Rygtebørsen XIX
Kassow-Rossing skrev: Undres over mange ting? Hvad undrer jeg mig ellers over udover at folk slynger tak ud til højre og venstre alt efter hvem de kan lide?
Jeg sagde ikke at det ikke skulle afføde et spørgsmål. Jeg undrede mig over at spørgsmålet havde fået et tak.
Sjovt at du bliver pigesur over det. Når du laver en påstand uden at komme med belæg for det, er det klart, at folk gerne vil have svar på hvorfor - ergo de mange "tak" til ham der stillede spørgsmålet, som vi alle sad inde med. :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Tak for svaret. Se sådan giver man et tak ;) Jeg regnede med at det var logik for burhøns hvorfor det ville være dumt at skifte til Barcelona denne sommer.
Det ville være dumt af Pogba at skifte til Barca til sommer, men nu skrev du selv, at det ville være dumt af ham at skifte til Barca til vinter, hvilket jeg ikke synes det er.
Her ville han givetvis misse, som Jimmy skrev, max 7-8 CL-kampe. Ikke fordi det er verdens undergang. Når det så er sagt, håber jeg personligt ikke at Barca henter Pogba. Synes han er for dyr/overrated, og så har Barca ganske enkelt ikke brug for en spiller som ham. Der er ikke brug for folk på midtbanen, der skal ligge og lave lækre ting (det har vi MSN til), men midtbanespillere der kan slå de rigtige pasninger til de forreste, og samtidig kan arbejde defensivt. Verratti ser jeg som den perfekte signing.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Tak for svaret. Se sådan giver man et tak ;) Jeg regnede med at det var logik for burhøns hvorfor det ville være dumt at skifte til Barcelona denne sommer.
En gul jakke, en pose bolcher, en pakke kondomer, så er du Madridista.dk's første og officiele natteravn.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Ja jeg skrev i vinters. Min fejl. Jeg har virkelig svært ved at forstå hvorfor nogen skulle have lyst til at skifte til Barcelona denne sommer eller vinter, fordi det efterlader en i en virkelig dårlig situation mht Champions League.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Med spillernes og langt størstedelen af fansnes opbakning, vil det skabe mere ballade end ro i og omkring klubben hvis Ancelotti bliver bedt om at skride.
www.marca.com/en/2015/05/25/en/football/...drid/1432555679.html
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev: Pressemøde i aften.. Ååh Gud, lad det være om noget andet end den Ancelotti-fyring.
Med spillernes og langt størstedelen af fansnes opbakning, vil det skabe mere ballade end ro i og omkring klubben hvis Ancelotti bliver bedt om at skride.
www.marca.com/en/2015/05/25/en/football/...drid/1432555679.html
Jeg kan desværre ikke se det som andet end en fyring.
Jeg ved ikke hvad normal procedure er i disse situationer, men hvorfor Perez skulle mødes med Ancelotti for at fortælle ham at han fortsætter i klubben giver ikke rigtigt mening i mit hovede? Ville præsidenten ikke bare have gået ud og sagt at Ancelotti selvfølgelig fortsætter efter alle rygterne omkring trænerposten.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ser måske spøgelser. Men for mig er det en vanvittig beslutning at sige farvel til Ancelotti.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Offline
- Platin bruger
-
Det eneste lille håb for at Ancelotti kan fortsætte er at det formelt set er bestyrelsens beslutning. Altså denne gruppe gamle mænd
www.realmadrid.com/sobre-el-real-madrid/el-club/junta-directiva
Og da de fleste meningsmålinger (fans/socioer) og spillerne synes for at Ancelotti skal fortsætte, kunne det også tænkes at der blandt disse 17 medlemmer kunne være et flertal for at han fortsætter. Problemet er så bare at de er sat i bestyrelsen af Florentino og de sandsyneligvis vil følge hans opfordning, pga. deres loyalitet. Ellers ved de jo godt at de ikke får lov at fortsætte.
Men det er det eneste vi venter på. At bestyrelsen officielt får fyret Ancelotti, hvorefter der er pressemøde,
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De Gea
Carvajal/Danilo - Varane - Ramos - Marcelo
James - Modric - Kroos - Bale
Benzema - Ronaldo
Ind: De Gea, Gündogan
Ud: Nacho (virkelig en ringe spiller), Arbeloa, Coentrao
Træner: Ancelotti
Og hvor Jese, Illara, Isco, Pepe, Gündogan skulle indgå i et rotationsprincip.
Bravo
Alves(!!!) - Pique - Masch - Alba
Rakitic/Verratti - Busquets - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar
Ind: Verratti, Darmian (hvis Alves ikke forlænger)
Ud: Montoya (hvis Alves forlænger)
Sammenligner man de to hold er det meget 50/50 og det er virkelig marginaler der kommer til at afgøre hvem der løber med mesterskabet.
Smider RM Ancelotti på porten og henter Benitez - for derefter at ændre meget på holdet ser jeg klart Barcelona som favoritter. Dvs. jo færre ændringer for begge hold i realiteten, desto bedre.
Edit: og så skal Bale fandme stoppe med den styrketræning. Han er blevet for tung og har mistet sin agility som var det der gjorde ham god. Mere agility + genoptræning af tabt speed, så kan han godt gå hen og blive uhyggelig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Edit: og så skal Bale fandme stoppe med den styrketræning. Han er blevet for tung og har mistet sin agility som var det der gjorde ham god. Mere agility + genoptræning af tabt speed, så kan han godt gå hen og blive uhyggelig.
PL kræver flere muller end LA Liga, men det er kun et rygte, har jeg hørt.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
………….De Gea
Carvajal Pepe Ramos Marcelo
James Modric Verratti Isco
………Benzema… Ronaldo
Bænk:
Casillas
Kroos
Danilo
Coentrao
Nolito ( 28 år og har masser af erfaring. Skal ikke spille hver gang. Er en solid erstatning for Isco når han skal spares
Jesé ( skal selvfølgelig have chancen for at vise sit kæmpe potentiale)
Asensio ( skal også have chancen for at spille et meningsfuldt antal kampe)
Lucas Moura/ Theo Walcott ( vi skal have mulighed for at sætte en raket ind på højrekanten, men det skal ikke være en spiller som Bale som tilsyneladende skal spille alle kampe)
? (En reserveangriber der med sin fightervilje kan sætte en standard for hvordan man vender kampen.)
Vi har stort set holdet. Vi skal bare have de rigtige dyder. Vi skal finde en kombination af de dyder som har givet Atletico succes og det fantastiske potentiale der er med vores nuværende trup.
Bale sælger vi selvfølgelig. Han er for meget kontraspiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
