Truppen 12/13
Rooney om Ronaldo:
He loves his clothes, and the clobber he wears is super expensive and covered in shiny logos – Dolce & Gabbana, Armani, you name it. He’s swaggered into training, looking immaculate from head to foot. He must spend a fortune on his wardrobe, but Ronaldo’s biggest love is football.
He tells us he wants to be the best player in the world, that he’s desperate to be the greatest.
Ronnie’s ambition isn’t just talk either. In the changing rooms before the 2006/07 season I notice something different about him.
He’s bigger. He’s come back from the World Cup in Germany muscly and beefed up, like he’s been on the weights all summer.
On the pitch in pre-season, he’s started cutting out the fancy tricks and flicks, and finding an end product to his mazy runs.
I know one thing: this change in Ronaldo hasn’t come about by luck. He works bloody hard.
When I watch him train or see him scoring great goals for fun in pre-season friendlies, I think he really could become the best player in the world
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Alma Merengue
- Gæst
-
www.bold.dk/nyt/Rooney-Ronaldo-elsker-sig-selv
onside.dk/premier-league/rooney-ronaldo-elsker-sig-selv
- karimbenz9
- Gæst
-
Hvorfor skulle det også pludselig være interessant at skrive noget godt om Ronaldo.....
- Storken
- Gæst
-
"Det klogeste Rooney nogensinde har ytret:)"...indtil nu
Rooney på spørgsmålet om hvem der er bedst af Messi og Ronaldo:
"Messi. He does things... In my eyes, Messi is the best ever."
Hvad der gør Messi bedre end Ronaldo?
"The way he plays the game, the goals he scores... It just looks spectacular."
Det var ikke et oplæg til Ronaldo vs Messi diskussionen. Rooney har allerede sagt hvad der skulle siges :D
Mvh Anders
- Alma Merengue
- Gæst
-
Helt ærligt, hvor er det sølle. Er du virkelig så desperat?
- Storken
- Gæst
-
Det var en joke....
Det troede jeg var rimelig tydeligt.
@M_linding
Jeg håber du har mere humor end Mr. Serious :D
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Måske det var en joke, men den faldt en hel del ved siden af.
I din første tid herinde nød jeg faktisk dine indlæg. De var skarpe, konkrete, ikke pokkers farvede, blot med udgangspunkt i en anden vinkel end vi ser tingene fra, og fremfor alt, altid saglige.
Nu bruger du efterhånden det meste af tiden på Messi/Cristiano. Bevæger dig jævnligt lidt ud på et mere små-provokerende område og skriver egentlig sjældent noget, som man ikke kan høre fra så mange andre steder.
Jeg håber du vil tage det som et positivt indspark, for jeg nød som sagt dine indlæg engang. Om andre har det på samme måde, det kan jeg selvfølgelig ikke sige.
Hvis du vil lave sjov, så ville sjov og spas-tråden i øvrigt være et mere sagligt sted. Hvad Rooney mener om Messi har under alle omstændigheder ikke meget med Real Madrids trup at gøre.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
"Ingen (måske en enkelt eller tre i løbet af Ronaldos første tre år i Real Madrid) Ronaldo snakke herinde ville ende i en Ronaldo-Messi debat, hvis Storken ikke havde været bruger på denne side. Det kan man synes om, hvad man vil."
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er helt enig med dig, og han trådte alle der var på chatten over tæerne da han virkelig gik over grænsen i forbindelse med en kamp. Siden har jeg overhovedet ikke læst hans indlæg mere, finder dem intetsigende og en smule farvede.
- lavivareal
- Gæst
-
Du glemte vist at skrive
Mvh Anders
til sidst i dit indlæg
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Storken
- Gæst
-
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke, at mit tilhørsforhold bærer en stor del af ansvaret. Modspil er sjovt for en stund, men i virkeligheden ønsker vi folk omkring os der giver os ret.
Jeg tænker ikke dårligt om jer fordi I er madridistas. I lytter bare til en anden propaganda end mig. Når alt kommer til alt, er vi alle nogle nyttige idioter, der kæmper en kamp vi ikke kan forklare mod en modstander vi ikke gider forstå.
Det eneste vi ved med sikkerhed er, at vi alle elsker fodbold højt, og er det egentlig ikke det det handler om?
Hyg jer
Mvh
Anders