Madridista.dk mener

15 år 2 uger siden #241 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
@239.

Jeg er enig i, at det på alle måder er grimt, når Madrid fremstår som den eneste skyldige efter El Clasico. Så længe man er taberen og den som først og hårdest går til den, vil det nu engang være sådan. Den slags tendenser skal vendes på banen, ikke gennem tuden og flæberier i pressen.

Og så gavner det sq ikke at hylde den største synder fra årets El Clasico. Hvordan ville folk ikke flæbe herinde, hvis Nou Camp havde startet Napoli-kampen med et Villanova-chant?

Næh, man burde i stedt have hyldet Cristiano Ronaldo, fordi han holdt sig for god til at blande sig og gik forrest på banen, fordi han ville lade støvlerne tale. Se dét havde været intelligens. I stedet drukner hans flotte opførsel, hvor han endelig er vokset op og på alle måder i de to El Clasicos viste mere modenhed end Messi, i flæberier og pinlige hyldeste til Mourinho.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 2 uger siden #242 af raul7=kongen

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

15 år 2 uger siden #243 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Madridista.dk mener

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

15 år 2 uger siden #244 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener
Vilanova fik faktisk sine 15 minutters berømmelse før Gamper-kampen.

Der var fuld støtte til manden og stående ovationer. Lad det så være hvad det er. Bevæggrundene kan være mange.

Estadio Santiago Bernabéus støtte til José Mourinho i går, tror jeg bare ikke skal ses som en hyldest til selve handlingen, men derimod som en støtte til en mand som på godt og ondt kæmper for Real Madrid.

Det kunne og burde være gjort på en anden måde i søndags, men det ændrer ikke på, at José Mourinho fortsat skal stå i spidsen for dette projekt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

15 år 2 uger siden #245 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Madridista.dk mener
jj
&quot;... men når du udtrykker det sådan, som jeg lige har specificeret, så svarer det i sin forstand til at sige, at Hitler var genial. Groft sagt.&quot;

Det er en voldsom overdrivelse og helt ude af sammenhæng. På intet tidspunkt gav han dig muligheden for at drage denne sammenligning. Det var et virkelig godt eksempel på hvordan man laver et virkelig dårligt eksempel. Mere har jeg ikke at sige i denne sag.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

15 år 2 uger siden #246 af raul7=kongen
@244.

I så fald har jeg misset det, min fejl.

Jeg er heller ikke uenig i opbakningen til Mourinho, den skal projektet selvfølgelig have. Måden den blev givet på er blot pinlig, synes jeg. Mere er der egentlig ikke at sige om det, lad os komme videre.

15 år 2 uger siden #247 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener
Det er heller ikke som sådan så vigtigt, men de to &quot;hyldester&quot; fortæller jo meget godt historien om, hvor langt ude El Clásico-opgørene er kommet, når man på den ene eller den anden måde fejrer dem, som har været med til at starte balladen og ophøjer dem til helte.

Naturligvis er det primitivt, men ind i mellem viser man sine frustrationer med følelser fra den nederste hylde, fordi det simpelthen er det nemmeste og giver det stærkeste udtryk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 uger siden #248 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Raul4ever, kongen, siempre madrid med flere.
Kommentarene var udelukkende en støtte til Mourinho og ikke hans handling. Pepe fik også støtte pa trods af hans handling mod Getafe men det var ikke handlingen vi anerkendte,.

Juanito fik også masser af støtte på trods af sine aktioner mod Lothar M og der er masser af eksempler fortsat at tage af. Der var intet galt i måden det blev givet på, da bannerne hovedsageligt kun handlede om at fortælle Mourinho at vi er glade for at have ham i klubben.

Men det er jo klart at men nemt kan vende det til noget negativt denne støtte fordi den ligger så tæt op af Classico kampene, men man glemmer helt at der også er meget andet der sker omkring Mou, hvorfor det er nødvendigt at bakke ham op.

Mou svarede også fint, ved at melde ud at han synes det er Real Madrid og spillerne der bør ha støtten.

Og lad mig lige tilføje inden jeg skal have mine 5 minutter med kæresten.

Som jeg sagde tidligere, så er det Mourinho har gjort selvf mod &quot;madridismo&quot;, men det er ikke det eneste eksempel på at madridismoen er blevet taget for givet.

Der er masser af eksempler på hvordan madridismoen er blevet gjort til skamme. Men modsat de andre er Mourinho et hade objekt/ham alle snakker om osv osv så derfor får han automatisk mere opmærksom hed. Det nævnes næsten som et &quot;angreb&quot; på madridismoen i forbindelse med Mou´s aktion, men det er et angreb på madridismoen i sig selv. Vi har en træner som gør enormt mange gode ting for klubben, mere end mange af os ved, og madridismoen handler bestemt også om at kunne tilgive, da vi trods alt kun er mennesker. Der skal være plads til at fejle i livet ellers lærer man ikke!

Hele debatten om en Mourinho fyring er for mig et stort eksempel på, at man som madridista har svært ved at se forbi sin egen næse og mangel på evne til at læse mellem linierne (MORTEN BRUNN og et par brugere herinde)! Endvidere er Mourinho ikke den eneste skyldige på Camp nou, jeg gider ikke at nævne barcelona folk, men Marcelo burde jo også få en på gokkelokken i pressen, Nej den skalp tog Mourinho! Måske ikke med vilje, men Marcelos vanvids tackling fik utrolig lidt opmærksomhed, i forhold til alt det andet der skete.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

15 år 2 uger siden #249 af dumdidadum
Besvaret af dumdidadum på emne Madridista.dk mener
Tager jeg fejl når jeg siger at der var bannere på stadion, der oversat sagde: “Mou, din finger viser os vejen” ? :)

15 år 2 uger siden #250 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Madridista.dk mener
@ dumdidadum

Det er fuldstændig korrekt, og på en lidt syret måde, så er det sku meget god humor!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 uge siden #251 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Ein hundert prozent egnich. Viel gut sprache siempre.

15 år 1 uge siden #252 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
Nu må du lige hjælpe mig lidt, Siempre. Men havde Juanito og Hugo Sánchez også efterfølgende deres officielle talsmænd ude og sige at de blot forsvarede Real Madrid?

Leveret af Kunena Forum