Truppen 12/13

13 år 10 måneder siden #325 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Truppen 12/13
Ramos på højre, Varane centralt, indtil Coentrao er klar igen.

Essien er blevet for tung til den højreback.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hiquaino
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #326 af Hiquaino
Besvaret af Hiquaino på emne Truppen 12/13
En spiller som Gallejon kan i 90% af kampene bruges når modstanderne pakker sig ned.

hurtig, offensiv og løbestærk. Får han lidt hjælp af Khedira/alonso/Essien så burde han kunne bruges

• Hiquaino
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #327 af Hiquaino
Besvaret af Hiquaino på emne Truppen 12/13
En spiller som Gallejon kan i 90% af kampene bruges når modstanderne pakker sig ned.

hurtig, offensiv og løbestærk. Får han lidt hjælp af Khedira/alonso/Essien så burde han kunne bruges

13 år 10 måneder siden #328 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 12/13
Hvem er denne Gallejon? Han lyder spændende. Forsvarstalent, Canterano, Spanier, hvad er hans forcer, vil godt vide mere om ham ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 10 måneder siden #329 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 12/13
Jeg tror desværre, at der menes Callejón...........det er jo helt håbløst at foreslå en offensiv spiller, når vi dels har defensive løsninger på førsteholdet, dels på Castilla-holdet også.

Casado, anyone!?

Der er ingen grund til at rykke rundt på hele forsvars-formationen for at besætte venstrebacken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 10 måneder siden #330 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Truppen 12/13
Hvad med at rykke Morata derned, han er høj og så kan han jo bare heade bolden væk :S

Selvfølgelig må der hentes en fra ungdomsholdet til at dække pladsen medmindre man skal til at have Ramos derud?! Jeg er mest stemt for en af de unge, det bør kunne lade sige gøre med det hold. Om ikke andet må man spille uden Ozil og med Essien inde, hvis ikke man mener defensiven er god nok (altså Khedira og Essien på samme tid).

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 10 måneder siden #331 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 12/13
Nu må folk liiiiige...

For det første, så er Coentrão tilbage om et par uger. For det andet, så har man masser alternativer i Arbeloa, Nacho, Albiol og Casado.

Skal man rykke Arbeloa over i venstre side, så har man Essien, Ramos, Nacho, Albiol og til nøds Fabinho der kan dække i højre side.

Må man så flytte Ramos rundt, så har man - sammen med Pepe - Varane, Albiol, Carvalho og Nacho til det centrale forsvar.

Skal I have flere scenarier? Selvfølgelig er det et slag for Real Madrid, at de må undvære Marcelo i godt tre måneder, men holdet skal nok overleve det frem mod nytår. Så længe Coentrão snart er klar igen. Det er det vigtigste.

Så kan man glæde sig over, at Marcelo nærmest kommer tilbage som en januar-signing til den tid!

13 år 10 måneder siden #332 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
#332: El_Juan.

Haha dårlig dag?

Mon ikke du skal tage de sidste 5-7 beskeder med et gran salt? Det tror jeg. Alle er vel klar over de muligheder der er.

Selv er jeg rædselslagen for at Casado overtager pladsen, og til dels også Nacho. En spiller jeg bander og svovler af når jeg ser Castilla spille.

Varane synes jeg fortjener chancen indtil Coentrao kommer tilbage. Hverken Arbeloa eller Ramos er uvante på henholdvis venstre og højre back positionen. Den eneste svaghed ved den konstellation vil stadig være Arbeloa, og det er uanset om han spiller i højre eller venstre side.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 10 måneder siden #333 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 12/13
#333: Dios

Min dag går ganske glimrende, tak! :))

Nu har jeg set de generelle reaktioner herinde og på Facebook-siden og folk er lige lovlig pessimistiske omkring dette. Der er ingen grund til, at male fanden på væggen.

Selvfølgelig er det et slag for Real Madrid, ikke mindst når Coentrão ligeledes er ude i nogle uger, men heldigvis er han snart klar. Nuvel, Nacho eller Casado er ikke Marcelo, men alternativerne er der trods alt og det er ikke fordi vi snakker spillere af Søren Coldings kaliber! Real Madrid skal nok overleve frem mod nytår, trods fraværet af Marcelo. Jeg er tryg ved alternativerne. Også Castilla-spillerne, hvis det kommer så vidt.

"Den eneste svaghed ved den konstellation vil stadig være Arbeloa, og det er uanset om han spiller i højre eller venstre side".

Er det nu jeg skal spørge, hvordan din dag er gået? :)) Arbeloa er bundsolid og han falder aldrig igennem. Hvad enten man bryder sig om ham eller ej. Men den debat har jeg allerede været igennem tusinde gange ;-)

13 år 10 måneder siden #334 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
#334: El_Juan.

Jamen det var da fantastisk. Min går da også helt efter bogen, tak hehe :).

Skal jeg være ærlig, så er der kun 3 spillere i truppen som jeg tror Real Madrid's brede trup ikke kan dække over. Det er Casillas, Marcelo og Ronaldo. Der er simpelthen ingen erstatninger som er gode nok til dem, også er Marcelo en vigtig mand spillet bliver bygget op omkring.

Arbeloa kan være så bundsolid som han har lyst til, det ændre dog bare ikke på, at han ifølge mig er det svageste led i vores 4-back kæde. Han er stabil som bare fanden, men han er vel den eneste som man ikke ville bemærke, hvis han ikke spillede.
Synes du da Marcelo, Pepé eller Ramos er "dårligere" end Arbeloa?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 10 måneder siden #335 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Truppen 12/13
Jeg håber og tror forsvaret kommer til at hedde Arbeloa-Varane-Pepe-Ramos og jeg glæder mig meget til at følge Varane! Defensivt er Arbeloa langt stærkere end Coentrao, så jeg ser næsten hellere denne konstellation spille, frem for Coentrao-Pepe-Ramos-Arbeloa. Også selvom Coentrao er skadesfri. Jeg har ikke den store fidus til portugiseren, jeg synes langt fra han har været imponerende i sin tid i klubben, men han har heller ikke haft det let.

Marcelos skade er beklagelig, men den giver da klubben muligheden for at afprøve nye alternativer, og måske ser vi noget helt ekstraordinært fra en af de spillere vi hidtil ikke har set det store fra. Husk på hvordan Ikers fantastiske karriere startede!!

13 år 10 måneder siden #336 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 12/13
To ting:

1. Marcelo og Ronaldo er indiskutabelt Europas bedste venstreside, og med førstnævntes fravær bliver Real Madrids spil hæmmet, også så det kan mærkes, uanset alternativerne raflebægeret kan ryste ud.

2. Varane er et af fodboldens allerstørste forsvarstalenter, hvorfor man kan håbe, at Mourinho gør brug af ham, frem for Albiol. Ramos, Varane, Pepe og Arbeloa, vil ikke være dårligt.

Leveret af Kunena Forum