Madridista.dk mener
Nej det tror jeg heller ikke at det er, og derfor har flere af dem en fremtid i Real Madrid. Med Mourinho som træner. Jesé bliver f.eks. muligvis rykket op næste sæson...
Min anden pointe var blot, at man ikke skal tro at nogle trænere kan skabe stjerner, som andre trænere aldrig ville kunne. Det er blot et spørgsmål om prioritering.
Real Madrid skal være de bedste i verden, og derfor køber de de bedste spillere. Det samme gør sig gældende for deres talenter. Hvis de vil tage skridtet fra 2.- til 1. holdet, må de bevise at de er fra øverste skuffe. Ellers er de ikke Real Madrid-emner. Supertalenter som Jesé og co. kan sagtens tage dette skridt med Mourinho som træner.
Det er ganske sikkert, at Wenger ville give flere talenter spilletid på førsteholdet. Men dette vil ikke forbedre slutproduktet.
Mon ikke også at du har skiftet lidt mening, når/hvis Jesé og Mourinho begge er en del af førsteholdet om 1 år?;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enig. Jeg ser ham dog også helst i Arsenal. Jeg blandede mig egentlig kun, fordi folk skyder ham ned som de gør. Hvor jeg mener han fortjener meget mere ros end hvad han får herinde.
#475: dumdidadum
"hehe, utroligt han stadigvæk kan leve på den bedrift :)"
Det er den kommentar som gør, at der er en sammenligning imellem det ovenstående, og Real Madrid's historie. For det er jo netop historie begge dele.
Madridistaer blære sig med at Real Madrid er verdens bedste hold (eller de fleste gør), og der er historien jo fin, men når det kommer til Wengers kæmpe bedrift, så er historie noget latterligt noget, som han ikke længere kan leve på ifølge dig :)
Vi har brugt over 3 milliarder kroner på spillerindkøb, så hvis det ikke snart bliver til titler... LÆS: Denne sæson, så ser jeg det som en katastrofe.
Vi har et fantastisk hold, men det burde vi også taget i betragtning af hvor mange penge holdet har kostet, og det skal jo bære frugt. Ikke bare i fremtiden, men så sandelig også nu.
Derfor vil jeg betegne det som en skandale hvis Real Madrid ikke vinder Chl og ligaen denne sæson.
Og nej jeg mener ikke Real Madrid er verdens bedste hold. Jeg mener at vi er verdens største klub, og rent historie mæssigt, så er vi den største klub nogensinde.
Dog mener jeg, at det nuværende Barcelona er historiens bedste hold. De gjorde det vi ikke kunne i Galacticos tiden. Nemlig vinde titler, og det er nu engang det man bliver målt på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- dumdidadum
- Senior bruger
"Jeg mener at vi er verdens største klub, og rent historie mæssigt, så er vi den største klub nogensinde."
Jeg er helt enig. Det burde vel sige sig selv, at dette bliver understøttet af historiske data, når vi snakker om at vi, "rent historie mæssigt", er den største klub.
At Wenger skulle være en fremragende træner, fordi han en gang for mange år siden gik ubesejret igennem ligaen. Det er da slet ikke det samme, og hvordan du kan mene det forstår jeg slet ikke.
Det ville jo være præcis det samme som at sige at Real Madrid de sidste par år stadigvæk har været verdens bedste, fordi de historisk set har været det, men det jo heller ikke sandt.
Enig i at der snart burde komme titler i pokalskabet, og det virker da ret sikkert at liga pokalen bliver sat derind. Sidste år var det copaen. Det går frem af og frem af.
Fanger bare ikke din tankegang med at det er en skandale hvis real ikke vinder champions league. Et par linjer længere nede fremlægger du Barcelona som "historiens bedste hold", hvis det passer, er det så en skandale at ryge ud til "historiens bedste hold"?
Ahhh....? Jeg er enig i, at der skal titler på bordet!
Men at kræve både CL og La Liga, er i min verden lige i overkanten... At vinde begge ting, vil altid være en ekstraordinær bedrift, som man ikke kan forlange. Sådan ser jeg det;)
Når det så er sagt, så må man jo også konstatere at man ikke får større chance for at vinde begge ting, end hvad vi har i år. Det er vel kun Bayern, Barcelona og Napoli som bør kunne true, og Bayern virker ikke engang overbevisende. Så ud fra min påstand om at vi også er bedre imod Barcelona i de indbyrdes opgør, så skal Real Madrid jo sådan set hive the double hjem!....;)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Hvis du lægger mærke til det, så er det heller ikke udfra den sæson jeg mener Wenger er en god træner. Jeg påpeger bare, at der er en sammenligning.
Det er der jo vitterligt nogle Madridistas der mener, og det er præcis der pointen ligger ;D Og det var også det jeg skrev i første indlæg :)
Det er en skandale, fordi vi har brugt så mange penge. Det vil også være en skandale hvis City ikke snart vinder Chl, og det er en skandale at Chelsea ikke har vundet den.
Køber man spillere for så mange milliarder, så skal man indenfor relativ kort tid vinde titler.
#484: M_linding
Det behøver ikke nødvendigvis være på samme tid, men titlerne skal snart bare strømme ind :) Ellers er det jo spildte penge.
- dumdidadum
- Senior bruger
Nej det ikke udfra den sæson du siger Wenger er en god træner, og det nævner jeg på intet tidspunkt. Det var argumentet "pepe" brugte for at forklare at Wenger var en god træner, hvorefter jeg kommenterede at han ikke kan leve på den bedrift for evigt. Forstår ikke helt drejningen. Men væk fra den.
Du har nu skrevet at det ikke behøves være i samme sæson at både Champions League og Ligaen vindes, men har du ikke lige sagt at det er en skandale hvis begge ikke vindes i år?
Fordi vi allerede har vundet mesterskabet :) Men forventer at Chl trofæet også bliver vundet. Vi behøver nødvendigvis ikke og vinde the treble hver sæson, men titlerne skal falde
Nu må du ikke tro, at jeg skal være efter dig hver gang du skriver noget;)
Men du skriver at du regner med, at vi vinder CL... Det tror jeg bestemt også selv på.
Men du skriver samtidig "hele tiden", at Barcelona er bedre end Real Madrid og at Mou har tabt 5 gange i streg til Barcelona (selvom han vist "kun" har tabt 2 gange i streg)...
Hvordan kan du så føle dig sikker på, at vi vinder CL?;)
- Storken
- Gæst
Fantastisk godt indlæg.
Du har tydeligvis gjort dig nogen seriøse overvejelser. Det satte i hvert fald nogle tanker i gang i mit hoved.
Tak
Mvh
Anders
Fremragende "Madridista.dk mener"!
Den måtte gerne have været endnu mere subjektiv frem for refererende, men det er en mindre detalje;)
- clta
- Gæst
Er helt enig i at Mourinho skal vinde mesterskabet for at blive i klubben, hvis han ikke gør det bliver presset
alt for stort fra fansenes side og han vil være tvunget til at skifte. Jeg er ikke engang sikker på at han bliver, hvis han skulle vinde CL og samtidig miste Ligaen til Barcelona, jeg tror fansene, inklusivt jeg selv, kræver at der spanske mesterskab bliver kørt hjem, om det så bliver i sidste runde mod Mallorca!
Det er jeg faktisk enig i. CL kan man aldrig forlange, da der er mange gode hold med lige så gode muligheder. Men La Liga SKAL vindes - også selvom vi vinder CL.