Madridista.dk mener
Haha, det var også det første jeg tænkte;)
Men ville da gerne læse det interview Hugol
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hugol
- Gæst
-
Den sad lige i lysken :-).
m linding. Så har du den.
- sorengandersen
- Senior bruger
-
Der kan selvfølgelig også i nogle tilfælde være noget godt for de andre hold når Real og Barca forstærker sig, men det indbefatter, at de forstærker sig med spillere fra udenlandske ligaer, så dem der så ikke bliver plads til skifter til, de andre hold. Jeg ved godt det ikke sker så tit, da dem der har været inde omkring de to hold og som har kvaliteterne til, at forstærke de andre hold nok vil vælge en anden liga med chancen for metal(Robben, Sneijder, Zlatan, Yaya og sikkert flere).
Det var bare lige mit indspark til indlægget/artiklen/meningsyttringen
- Hugol
- Gæst
-
Vi har jo haft emnet op i forummet et par gange, og jeg synes ikke at indlægget rammer noget nyt, som kunne være en løsning på problemmet eller der kan udspille sig en debat. Jeg har savnet lidt at når madridista.dk skriver nyheder eller andet, måske kunne opsætte deres nyheder lidt ligesom bold.dk så det er muligt at debattere dem med det samme, uden at skulle henvise til nyheden.
Men det er da altid noget at der er nogle som tager initiativ.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis Valencia, Villarreal og Atletico Madrid skulle belønnes med stærkere tv aftaler på bekostning af Real Madrid og Barcelona uden noget retfærdighedsgrundlag BLOT for at skabe en mere lige liga, som på lang sigt måske vil gavne alle, så er vi langt ude. Klubberne må oppe sig og evt. skabe noget bedre reklame for dem selv.
Det er ikke Real Madrid og Barcelona der er blevet overhalet af Premier League. Det er klubberne lige under toppen, der er blevet overhalet af Premier League.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er trods alt lettere for de to store, at fortsætte i højeste gear økonomisk, når de lever af penge og sponsoraftaler fra hele verden(senest har Audi og Emirates spyttet flere penge i Madrid). De andre klubber kan så enten lade sig opkøbe(som vi ser Malaga og Getafe gøre) eller skrue ned for ambitionerne, da de simpelthen ikke appellerer nok til resten af verden og ikke kan hive flere penge fra det lokale.
I sidste ende, så vil Real Madrids TV-aftale også blive dårligere, hvis man ikke finder en løsning og skaber flere spændende kampe.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det fungerer faktisk i samme stil som de lignende bankpakkers funktion. Når Valencia og Atletico Madrid dummer sig, så skal Real Madrid og Barcelona betale for at holde Real Madrids og Barcelonas økonomi oppe. Der må dog alligevel være en bedste løsning end at give de mindre klubber større andel i tv-aftalerne. Der må findes en fair løsning, selvom jeg ikke har hovedet til at tænke mig til den.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Karar
- Gæst
-
''Mærkeligt gestikulerende overfor verdens utvivlsomt dygtigste spiller Lionel Messi (der i øvrigt også fremstår yderst sympatisk)''
Hvad med episoden i onsdagens kamp, hvor der kommer en extra bold på banen til Messi, hvor han så sparker den mod området, hvor Real var i gang med at spille. Det jo virkelig usportsligt. Eller hvor han sparker bolden væk, efter at have lavet frispark på Ramos, og selvfølgelig får han ikke kort efterfølgende. Og episoden på hjemmebane hvor han losser bolden direkte ind på publikumet?
Er man ramt af Barca feber eller hvad?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jj_madridista
- Gæst
-
Lad det nu være slået fast en gang for alle: Det Mourinho gjorde kan på ingen måde undskyldes og det hører ingen steder hjemme. Det er både første og sidste gang han går over stregen på den måde. Jeg antager, at han er klog nok til selv at kunne se, at han begik en fejl, om end han aldrig ville indrømme det offentligt, for så vil han tabe ansigt.
Med det slået fast, så bliver man nød til at se det sin store helhed. Der blev sagt noget ganske rigtigt på Sky Sports den anden dag:
"Da Mourinho først kom til Spanien satte han sig for, at man var nød til at tage Barcelona ud af deres 'comfort zone'. For at gøre det, var de nød til at lægge pres på dem, både på og uden for banen. Du kan se hvordan folk reagerer, på de mest mærkelige måder, som de ikke før har reageret på. Marcelos røde kort var fair. Villa reagerede som han gjorde. Pinto lige så. Presset er steget og alle mærker det nu i højere grad. I en sådan grad, at selv den mindst lille detalje kan få det hele til at eksplodere som i kampen i går."
Det her må alle i og omkring Real Madrid være fuldstændig indforstået med, om end det selvfølgelig ikke må gå over gevind, men med dette in mente, så hverken kan eller skal Mourinho fyres. Man må tage den internt og så komme videre i livet. Man skal ikke bilde mig ind, at Pérez eller andre i ledelsen ikke godt vidste, at tingene ville blive skærpet markant med Mourinhos ankomst, om end jeg tror, at denne batalje selvfølgelig kom bag på dem.
Ellers så forstår jeg ikke, at folk bliver ved med at æde det råt og skrige op på den måde. Der er ingen i og omkring klubben der vil eller skal forsvare Mourinhos handling. Der er heller ingen der har gjort det. Handlingen bliver end ikke nævnt, fordi den heller ikke er værd at nævne. Jeg tror ikke på, at der er bare én i og omkring klubben, som synes det var rigtigt. Man passer på sine egne, om end det skal tages internt og ellers så står man selvfølgelig sammen som en forbandet enhed, selvom det så måtte hedde 'Real Madrid mod resten af verden'!
Rykker det klubbens image? Ikke en tomme. De vil trække fulde hus verden over, uanset hvad og det vil dette ikke ændre på. Real Madrid vil fortsat dele vandene, såvel som Mourinho vil det. Snakker vi branding og image, så rykker det intet, udover dem der i forvejen ikke kan lide Real Madrid, måske finder endnu mere grund til at hade dem.
Om en uge er dette i øvrigt glemt igen og hvad skulle alt den hysteri så til for...
Edit: ... men props til Gomez, for at vise 'cojones'. Det har i hvert fald skabt røre på et specifikt social medie ;-)
- alignment
- Gæst
-
Desuden synes jeg det er problematisk at Madridista.dk publicerer denne artikel som udtryk for Madridista.dks holdning. Man kan ikke notere, at det er skribentens egen personlige mening, da den er lagt som "leder" på forsiden. Enten er admins på madridista.dk enige ellers er de ikke.
Jeg er en bruger af madridista.dk og jeg er bestemt ikke enig i konklusionen om afskedigelse. Fejl er begået og fejl rettes op internt. At ødelægge det der er bygget op over de seneste 15 måneder med en trænerfyring nu er helt og aldeles ugennemtænkt. Vi skal have titler og det får vi ikke ved at skifte træner.
Desuden får dette ikke negativ indflydelse på fanskaren (måske hos skribenten af lederen, men os andre forstår, forsvarer og ønsker klubben det bedste).