Truppen 12/13
- Kristian S
- Guld bruger
-
Denne såkaldte "Crynaldo" er altså en del bedre og mere betydningsfuld for Real end den gamle Ronaldo nogensinde var (og han var god), hvis du ikke engang kan se det så har du, undskyld jeg siger det, fandme ikke set meget fodbold de sidste mange år.
Og så tag dog lige dit forbandede snævresynet jantelovs crap andre steder hen - er det virkelig så svært at kunne lide én bare fordi han måske går lidt mere op i sit udseende end dig selv ? Skal det være alt der afholder dig fra at kunne lide manden? Jøsses mand!
Og så er C.Ronaldo forresten ikke en skid mere selvisk en enhver anden angriber, og da især ikke den gamel Ronaldo! Vågn dog op mand! Ud over det så har han vist sig at være absolut livsnødvendig for Real i de fleste store kampe siden han kom til klubben i 2009. Han har hjulpet klubben nå sine mål mere end man kan forvente fra nogen, og alligevel sviner du ham ?? Du må sku da næsten være en Barca fan i forklædning med sådanne tåbelige udtalelser..
Det sagt så er alle vist enige i at den gamle Ronaldo var fantastisk, men den nye er sku helt ude af denne verden og han hamre altså kasser ind med en rate som kun Puskas har kunne matche.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og jeg som troede jeg var gammeldags haha :).
Hvis en wing ikke må afslutte mere end han er spilskabende. Hvordan har du det egentlig så med de moderne offensive backs?
For lige at besvarer dit spørgsmål, så er Okore en fantastisk spiller, men ikke til Real Madrid. Om han har niveauet skal jeg ikke kunne sige, men der er ingen tvivl om, at han ikke ville kunne komme på holdet de næste 5 år.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det er pege- og langefinger let spredt men hånden vender den modsatte vej af "peace" tegnet. Man ser på det Ronaldo, Benzema, Özil, Pepe osv. osv.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Troede først jeg var inde på sjov og spas-tråden haha
Men M_linding har ret det er Pretty boy tegnet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hehe, pretty boy eller frisøren som har ret? :D
I snakker om håndtegnet, men hører det ikke sammen? ;)
Ville lige komme med dette sørgelige indlæg, for og lægge en dæmper på den nok mere sørgelige og håbløse diskussion, som ja er en diskussion.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men det er jo bare min mening
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas
Albiol Pepe Ramos Arbeloa
Eller
Casillas
Arbeloa Pepe Ramos Nacho
Den usandsynlige, men måske den stærkeste af de tre:
Casillas
Ramos Pepe Varane Arbeloa
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mere seriøst så håber jeg mest på følgende indtil Coentrao er klar.
Ramos-Varane-Pepe-Arbeloa
Derudover så vil jeg prøve at se det positive i situationen og glæde mig over, at nu får Coentrao for første gang i sin Real tid masser af spilletid. Det er så reelt set også det eneste positive. Jeg ærger mig ekstra meget, da jeg er på Bernabeu lørdag og havde set frem til at se Marcelo og Ronaldo køre Krohn-Dehli & co. rundt.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.