Rygtebørsen XIX

11 år 1 måned siden #1225 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
At man har en aldrende spiller og en stjerne man sælger peger netop ikke på at man sælger det tredje talent. Det peger på at man beholder ham til han bliver endnu mere værd.

Og intet tyder på at Pogba skifter til Barcelona til vinter. Der har faktisk været utrolig få rygter mht Barcelona transfers. Netop fordi de ikke kan indskrive spillere. Jeg tror catalanerne får meget svært ved at ændre på deres trup i den kommende sæson, men de har (heldigvis for dem) ikke rigtig brug for det. Mit gæt er at de kommer næsten smertefrit igennem deres straf.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1226 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
@"Kassow-Rossing" Det er rigtig nok helt nye rygter der kommer fra Pogbas agent, der går på, at Pogba har valgt, at han selv helst vil til Barcelona

www.goal.com/en/rumours/last/72?page=1&ICID=OP
www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/freda...-slaas-om-paul-pogba
www.barcablaugranes.com/2015/5/21/863419...hoice-for-paul-pogba

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1227 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Fondo_Sur skrev: @SR4

Okay det var det nu nåede frem til. Casillas med en mirakelredning mod Barca, han holdte stand i den omvendte kamp (og dog) og redede et straffespark i løbet af sæsonen. Altså på en hel sæson.

Hvis du ikke vil kræve mere af en Real Madrid målmand, så kan du lade være. Jeg pointerer bare, at De Gea kunne være en vital mand som oftere kunne redde vores røv i tiltrængte situationer, hvilket vil betyde, at vi vil stå med flere point på kontoen på dette tidspunkt af året. Eksempelvis står der i denne artikel fra 3. December sidste år, at De Gea på daværende tidspunkt havde sikret hele (!) 9 point til Manchester United: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...-Premier-League.html
Når vi marginalt taber mesterskabet i år, så kræver det altså ikke det store for at konkludere, at vi ville stå stærkere med De Gea på holdkortet over en hel sæson.

Målmandsposten er klart en af de positioner på holdet, som vi skal forbedre os på, hvis vi vil dominere gennem en årrække. Målmandsposten, vores ustabile backs og manglen på en stærk og dynamisk midtbanespiller er vores mangler for at få et komplet mandskab.

Siempre San Iker tho


Nu er det ikke fordi jeg på nogen måde remsede op alle Iker's bedrifter denne sæson. Det var bare for at nævne nogle enkelte. Og selv Barca som ligger til at vinde the treble, har sådan rigtige momenter, hvor man tænker, "han har reddet dem". De har levet af en solid defensiv og rotation. Modsat os, hvor Iker har været efterladt med sig selv.

De Gea er hel sikkert en god investering, det er der som sagt ingen der tvivler på. Men man er godt nok naiv, hvis man tror det ændre noget som helst mht. trofæerne. Her har der manglet noget helt andet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1228 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: At man har en aldrende spiller og en stjerne man sælger peger netop ikke på at man sælger det tredje talent. Det peger på at man beholder ham til han bliver endnu mere værd.

Og intet tyder på at Pogba skifter til Barcelona til vinter. Der har faktisk været utrolig få rygter mht Barcelona transfers. Netop fordi de ikke kan indskrive spillere. Jeg tror catalanerne får meget svært ved at ændre på deres trup i den kommende sæson, men de har (heldigvis for dem) ikke rigtig brug for det. Mit gæt er at de kommer næsten smertefrit igennem deres straf.


Midtbanen ser nu vanvittig tynd ud, endda sammenlignet med vores. og højreback positionen er jo på niveau med en oprykkerklubs. Barca er stærke så længe de undgår skader, men der skal ikke mere end den samme mængde skader som vi fik, før de i vanskeligheder. Det har de på heldigvis undgået, hvor de stortset kun har haft Vermalen ude i en lang periode.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1229 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Neye det kan godt være at Pogbas agent har været ude i pressen, men der er stadig intet der tyder på, at Pogba skulle skifte til Barcelona til vinter. Det ville immervæk være utrolig dumt af franskmanden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1230 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Så skulle PSG være ude af kampen om Pogba og Man City være med i stedet, sammen med Real og Barcelona. Har det mon noget med rygterne om Ronaldo og PSG at gøre?

www.goal.com/en/rumours/last/72?page=1&ICID=OP
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1231 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Asier Illaramendi har udtalt at han foretrækker at blive i Real Madrid.

Han siger at enhver spiller drømmer om at spille fast på sit hold, men det er træneren, der bestemmer. Han vil blive og kæmpe for sin plads på holdet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1232 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Neye det kan godt være at Pogbas agent har været ude i pressen, men der er stadig intet der tyder på, at Pogba skulle skifte til Barcelona til vinter. Det ville immervæk være utrolig dumt af franskmanden.


Hvorfor ville det være utroligt dumt af franskmanden at vælge Barcelona?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, JimmyBroe, Abefar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1233 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Real Madrid har valgt ikke at købe Chicharito. Der var mulighed for at gøre brug af en købsklausul, men dette har klubben ikke valgt at benytte sig af.

Hernandez nåede at score 9 mål i Real Madrid hvor størstedelen af dem var i perioden med Benzemas skade sidst på sæsonen. I alt blev det til 1357 minutter på banen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1234 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Neye det kan godt være at Pogbas agent har været ude i pressen, men der er stadig intet der tyder på, at Pogba skulle skifte til Barcelona til vinter. Det ville immervæk være utrolig dumt af franskmanden.


Hvorfor ville det være utroligt dumt af franskmanden at vælge Barcelona?


Fordi han ikke kan spille CHL i den kommende sæson for enten Juventus eller Barcelona. Ingen har lyst til at starte sin Barcelona karriere ved at lave en Suarez og sidde ude et halvt år. Jeg undres stadig over folk siger tak hver gang de er enige i en debat og ikke når de ønsker at takke. "Tak til Sahinovic for at stille et one-liner spørgsmål"

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1235 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Neye det kan godt være at Pogbas agent har været ude i pressen, men der er stadig intet der tyder på, at Pogba skulle skifte til Barcelona til vinter. Det ville immervæk være utrolig dumt af franskmanden.


Hvorfor ville det være utroligt dumt af franskmanden at vælge Barcelona?


Fordi han ikke kan spille CHL i den kommende sæson for enten Juventus eller Barcelona. Ingen har lyst til at starte sin Barcelona karriere ved at lave en Suarez og sidde ude et halvt år. Jeg undres stadig over folk siger tak hver gang de er enige i en debat og ikke når de ønsker at takke. "Tak til Sahinovic for at stille et one-liner spørgsmål"


Du er helt op at ringe for tiden:D

Du undres over mange ting... Du kunne eventuelt selv ha' gjort dit til, at svare på din egen one-liner. Det afføder vel et spørgsmål når, du blot skriver: "Det ville immervæk være utrolig dumt af franskmanden" .

Til dit svar. Nej, Pogba kommer næppe til at spille ChL i anden halvdel af sæsonen for Barca (hvis skiftet sker). Men det er trods alt Barcelona vi snakker om. Det drejer sig måske om 7 kampe han vil gå glip af. Ja det er skide ærgerligt. Men "utrolig dumt"? Aarg?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Sahinovic, Abefar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #1236 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Undres over mange ting? Hvad undrer jeg mig ellers over udover at folk slynger tak ud til højre og venstre alt efter hvem de kan lide?

Jeg sagde ikke at det ikke skulle afføde et spørgsmål. Jeg undrede mig over at spørgsmålet havde fået et tak.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum