Madridista.dk mener

15 år 3 uger siden #145 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener
Hvis vi havde taget os af holdningerne (ikke, at vi ikke respekterer dem), så var den forlængst blevet pillet af.

Jeg tror sgu, at Oscar skal have en fordobling af sin løn, for aldrig har der da været mere debat, som jo er hele meningen med "Madridista.dk mener"

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 3 uger siden #146 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
Ja, han kan gå fra et klap på den ene skulder, til et klap på begge. Dermed er han ligeså godt lønnet, som du og jeg, Siempre ;)

• din
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #147 af din
Besvaret af din på emne Madridista.dk mener
Må også tilslutte mig gruppen, der mener, at artiklen er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt ang. Mourinhos tilstedeværelse i Madrid.

En ting er at tage afstand fra hans udtalelser og handlinger, men det er noget helt andet straks at kræve en fyring af den mand, der på 1 år har løftet os så meget. Busquets, Dani Alves, Pedro, Pique og Xavi har heller ikke været eksemplariske for FC Barcelona, men set iforhold til hvad de bidrager på det sportslige plan, så beholder man dem i FC Barcelona. Hvilke vi også burde gøre med Mourinho.

Og hvis man absolut vil holde fast i sit vanvittige forslag om at fyre Mourinho, så burde man i det mindste prøve at skrive en artikel, der ikke emmer af ren had og foragt for manden, men med lidt mere fornuft, både set iforhold til Real på banen og Real udenfor banen. Derudover hjælper det ikke at skrive en artikel om et "problem" uden at komme med en løsning på selve problemet.

Og så falder nyheden om Messis hånende gestus mod Real-fans vel på det rette tidspunkt, nu hvor skribenten af Madridista mener lige skulle snige et par rosende ord ind om englen fra Rosario.
Alligevel lidt overraskende, at en af vor "egne" er faldet for den catalanske propaganda....

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• mathi
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #148 af mathi
Besvaret af mathi på emne Madridista.dk mener
@ #140 - Rossing

&quot;Mourinho er det bedste der er sket for Real Madrid (Måske med undtagelse af valget af Perez) i efterhånden mange år. Et kig på vores og Barcelonas nuværende styrkeforhold siger det hele. Et kig på gennemsnitsalderen af vores spillere i truppen stedfæster dette yderligere.&quot;
- Men hvad er prisen? Mourinho er gået fra &quot;provokatør&quot; til en afart af voldsmand - og han følger trop med sin &quot;tissemandsudtalelses&quot;, hvor gammel er han? Hvor godt lys sætter det klubben i??

&quot;Mourinho gør som Mourinho altid har gjort: &quot;Kig på mig så I ikke skal snakke om Real Madrid tabte finalen til Barcelona. Kig på mig så I ikke skal dømme mine spillere, så mine spillere kan koncentrere sig om at forbedre sig. Jeg skal nok sørge for at mine spillere vil gå gennem ild og vand for mig og mine holdninger for at nå mine mål. Dette opnår vi bedst hvis mine spillere hader alt hvad jeg hader.&quot;&quot;
- Igen, til hvilken pris? For at beskytte sine spillere er det simpelthen nødvendigt at overfalde modstanderholdets træner og efterfølgende nedværdige ham på pressemødet. Og hurra for at gennemsnitsalderen er faldet?

&quot;Hvis man ikke ønsker at se Mourinho i Madrid fordi hans opførsel ALTID er den samme, så skulle man aldrig have ønsket ham fra starten af. En fyring af Mourinho medfører verdens største nederlag til verdens største klub, der nu ikke får en chance for at hente Barcelona de næste fem år yderligere. Hvis man beholder Mourinho er der chancer for at generobre tronen, beholde sit stærke brand og på lang sigt skabe en ro i klubben.&quot;
- Mourinho er absolut ikke den samme nu som tidligere. Han har lavet mange numre tidligere, og det er den kant der er med til at betegne ham som træner, men det han har gjort denne gang er så langt over grænsen for at være et anstændigt menneske, og han er offentlig figur og en af de ypperste repræsentanter for Real Madrid. Så er der simpelthen ikke plads til at han kan tillade sig at te sig som en dreng på 15 der ikke får sin vilje.

Jeg er helt på linje med dem der ryster på hovedet over, at størstedelen herinde vælger at se igennem fingre med at Mourinho agerer på en måde der i værste fald kunne føre til en civilt sagsanlæg, og jeg forstår vitterligt ikke, hvordan det kan bagataliseres til at &quot;sket er sket&quot; og nu må vi videre.

15 år 3 uger siden #149 af nono
Besvaret af nono på emne Madridista.dk mener
Man kan i disse år dårligt fortænke nogle Madrid fans i at ønske, at klubben ville gøre som Barcelona: Finde og integrere et smukt og effektivt spilsystem, bruge ungdomsakademiet og vinde en hulens masse trofæer.

Der er dog en hårdfin grænse imellem gerne at ville 'gøre som Barcelona' og så til at 'gøre som Barcelona siger'. At fyre Mourinho ville, i den grad være, at gå Barcelonas ærinde.

Barcelona og Real Madrid bærer lige dele af skylden for den serie af usportslige clasicos verden har bevidnet. Mourinho har i særdeleshed skabt sig, men det er nu også nemmere for Guardiola at være koldblodig og diplomatisk på pressemøder når man mødes med lykønskninger fremfor kritiske spørgsmål.

Tito kunne iøvrigt være upopulær i Madrid på baggrund af denne hændelse: se 2:10
... Så kan man diskutere hvad der er mest usmageligt - et nap i øret midt i tumulten eller, i overført betydning, træde på én der ligger ned.

• din
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #150 af din

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

15 år 3 uger siden #151 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
@nono

&quot;Barcelona og Real Madrid bærer lige dele af skylden for den serie af usportslige clasicos verden har bevidnet. Mourinho har i særdeleshed skabt sig, men det er nu også nemmere for Guardiola at være koldblodig og diplomatisk på pressemøder når man mødes med lykønskninger fremfor kritiske spørgsmål. &quot;

Gør de nu det? Uden Mourinho er jeg overbevidst om at vi ikke havde set denne eskalering af konflikten mellem de to klubber.

Men det er sådanset ligegyldigt hvordan andre opfører sig. Det vigtige er hvordan vi opfører os. Og vores opførsel er en direkte skændsel.

Vi har set 2 gode kampe, men det hele drukner i Mourinhos lort. Vi har en præsident uden cojones, en træner uden selvkontrol, ingen titler og er til grin i hele verden. Jeg er mildest talt rasende.

15 år 3 uger siden #152 af raul7=kongen
@149.

Det handler ikke om systemer, om hvad Barcelona siger og gør eller hvor provokerende de også kan være.

Det handler om at gøre det rigtige. Her fejler Perez/Mourinho gang på gang, når man falder til lavere og lavere niveau og gang på gang blot peger på sidemanden 'det var ham der startede', som i en anden børnehave.

Real Madrid skal se indad og det gør man simpelthen ikke, fordi ingen tør stå op imod 'mægtige Mourinho'. Hvilket i den grad er en skamplet på klubben, særligt efter den seneste opførsel.

Om jeg mener han skal fyres nu, har jeg ikke endeligt taget stilling til, men jeg hælder til det, da jeg er temmelig sikker på, det hele blot fortsætter længere ud af samme spor ellers.

Hvad Barcelona så gør med Messis gestikuleren, Alves' filmen, Villas slag og Peps til tider arrogante udtalelser i pressen. Det er deres ansvar, ikke vores. Ligesom det er vores ansvar at rydde op efter/omkring Mourinhos gøren og laden lige nu, ikke deres.

EDIT:
Raul 4 ever.

Smukt!

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #153 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Den seneste artikel viser desvaerre meget tydeligt, at skribenten ikke vaelger at laese mellem linierne. Jeg ligeledes glad for at det er en personlig holdning!

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #154 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Madridista.dk mener
Helt enig Mathi.

Raul 4 ever:

Selvfølgelig havde vi ikke det. Man kan jo bare tage et kig på, hvordan 4-1 kampen forløb på Bernabéu i maj 2008 og hvordan vi tog 2-6 nederlaget på Bernabéu året efter i april måned.

Pique siger det jo meget godt. Han kender Real Madrid spillerne fra landsholdet og han kalder dem fantastiske mennesker, men der er sket en forandring siden Mourinho kom.

Der er egentlig ikke meget at diskutere, det bør være tydeligt for enhver, at det er Mourinho, som er årsag til at de sidste mange El Clásicos ikke vil blive husket for det til tider smukke spil, ægte rivalisering, sportsånd, at det er to af de største klubber i verden der duellerer i verdens mest kendte rivalisering i sportsverden, men alle de tåbeligheder og ondskab seerne var vidne til.

Helt enig Raul 4 ever, med din sidste del af dit indlæg. Sådan har jeg det, desværre også lige pt.

Og som Morientes sagde, så er det en skændsel, at Casillas beskylder Cesc for film. Det er ikke den helt igennem sympatiske og højtrespekterede Casillas i alle kredse, som kom med den udtalelse, men den Casillas, som er blevet forblændet og påvirket af Mourinhos evige kompleks mod Barca.

15 år 3 uger siden #155 af raul7=kongen
Der er jo intet mellem linjerne. Intet, absolut intet. Mourinho har uden årsag angrebet en af modstandernes assistenter og bagefter kaldt ham 'pik'.

Det er handlinger og direkte udtalelser, ikke noget som læses mellem linjerne.

• din
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 uger siden #156 af din
Kan dog godt smile lidt af den der med &quot;en præsident uden cojones&quot;... Cojones er vel lige det hvad han har i sådan en situation. At gå all-in nu og her, hvor vi enten kommer ud som mestre efter at have slået verdens bedste hold det sidste årti, eller falder med et brag sammen med vores omdømme. Det er for mig cojones.

Enhver anden præsident havde vel for længst bukket under for presset, og hentet en ny dukketræner, som han kunne styre med smag og behag.

Leveret af Kunena Forum