Truppen 12/13
- Dragam
- Gæst
-
Jeg kunne personligt rigtig godt se ham i centerforsvaret sammen med Varane om et år eller 2, og så med Ramos på højre backen.
Ovenstående sagt med Pepe's alder i mende - han har måske 2 sæssoner mere på allerhøjeste niveau.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
- Dragam
- Gæst
-
Ronaldo var trods alt verdens bedste som 20-21 årig :)
- Kristian S
- Guld bruger
-
Og det er Okore ikke. Nuvel, han besidder et fint talent, i dansk perspektiv. Det gør Eriksen også, men derfra og så til Real Madrid, er vejen lang.
- Dragam
- Gæst
-
Jeg talte om den rigtige Ronaldo, ikke Crynaldo... sidstnævnte har aldrig været verdens bedste, hvis du spørger mig, og bliver det heller ikke, grundet at han kun har øje for sig selv, i sit spil.
Mht Okore - bemærk at jeg skriver "om et par år" altså mener jeg også, at han skal modnes lidt. Udover det, så er jeg ikke i tvivl om, at han har niveauet til at klare sig. Faktisk minder han mig en smule om Pepe i spillestil, bare uden hjerneblødningerne fra tid til anden.
- NK7CR7
- Gæst
-
Hold da op, virkelig et lavt niveau du operere på, "Crynaldo"... Patetisk! Måske skulle du slå koldt vand i blodet og åbne øjnene bare en smule, så ville du måske ændre mening. Ser du overhovdet fodboldt?
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Huss
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Dragam
- Gæst
-
Kassow-rossing:
Der er bare en kæmpe forskel - Ronaldo var striker, og lå som sidste man og skulle afslutte angrebene.
Crynaldo er wing og BØR derfor være spil skabende, og ikke kun vente på at få bolde i dybden, eller trække ind i banen, for at afslutte med det samme. Du ser ham aldrig aflevere, hvis han har en mikroskopisk chance for selv at få afsluttet.
I øvrigt er min mening om Crynaldo lettere irrelevant, i forhold til den ide jeg luftede, så jeg så hellere, at i svarede på mit oprindelige indlæg om Okore.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hva så hvordan har du det nu ;)
158(!) mål i 154 kampe
12 mål i 10 mål (denne sæson)
Topscorer i Champions League med 4 mål i 2 kampe
No solo soy perfecto, también soy Madridista