Madridista.dk mener
- Hansi
- Gæst
-
Så du vil hellere blive nummer 2 i La Liga, ryge ud af Champions League og tabe i Copa Del Rey, end du vil vinde The Treble med en kontroversiel Mourinho som træner??
Så er vi i hvert fald slet ikke på bølgelængde!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- lars poulsen
- Gæst
-
Hvem skulle ellers være træner, og hvad kan en ny træner nå at få gjort.
jeg synes også at der ikke er blevet snakket så meget om kampene, og jeg synes vi er kommet et skridt vidre i forhold til sidste år
ps. er så træt at høre på alle dem så skriver at real er de onde og barca er de gode. real spiller fysisk imens barca ikek kan holde til det, og så er de gode til at pisse en stemming op.
jeg kan bare ikke snuppe pinto, han skal altid være inde blandet, godt vi ikke har ham som reserve, så skulle han være været væk for længe siden
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Så det du påstår er, at Mourinho vinder fordi han opfører sig som en børnehaveklasseelev? Real Madrid kan vinde både med og uden Mourinho og Mourinhos hold kan godt vinde uden han går så langt over stregen.
Det hele er ikke så sort hvidt. I min verden handler alting ikke blot om at vinde, man skal også vinde på den rigtige måde. Det synes jeg bestemt ikke man kan tale om her.
- Redondo5
- Gæst
-
Hvorfor kan man ikke vinde OG gøre det på en værdig måde?
Det er et fuldstændig ubrugbart, uambitiøst argument at komme med, Hansi.
Det er sjovt, at der er to lejre herinde, som begge har samme mål for øje,
men to vidt forskellige tilgangsvinkler. Man burde skrive en afhandling!
Pokaler og titler tæller selvfølgelig når sæsonen gøres op,
men vi ønsker jo at være mere end bare den mest vindende klub, det skal være spektakulært,
overlegent.. Og ja, jeg synes der er meget langt fra vores pindsvine-taktik fra sidste år, hvor vi var underlegne på alle tænkelige måder, til de sidste to kampe, men det er jo ikke det, de kampe bliver husket for, og så var udbyttet altså kun en uafjort og et nederlag.
- din
- Gæst
-
"Hvorfor kan man ikke vinde OG gøre det på en værdig måde? "
Så hvis Benzema havde scoret på en af sine mange mange chancer, så havde vi ikke vundet på en værdig måde? Hvad er det lige du prøver på at sige her?
Vi har ikke vundet noget endnu, og NÅR vi gør, så bliver det på en værdig måde. Taberen er aldrig en god taber, når det er El Clasico. Mourinho-balladen og Marcelos vanvittige kollaps skyldes 1 ting alene: Vi tabte. Og ikke bare det, men at vi tabte selvom vi var klasser bedre, set over 2 kampe.
Havde vi vundet, så havde vi set en smilende og flink Mourinho på pressemødet, mens Guardiola kunne sidde og brokke sig over hvor "puto jefe y puto amo" Mourinho er. Vi havde heller ikke set Marcelos vanvidstakling, omend vi nok havde set noget omvendt fra en type a la Dani Alves.
Det handler vel bare om at have lidt perspektiv, ik? Ingen af de ting vi ser, ville jo ske, hvis det var gået som planlagt. Så kan i jo brokke jer over "hvorfor vi ikke kan tabe OG gøre det på en værdig måde", men det er så en anden ting, og gælder for næsten alle klubber, der taber til et rivaliserende hold.
- Hugol
- Gæst
-
Forsøget kunne helt klart være en ide for peter1904s side :-)
Ironi!
- Redondo5
- Gæst
-
Det er meget abstrakt at tale om noget der ikke er sket, som argumentation..
Og havde vi vundet samlet, synes jeg ikke det havde været ufortjent, overhovedet ikke,
men man skal ikke opføre sig respektfuld bare fordi man vinder, det skal man gøre uanset.
- men det er igen et spørgsmål om værdier.
- din
- Gæst
-
Nu sagde du jo selv, at du gerne ville "vinde på en værdig måde". Og så er det jo ikke "gætteri" at det er lige netop det, som ville være sket... Eller tror du, at Marcelo alligevel havde nedslagtet Cesc, hvis den stod 3-3, og dermed starte det hele? Nej, vel?
Og selvfølgelig skal man opføre sig respektfuldt uanset om man vinder eller taber, og det gjorde mange af spillerne jo også! Xabi, Ramos, Iker, allesammen lykønskede Barcelona-spillerne, og Benzema gav også Pep Guardiola hånd før han gik af banen. Men at der så er få ( eller rettere sagt: 1 ) der ikke kan tabe med ære, så skal vi jo ikke overdrive så meget, som der er blevet gjort her på forum, og kræve en fyring. At Mourinho ikke er mand nok til at lægge det bag sig (det samme gælder for Barca spillerne, men dem tager vi os ikke af.. ) skal jo ikke ende med at 20% af Madridistas i DK kræver en fyring!!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- din
- Gæst
-
- Pichichi
- Gæst