SR4

Siempre Madrid skrev: Det er supergodt for mit støt voksende ego at blive gjort til genstand for en debat og derfor vil jeg også bidrage til hyggen.

Ja, det er et dilemma både at være skribent/administrator og debattør/fan. Jeg synes dog, at jeg formår at holde de to roller adskilt, således at jeg er skribent, når jeg er skribent (her bruges ikke det drillende "lillesøster" om Atlético Madrid og det fuldstændigt alvorligt mente "Hykler" om Pep Guardiola.)

Som debattør deltager jeg mere på lige fod - og jo, det kan godt være et problem - hvor der ind i mellem ryger en finke af panden, som da en bruger kunne bekendtgøre, at Cristiano Ronaldo allerede havde bevist, at han var på vej ned karrieremæssigt. Her skulle jeg måske nok have taget luft ind. På den anden side var påstanden så horribel, at jeg tror og håber at jeg kan få brugernes tilgivelse, uagtet at jeg som administrator også har et lidt andet ansvar - som jeg ind i mellem ikke overholder, indrømmet!

Men jeg må indrømme, at jeg vil komme til at savne en clinch med min yndlings-aversion Dios (Håber, du kan tage det, for det er skrevet med et glimt i øjet!), hvis jeg konstant skal pålægges en administrator-rolle.

Så betragt mig som to personer. Det gør både min psykiater og vi.

Fedt at du svarer på kritikken og ikke føler dig fornærmet over den. Og føler godt at du af og til har lyst til at fyrer kommentarer af som en hver anden bruger.

12 år 2 måneder siden #448 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg kan godt se det, men jeg hæftede mig ved, at du skrev at vi måske var det svageste hold tilbage og det mener jeg bestemt ikke, at vi er. Jeg mener, at vi er stærkere end både Atlético Madrid og Chelsea og på en god dag absolut på niveau med Bayern.

Men naturligvis kan vi ryge ud til alle tre hold. En ny Dortmund-kamp vil være fatal fra nu af.

Jeg er bestemt enig i at på en god dag så er vi blandt de allerbedste. Men lige på tiden er Athletico MÅSKE de bedste i Spanien. Og Bayern kan være de bedste. Og Chelsea har jeg lidt svært ved at bedømme. Derfor jeg skriver MÅSKE, men kan også sagtens være vi de bedste. Men er overbevist om en ting og det er forskellen på niveau mellem holdene er minimal

• Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #449 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne UEFA Champions League 2013/14
Husk at u-19 holdet spiller Youth League semi-finale mod Benfica kl 13:00. Kampen kan ses på Eurosport.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #450 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne UEFA Champions League 2013/14
Benfica foran fuldt fortjent.

Forsvaret ser ikke for godt ud.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #451 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne UEFA Champions League 2013/14
Rødt til Jaime... 2-0 til Benfica.. Kampen lukket.

• Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #452 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne UEFA Champions League 2013/14

Brylle skrev: Rødt til Jaime... 2-0 til Benfica.. Kampen lukket.

Ja nu kan man vist godt zappe væk. Hvor er det skuffende.

12 år 2 måneder siden #453 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne UEFA Champions League 2013/14
Jeg har aldrig set noget lignende... 1 rødt kort, 2 straffespark og 3-0 på 16 minutter...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 2 måneder siden #454 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA Champions League 2013/14
But we got the possession?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 måneder siden #455 af Chamartin
3 amatøragtige straffespark. Det ser ud til Ramos har sin afløser klar :-/
Nej, seriøst. Der er virkelig meget rent mentalt, der skal arbejdes med angående de her unge spillere. Det er ikke nok at have tekniske kvaliteter. Hovedet skal følge med.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #456 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne UEFA Champions League 2013/14

Chamartin skrev: 3 amatøragtige straffespark. Det ser ud til Ramos har sin afløser klar :-/
Nej, seriøst. Der er virkelig meget rent mentalt, der skal arbejdes med angående de her unge spillere. Det er ikke nok at have tekniske kvaliteter. Hovedet skal følge med.

måske ser de alle sammen op til Ramos ;)

Leveret af Kunena Forum