Madridista.dk mener
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Vi er fuldstændig enige om, at der skal være plads til holdningen og vi har valgt at lade det blive ved, at der gøres opmærksom på, at det nærmere er skribentens holdning og ikke som sådan Madridista.dk´s.
Men lad det være sagt med det samme: Der er absolut fuld tillid til skribenten og der er ingen problemer med at lade et kontroversielt indlæg få plads til gavn for den gode debat.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- jj_madridista
- Gæst
-
Man kan tage afstand fra denne batajle, hvilket man bør og hvilket jeg også gør, men i klubben må man ordne det internt og så man må sgu stå sammen i sidste ende og det regner jeg immervæk også med, at de gør i Real Madrid, ellers kan de fyre hele banden; lige fra præsidenten til trænerstaben og spillertruppen.
Det har udviklet sig til noget forbandet idioti.
- zidane 4 ever
- Gæst
-
Quizas, men en fyring vil uden tvivl sætte projektet endnu længere tilbage og dermed en udefinerbar periode uden titler og så synes jeg at et gram renere madridismo er dyr vare at bytte for titler.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Du sagde det selv i går, JJ_Madridista. Mourinho er på vej ud af en sti og den fortsætter han ad, så længe han er i Madrid. Det bliver givetvis lidt 'bedre', hvis titlerne begynder at tikke ind, men vi har ingen garanti for nogle af de scenarier.
Det er altså gået for vidt nu, enkelte fejl sker og det skal der være plads til. Af samme årsag er Marcelo selvfølgelig også tilgivet. Men når man i stedet for at erkende en fejl, kalder manden for 'pik', så går man altså alt for vidt.
Igen, det er ikke første og det er ikke sidste gang det sker. Netop derfor er det så ekstremt problematisk.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- 100cardel
- Gæst
-
Hvorfor i al verden skulle Real fyrer Mou bare fordi han er en provokatør? Skal vi så ikke også sælge marcelo og Cristiano, nu når vi er igang med afhægte Real madrids provokerene typer?
Som om Pep er så meget mere hellig?
- jj_madridista
- Gæst
-
Det er en definitionssag hvor langt grænsen går. Jeg synes ikke, at han er gået over stregen før, men han er gået lige til stregen. Ikke før i onsdags gik han efter min mening over stregen.
Det er lige så en direkte konsekvens af tidligere bevigenheder og mediernes opblussen af det hele. Der skal ikke længere mere end det mindste til, før branden antændes.
Uanset hvad, så må man stadig tage hånd om det internt og foretage selvrangelse internt, hvis man føler det er nødvendigt.
- LosMerengues30
- Gæst
-
For lige at gøre det enkelt. Jeg har været herinde på forummet i næsten 5 år og støttet op om samtlige ledelser, trænere og hele staben uforbeholdent. Dog må jeg efterhånden indrømme, at der er en grænse, trods alt. Den synes jeg PERSONLIGT, at Mourinho nåede i går. Hvad det skal have af konsekvenser, men tages internt, som jj_madridista korrekt skriver.
Jeg er dog ligeledes enig med Kongen i, at det er noget af et dillema, da vi sagtens ville kunne forvente en lignende opførsel fra Mourinho. Så længe vi er bagefter Barcelona sportsligt, så bliver Mourinho mere og mere desperat for succes og jeg tør ikke tænke på, hvad der sker, hvis han fejler igen denne sæson. Både for klubben og på kort sigt, for hvad skal afløserne ikke tænke, hvis Mourinho af alle ikke kan få succes under optimale forhold (Valdano væk, næsten al magten sportsligt, uanede økonomiske midler, fantastisk trup etc.).
Derfor bør vi ikke fyre ham på baggrund af eskapaderne i Supercopaen.
Men en alvors samtale med Perez ville ikke skade og en løbende evaluering af hans opførsel, foruden det sportslige naturligvis. Fortsætter han ufortrødent uden at levere nogle titler, så tror jeg ikke at han holder til næste sæson.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
En fyring af Mourinho svarer til at indrømme, at man aldrig nogensinde skulle have ansat Mourinho sidste sommer. Kun idioter vidste ikke at Mourinho opførte sig således engang imellem, og jeg har hele tiden antaget at Real Madrids ledelse ikke var idioter.
Det er altså samtidig også umuligt at være fortaler for Mourinho og så senere ønske ham fyret på baggrund af hans ikke-ændrede personlighed.
Mourinho er det bedste der er sket for Real Madrid (Måske med undtagelse af valget af Perez) i efterhånden mange år. Et kig på vores og Barcelonas nuværende styrkeforhold siger det hele. Et kig på gennemsnitsalderen af vores spillere i truppen stedfæster dette yderligere.
Mourinho gør som Mourinho altid har gjort: "Kig på mig så I ikke skal snakke om Real Madrid tabte finalen til Barcelona. Kig på mig så I ikke skal dømme mine spillere, så mine spillere kan koncentrere sig om at forbedre sig. Jeg skal nok sørge for at mine spillere vil gå gennem ild og vand for mig og mine holdninger for at nå mine mål. Dette opnår vi bedst hvis mine spillere hader alt hvad jeg hader."
Hvis man ikke ønsker at se Mourinho i Madrid fordi hans opførsel ALTID er den samme, så skulle man aldrig have ønsket ham fra starten af. En fyring af Mourinho medfører verdens største nederlag til verdens største klub, der nu ikke får en chance for at hente Barcelona de næste fem år yderligere. Hvis man beholder Mourinho er der chancer for at generobre tronen, beholde sit stærke brand og på lang sigt skabe en ro i klubben.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Du siger ALT DET JEG TÆNKER..
jeg begynder næsten af græde
er 100% enig i det hele
SOY DE MOU
RAUL!!!!
- alignment
- Gæst
-
Jeg har aldrig nogensinde læst noget så dumt og jeg er helt og aldeles uforstående for at den ikke rives af forsiden igen.
Nu da der ikke er plads til kommentarer direkte under den idiotiske artikel, kan enhver der besøger hjemmesiden få det indtryk at siden og brugerne herpå er enig med den tåbelige blog.
Ubetinget det dummeste jeg nogensinde har læst og ubetinget det dummeste der nogensinde er placeret på forsiden af hjemmesiden og under "lederen" - Madridista.dk mener !!!!!!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
"HUSK PÅ AT NEDENSTÅENDE INDLÆG ALTID ER UDTRYK FOR SKRIBENTENS PERSONLIGE HOLDNING" og på forsiden: "Husk endelig på at blogsne altid er udtryk for skribentens holdning!"
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Der er endda tydeligt gjort opmærksom på, hvilken skribent der har skrevet indlægget. Jeg har personligt tidligere skrevet indlæg for 'Madridista.dk Mener', som heller ikke blev vel modtaget.
Fair at folk ikke er enige, så tag debatten. Gør det i en god tone(som det faktisk har været indtil nu) og argumenter for jeres holdninger.