Madridista.dk mener

14 år 4 måneder siden #493 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Madridista.dk mener
Jep

97/98 da Madrid vinder CHL over Juve blir Jupp Heyknckes også fyret, korrekt ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #494 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener

Korrekt, men det kan trods alt ikke sammenlignes, fordi Real Madrid var ganske elendige i den hjemlige turnering.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

14 år 4 måneder siden #495 af Raul-rik
Men spørgsmålet er så om CHL titlen, kan dække for et eventuelt tabt mesterskab ?

Lige meget om vi har spillet godt eller dårligt i ligaen

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 4 måneder siden #496 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Næppe, man har (måske) gjort sig selv en bjørne-tjeneste ved at komme 10 point foran;)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 4 måneder siden #497 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madridista.dk mener
Vinder vi ligaen, og ikke vinder Chl, så er jeg rigtig godt tilfreds. Det omvendte scenarie, der ville jeg tilgengæld stå af. Det er rigtig flot og fantastisk og vinde Chl, men mesterskabet er bare det ypperste man kan vinde.

Derimod ville begge titler være en perfekt afsked med Mourinho :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

14 år 4 måneder siden #498 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
&quot;Vinder vi ligaen, og ikke vinder Chl, så er jeg rigtig godt tilfreds. Det omvendte scenarie, der ville jeg tilgengæld stå af. Det er rigtig flot og fantastisk og vinde Chl, men mesterskabet er bare det ypperste man kan vinde.&quot;

Jeg må endnu engang konstatere, at jeg er 125&quot; enig;)

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #499 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Madridista.dk mener
CL er ALTID det vigtigste for Real Madrid. Det er CL titlerne der har gjort os til den magiske institution vi er den dag i dag.

Nuvel, ligaen er også fantastisk at vinde, men jeg vægter CL højere, da det er en langt mere prestigefuldt trofæ at vinde og ikke noget der sker hvert år.

Det er ikke for sjovt, at 20 procent af Marcas forsider hvert år handler om La Décima.

Og hvorfor snakke enten eller?

Vi er storfavoritter til at vinde både ligaen og CL.

Jeg har ingen grund til at tro, at vi ikke skulle have en stor chance for at gøre netop det.

4 point er stadig meget med en indbyrdes kamp i baghånden. Ingen siger, at vi ikke kan vinde eller spille uafgjort mod Barca på Nou Camp.

Mange fjolser snakker allerede om et 1-points forspring og ikke 4 points-forspring, fordi de tager El Clásico opgøret forgivet.

Det ville være fantastisk, hvis vi kunne modbevise dem og praktisk talt hente mesterskabet på Nou Camp (behøever ikke at være matematisk, men hvis vi vinder kan vi være 7 point (eller mere - Barca kan jo stadig tabe point mod Getafe i aften og Levante ude) med 4 kampe igen. Så er mesterskabet mere eller mindre sikkert.

Bayern er jeg sikker på, at vi nok skal slå. De er ikke gode nok defensivt og vi spiller også udekampen først, hvilket er en stor fordel.

Jeg er stadig fortrøstningsfuld.

14 år 4 måneder siden #500 af Raul-rik
Hvordan var stemningen i Madrid efter 01/02, hvor vi tabte alt undtagen CHL finalen ? Det scenarie kan meget vel blive det samme i år.

14 år 4 måneder siden #501 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madridista.dk mener
#499: LosMerengues30

Spørg en stolt spanier hvad han helst vil vinde ;) Og jeg ved godt du er 1/4 del spanier, eller noget i den stil.

#500: Raul-rik

Nu var jeg godt nok kun på stadion til finalen, og der blev der selvfølgelig ikke snakket om mesterskabet, da der var 100 % fokus på den. Men det spanske mesterskab bliver altid vægtet højere end en Chl titel.

Jeg havde engang et kort visit hos en spansk familie tilbage i 99 tror jeg det var, hvor faren og datteren var kæmpe Madridistas. Men der sagde de, faktisk noget som jeg af inspiration fra dem, også mener nu. Den eneste måde en Chl titel ville være bedre end et mesterskab, det var hvis modstanderen i finalen enten hed At. Madrid eller Barcelona, og vi selvfølgelig vandt.

Men de satte ihvertfald tingene i perspektiv for mig, og de sagde at det var den generelle holdning i Spanien, eller i blandt den vennekreds de havde

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

14 år 4 måneder siden #502 af Raul-rik
Godt at få lidt indsider viden ind Dios, tak

Så må vi jo heller bare slå Barca i finalen :)

• clta
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #503 af clta
Besvaret af clta på emne Madridista.dk mener
Jeg er helt enig i at det er virkelig trist at høre folk sige at vi kun er 1 point foran Barca! Det er ligesom at indrømme at man ikke tror på at Real kan vinde på Camp Nou, hvilket slet ikke, i mine egne, er umuligt hvis vi spiller op til vores bedste. Det er vigtigt at huske på at vi har spillet de sidste 3 kampe på Camp Nou uafgjort, hvilket i tilfælde af at det skete igen højst sandsynligt ville sikre os mesterskabet. Men jeg er 100% sikker på at spillerne og Mourinho tager til Barcelona for at vinde den kamp og afgøre mesterskabet difinitivt!

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #504 af Storken
Besvaret af Storken på emne Madridista.dk mener
@clta

&quot;Det er vigtigt at huske på at vi har spillet de sidste 3 kampe på Camp Nou uafgjort&quot;

Det er tredje gang indenfor få dage jeg ser den påstand her på madridista....
Der er vidst et udbrud af selektiv hukommelse her på siden :D

Hint: 3-2 til Barca på Camp Nou i Super Cup returen.

Mvh
Anders

Leveret af Kunena Forum