Madridista.dk mener

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #157 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Kongen
Selvf har det alt mellem linierne at goere.. At forlange fyring af Mourinho er direkte aandsvagt og mangel paa evne til at taenke.

I saa fald skulle flere af spillerne ogsaa smides ud af klubben med det samme.

Dette omdoemme Real Madrid har skabt omkring sig paa det seneste er ikke Mourinhos ansvar alene, men ogsaa resten af traener staben og spiller truppen. Marcelos valg at smadre Cesc ned var jo ikke paa komando fra Mou" eksempel".

Uanset hvad saa er der mere end blot hvad aviserne fokusere paa og hvad TV billederne viser, skribenten overhovedet ikke fokusere paa, hvilket goer holdningen utrolig snaevertsynet.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• din
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #158 af din
Besvaret af din på emne Madridista.dk mener
Jeg må sku tage en pause fra dette emne... Nogle af de argumentationer, der bliver brugt, er jo for langt ude.. Dagens griner må vel være den hvor Mourinho har hjernevasket Casillas...

14 år 9 måneder siden #159 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Vi har vel ikke belæg for at udelukke, at Mourinho KAN have sagt til Pepe og Marcelo at der skal skraldes igennem??

Selv nægter jeg at tro på, at episoderne i onsdags skete uden nogen grund. En &quot;flink&quot; fyr som Marcelo laver sgu ikke sådan en tackling uden at der ligger noget bag. Ligesom Ozil heller ikke kommer op i det røde felt og får rødt kort uden en god grund.

Idag har vi set et af flere eksempler på hvilket svin Messi var. Mon ikke også at det viser sig at Cesc har provokeret på een eller anden måde? Ellers prøvede Marcelo nok at slagte Messi, men fik den forkerte mand...;)

14 år 9 måneder siden #160 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
#152: raul7=kongen

&quot;Om jeg mener han skal fyres nu, har jeg ikke endeligt taget stilling til, men jeg hælder til det, da jeg er temmelig sikker på, det hele blot fortsætter længere ud af samme spor ellers.&quot;

Jeg har ikke lyst til at fyre Mourinho og synes ikke han endnu har gjort sig fortjent til en fyring. Men han har allerede gået over grænsen for mange gange, og der er ingen tegn på at han har tænkt sig at trappe ned.

Mourinho har fuldstændig mistet kontrollen. Og i næste uge laver han endnu et pinligt stunt. Uden Valdano og nu når Perez' cojones er væk, så der er ikke rigtig noget håb om at det stopper. Så med intet håb om en forbedring er en fyring måske alligevel for det bedste.

Jeg håber istedet at Perez træder tilbage (på ingen måde realistisk), og at en ny præsident vurderer om han kan styre Mourinho eller der skal findes en ny.

#154: LosMerengues30

Jeg er helt enig. Men er egentlig overrasket over at der er så relativt mange der er enige med os.

Kunne Madridista.dk ikke lave en afstemning??

• din
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #161 af din
Besvaret af din på emne Madridista.dk mener

Årh, kom nu videre, altså! Det er jo tydeligt frustrationen, der er grundlaget for Marcelos vanvidstakling. Mourinho kan kritiseret for nogle pinlige udtalelser, men det er forhelvede ikke ham, der fik Marcelo til at nedslagt Cesc.. Snart skal han vel også have skylden for at aktierne styrtdykker eller hvad?

Er desuden enig i forslaget om en afstemning, hvis det er muligt. Gad godt vide, hvormange Madridistas ønsker at klubben tager et skridt tilbage.

14 år 9 måneder siden #162 af M_linding
din

Nu skal du ikke misforstå, at jeg er klart pro-Mou...

14 år 9 måneder siden #163 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
@160.

Jeg tror vi er meget på linje. Hvis bare det stoppede her, så kunne vi sagtens leve videre med Mourinho, men det gør det jo ikke.

• Peter 1904
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #164 af Peter 1904
Besvaret af Peter 1904 på emne Madridista.dk mener
Thumbs up, DarioGomez.

14 år 9 måneder siden #165 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener
jo, den her skal vi have en afstemning om. Jeg er på nettet i aften, så med mindre jeg bliver overhalet indenom, skal jeg nok lægge det op.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #166 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Madridista.dk mener
Det lyder godt Siempre, blot for at se hvad stemningen egentlig er blandt brugerne.

FOR LIGE AT FÅ DET PÅ PLADS ENGANG FOR ALLE (hvert fald fra mit synspunkt)

Som jeg ser det, så er alle herinde pro-Mourinho, hvilket vel siger sig selv, når manden er vores træner? Det bør stå lige så klart, som at alle herinde (forhåbentlig) vil Real Madrid det bedste.

Her kommer MIT kritikpunkt hvert fald; Og det går udelukkende på mandens opførsel, en opførsel som jeg ikke finder acceptabel, og som jeg er overbevist om skaber mere uro end stabilitet for ikke at snakke om imaget, som alle og enhver godt ved Perez er meget forhippet på at opretholde og pleje.

Det er ikke en debat vedrørerende, hvorvidt man er pro-Mourinho eller ej, men hvorvidt man mener Mourinhos opførsel skader klubben.

Og alle vil som sagt det bedste for klubben, derfor mener jeg og andre kritikkere at der skal gøres noget.

Og nej, der er andre løsninger end en fyring, som jeg aldrig har været fortaler for.

14 år 9 måneder siden #167 af M_linding
LosM

Men er spørgsmålet ikke også, om hans opførsel falder tilbage på klubbens image eller Mourinhos eget image??

Der er vel ikke nogen som synes at Porto, Chelsea og Inter er noget forfærdelige lorteklubber, blot fordi at de har haft en træner som lavede lidt &quot;show&quot;...

Jeg ser det som en del af Mourinho's image, og der er ikke noget nyt der. Derudover er der to tilgange til hans opførsel:

1. Manden har mistet kontrollen og var ikke klar over hvor stor en klub Real Madrid er. Derfor sker disse episoder af ren afmagt.

2. Man er intelligent, og skaber bevist uro omkring sin egen person og Barcelona-opgørene. På den måde fjerne han fokus fra det aggresive spil som Barcelona hader (og som meget presse elsker at hade), og dermed kan kampene spilles på Real Madrid's præmisser (se f.eks. 2-2 kampen på Bernabeu i søndags)...

Jeg læner mig nok mest op ad 2'eren:)

14 år 9 måneder siden #168 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
Jeg synes efterhånden alt er sagt i denne debat, i hvert fald fra min side.

Rafa Nadal summerede det vist meget godt op. Der er vigtigere ting end at vinde og tabe.

Hvis man skal vinde, fordi han provokerer, prikker modstanderne i øjet og kalder dem 'pik' på pressemødet. Så vil jeg hellere undlade at vinde.

Leveret af Kunena Forum