Truppen 12/13

13 år 11 måneder siden #265 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
Storken

Skru ned for filosofien;)

Helt overordnet set, er du gået fra at skrive mange fodboldfaglige indlæg (som f.eks. taktiske overvejelser omkring Real Madrid/Barcelonas sejre/nederlag), til at skrive om Lionel Messi vs. Ronaldo.

Det er en ret konkret forskel, og har ikke særlig meget at gøre med hvem du holder med.

Men selvfølgelig er tolerancen for dårlige indlæg mindre, når man skriver fra en Barcelona-vinkel....

:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #266 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Truppen 12/13
"Det eneste vi ved med sikkerhed er, at vi alle elsker fodbold højt, og er det egentlig ikke det det handler om?"

Er det så ikke paradoksalt at dine indlæg går fra at være god læsning til at være små stikpiller til alle madridistas?

13 år 11 måneder siden #267 af Realex
Besvaret af Realex på emne Truppen 12/13
Storken @

Det var da noget af en kvalmende indlæg. Det lyder lidt ligesom når Stan i South Park kommer med et budskab, men klaverspil i baggrunden.

I starten var det underholdende og interessant med dine inputs set med Barca-briller. Nu er det bare mere eller mindre irriterende, og intetsigende...

Mvh
Røvhul

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #268 af Storken
Besvaret af Storken på emne Truppen 12/13
@Realex

&quot;Mvh
Røvhul&quot;

Hehe :)

@M_linding

Du er en fornuftig fyr. Det er vigtigt at kunne kritisere andre uden at gøre det personligt. Det er en egenskab der giver mange venner og få fjender. Du skal vide at jeg vægter din mening højt. Jeg tager det op til overvejelse, men jeg tror desværre min tid herinde er forbi.

Min troværdighed ligger tydeligvis på et meget lille sted og nogle gange skal man erkende sit nederlag. Jeg oprettede i sin tid en bruger herinde for at komme med et konstruktivt, sagligt og ikke mindst alternativt syn på tingene. Det lykkes for en stund, men varede ikke evigt. Det er sikkert min egen fejl, så lidt nytteløst at skyde skylden på andre.

Det jeg egentlig prøver at sige er, at jeg har værdsat vores små diskussioner. Jeg har i hvert fald lært, at en fjende ofte bare er en ven, man har mødt under de forkerte omstændigheder.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden.

Håber ikke det blev for sentimetalt. Det ligger måske i Barca-DNA'et :)

Mvh
Anders

13 år 11 måneder siden #269 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Truppen 12/13
@Storken.

Jeg havde ikke i sinde at jage dig ud, nærmere tværtimod. Hvis du ikke føler du kan leve op til dit tidligere niveau - som du åbenbart selv mener du ikke indeholder - er et exit dog en fornuftig løsning. Som du nok aner, er det efterhånden mere irriterende når du gang på gang går Messi/Cristiano.

Hvis dit syn på ting er, at &quot;Modspil er sjovt for en stund, men i virkeligheden ønsker vi folk omkring os der giver os ret.&quot; bør du i øvrigt overveje, hvad det er for et syn du har på andre personer. Jeg er i hvert fald stor tilhænger af modspil. Det er netop modspil der gør os klogere, skarpere og tvinger os til at genoverveje vores holdninger.

Hver sin smag. Nogle gange skal man blot tage kritik for kritik, i stedet for altid at anlægge den lommefilosofiske vinkel.

God vind fremover. Du kigger forhåbentlig tilbage, hvis du har noget at byde ind med :)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #270 af Storken
Besvaret af Storken på emne Truppen 12/13
@raul7=kongen

Da jeg i sin tid startede herinde med mine &quot;fornuftige indlæg&quot; fik jeg en del kritik. Det har som sådan ikke ændret sig, da jeg stadig får kritik. Forskellen er, at nu kritiserer man mig for at skrive dårlige indlæg ift. tidligere, hvor kritikken i sin tid gik på, at jeg skrev dårlige indlæg.

Det er da lidt ironisk :)

Jeg er enig i, at mange herinde påskønner lidt modspil, men en stor del opfatter modspil som stikpiller. Hvis jeg skriver den mindste kritik af Real Madrid eller den mindst positive ting om Barca vil jeg få på nakken. I vil altid læse mine indlæg med det forbehold, at de skrevet af en Barca fan og det vil altid påvirke jeres syn.

Modspil er godt i mængder, ingen tvivl. Jeg tror bare, at vi har ramt et punkt for de flestes vedkommende, hvor det er mere irriterende end interessant. Og det handler ikke kun om Messi vs Ronaldo, men bare generelt.

Sådan er livet. &quot;All Good Things Come to an End&quot; som Nelly Furtado siger :D

Mvh
Anders

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #271 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 12/13
Skrid nu bare din klovn :)

13 år 11 måneder siden #272 af M_linding
Hov hov, kammertonen...

13 år 11 måneder siden #273 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
#270: Storken

&quot;Da jeg i sin tid startede herinde med mine &quot;fornuftige indlæg&quot; fik jeg en del kritik. Det har som sådan ikke ændret sig, da jeg stadig får kritik. Forskellen er, at nu kritiserer man mig for at skrive dårlige indlæg ift. tidligere, hvor kritikken i sin tid gik på, at jeg skrev dårlige indlæg.&quot;

Det tror jeg simpelthen ikke på. Nu vil jeg ikke gå tilbage og finde alle dine &quot;gode&quot; indlæg, som jeg selv var stor fan af, men kritikken dengang gik på der var mange brugere herinde, som ikke kunne tolerere en Barcelona fan. Så vidt jeg husker, så var vi faktisk mange som bakkede dig op, og godt kunne lide dit modspil. For dengang var 95 % af alle dine indlæg farvet, ja, men på en måde, hvor debatten kunne fortsætte i en ordentlig tone, hvorimod dine nuværende indlæg/stikpiller blot er for og irritere og vade rundt i de samme debatter om og om igen.

For mig at se, så ville det overhovedet ikke gøre mig spor, hvis du forlod forummet for en tid, men kommer tilbage med samme indstilling som tidligere. Selv er jeg en type som overreagere hurtigt, og ofte skriver før jeg tænker, og der bliver dine stikpiller meget &quot;personlige&quot;, og når man først er oppe i det røde felt, så er det satme svært og tælle til 10. Ihvertfald for mig.

Men jeg håber du vil tage kritikken til dig, for det er virkelig ved og blive for meget.

Fortsat god dag :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 11 måneder siden #274 af M_linding
Der er vist ingen tvivl om, hvem der skal være den startende 9'er lige pt.

Benzema har fortsat ikke scoret denne sæson, hvorimod Higuain har scoret i alle 5 kamp inkl. for Argentina. I nat scorede han endnu et fint mål.

Apropos... Messi skulle have spillet en rimelig stilfærdig kamp, og Argentina spillede 1-1 med Peru. Blev han hylet lidt ud af den, da han for første gang i 11 år mærkede modgang, og blev mødt med &quot;Cristiaaanooo, Cristiaanoooo-råbene&quot;???

Velkommen til 15 sekunder af Cristiano Ronaldos liv;)

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #275 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Truppen 12/13
Hvis Higuain bevarer sin træfsikkerhed, skal han da klart starte inde. Man har jo også muligheder for at rotere, nu når der er 2 vigtige kampe på meget kort tid.

ps. tror nu ikke det hyler Messi ud af den. han har tidligere været genstand for masser af pifterier fra hans egne argentinske fans, og det er vel værre at ens egne fans ikke kan lide dig, end at modstanderholdets fans ikke kan?

13 år 11 måneder siden #276 af M_linding
275

Piftede de ikke, netop fordi han underpræsterede gevaldigt?

OT: Jeg ved ikke om Higuain skal BEVARE sin træfsikkerhed, han skal vel egentlig nærmere finde den:) Heldigvis for ham er han kommet frem til mange chancer, for han har skulle bruge 3-4 direktører pr. mål.

Leveret af Kunena Forum