Truppen 12/13

13 år 11 måneder siden #289 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 12/13
Det er i hvert fald naivt at tro, at Sergio Ramos ikke har fået en forklaring af Mourinho. Han må tage det som en voksen mand.

Det er i øvrigt ikke første gang, at han ryger på bænken. Efter nederlaget til Levante i sidste sæson, røg Sergio Ramos ud på bænken i den efterfølgende kamp mod Racing Santander.

Dette er alt sammen en del af Mourinhos strategi. Lige så vel hans udtalelser før og efter kampen. Han sætter maksimal pres på sine spillere og han udfordrer dem, ikke mindst verbalt igennem pressen. Det gør han for at få en reaktion fra sine spillere. Og det er ikke første gang han gør det.

Der skal fortsat arbejdes hårdt. Det er vigtigt, at holdet ligeledes giver svar på tiltale i weekenden. En ting er, at vinde over Barcelona og Manchester City, men motivationen og koncentrationen skal altså også være der mod hold som Getafe, Sevilla og Rayo.

Sergio Ramos er tilbage i startopstillingen til weekendens kamp.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #290 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Truppen 12/13
Kampen mod City er uden tvivl et vendepunkt. Hvis man kan køre videre imod Vallecano, så er der ingen problemer. Problemer der er opstået bliver nok løst inden længe.

For noget tid siden sagde Mourinho at der kun var to urørlige på holdet - Altså to der altid starter inde - og det var Casillas og Ronaldo. San Iker er ingen overraskelse og det er Ronaldo vel heller ikke efter hvad han har vist i de store kampe her på det seneste. Så hvis Ramos kommer til at bitche udelukkende på grund at han blev sat af holdet i aftes, så synes jeg at han hellere skulle tage og holde munden lukket.

Hvis Ramos og Varane starter inde i weekenden, så eksperimentere Mourinho vel bare, og det faktisk kun var af professionelle grunde at Ramos ikke startede i aftes.

13 år 11 måneder siden #291 af KWE
Besvaret af KWE på emne Truppen 12/13
Det er vel kun fair at give Varane chancen. Ramos har været mildest talt svingende/ukoncentreret i starten af denne sæson. Det er vel også et løftet pegefinger om at man ikke pr. automatik er sikret en plads i start-11´eren pga. tidligere tiders præstationer.

13 år 11 måneder siden #292 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 12/13
Ophavsmanden til nedenstående video er selv Real Madrid-fan og har lavet et hav af flotte videosnaser med flere forskellige Real Madrid-spillere; også andre. Jeg mindes også, at madridista.dk har linket til hans arbejde i forbindelse med en nyhed eller to.

Jeg kan kun anbefale en hver Real Madrid-fan til at abonnere på ham, således I har mulighed for at nyde videoerne han spytter ud. De er desværre uden lyd, men man kan altid bare selv smide lidt lyd på i baggrunden :)

Ikke mere udenomssnak.

Marcelo er en verdensklassespiller og for at stilne appetitten en smule inden morgendagens kamp, kan I fordrive tiden med en venstreback, hvis teknik aldrig er set bedre - i hvert fald ikke så vidt jeg erindrer. Marcelo kan noget magisk med bolden og var han bare en kende bedre defensivt, kunne han snildt udvikle sig til en af de bedste venstrebacks historien nogensinde har været vidne til. Enjoy!

13 år 11 måneder siden #293 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
Daniel.

Fantastisk klip af en fantastisk fodboldspiller.

Marcelo er en af mine absolut yndlingsspillere i Real Madrid nogensinde. Som venstreback er han holdets bedste dribler, og mange af de lækre finurlige detaljer kommer oftest fra ham af.
Jeg ser ham allerede som værende verdens bedste vb'er. Der er ingen vb'er som er så indflydelsesrig på et hold som ham. 20 % af offensiven mangler jo nok han ikke spiller.

Han er IMO på niveau med Carlos hvis ikke allerede bedre.

Fantastisk spiller som virker til og være elsket i hele truppen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 11 måneder siden #294 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13
En helt anden Sahin spiller i dag for Liverpool! Han ser dopet ud. Han er agressiv, hurtig med sin boldomgang og så søger han hele tiden bolden.

- 36 min spillet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• Pichichi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #295 af Pichichi
Besvaret af Pichichi på emne Truppen 12/13
@292 og 293: Gad vide om de (tidligere?) Marcelo-hadere herinde stadig mener han er &quot;middelmådig&quot;, &quot;talentløs&quot; og &quot;ubrugelig&quot;?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 11 måneder siden #296 af Storken
Besvaret af Storken på emne Truppen 12/13
@Pichichi

Det er da tankevækkende, at Mourinho ikke tør bruge Marcelo, hvis modstanderen har den mindste trussel ned af højrekanten. Marcelo er modsat andre offensive backs ude af stand til at omstille sig defensivt. Det er virkelig et kæmpe mangel, da det begrænser Mourinhos muligheder i løbet af kampen.

Marcelo er i mine øjne en god spiller at have mod mindre hold eller i kampe, hvor man er nødt til at satse. I alle andre kampe er han til mere skade end gavn. Det hjælper ikke noget, at modstanderen laver 4 ud af deres 5 mål i den samme side.

Mvh
Anders

13 år 11 måneder siden #297 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 12/13
Mourinho tør godt bruge ham mod modstandere, der har en trussel ned af højrekanten. Han bruger bare en lille smule oftere Coentrao, men begge spillere er blandt verdens bedste venstre backs, så begge spillere skal have spilletid og hvad er mere oplagt end at give spilletid til den optimale spiller i den optimale situation.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 11 måneder siden #298 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 12/13
Ifølge ESPN kræver Cristiano Ronaldo 3.7 millioner om ugen, for at forlænge sin kontrakt med Real Madrid. Nogen som kan fortælle mig hvor meget han så ville få efter det nye spanske skattelov, hvis vi antager at han ville tjene 3.7 Mil?

13 år 11 måneder siden #299 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
#295: Pichichi.

Ja godt spørgsmål :). Jeg tror hans enorme kompetencer offensivt har gjort, at de fleste elsker ham. Men der er jo stadig nogle som foretrækker det defensive fremfor det offensive.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 11 måneder siden #300 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 12/13
Havde det lidt på fornemmelsen. Han viser endnu engang en fantastisk menneskelig sympati, som sjælendt er set i fodboldens verden, ærgerligt at et misvisende billede af Ronaldo gør, at ikke mange ved det..

onside.dk/primera-division/cristiano-ron...ldede-afdoed-spiller

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum