Rygtebørsen XIX
Og i forlængelse af dette spørgsmål, er jeg fortsat meget spændt på at se, hvad man gør med Asensio. Bliver han førsteholdsspiller? Eller får han en Ødegaard-lignende rolle?
Asensio har i hvert fald evnen til at slå de indlæg, som jeg alt for ofte har savnet, de seneste 6-7 måneder:)
Her er hans 2015:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At du har glemt Varane er noget skidt :-)
Angående Ancelotti så bliver han naturligvis fyret, alt peger den vej.
Afløseren bliver nok desværre Benitez, som jeg virkelig ikke kan forestille mig bliver en succes i spillertruppen efter den gemytlige Carlo. Den eneste rigtige afløser, som desuden netop er blevet fri på markedet, er tysker.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har nogle gode indlæg her på siden, men når du kommer med dine ideal-opstillinger, som du ofte gør, så falder alt simpelthen til jorden. Nu har Theo Walcott lige spillet en enkelt god kamp i PL, og pludselig skal vi signe ham.
Og Kroos på bænken som rotationspiller? Er du helt fra den??
EDIT: Og i den opstilling er der hvert fald ikke nogle, der kan komme ind og vende kampene, når det ikke kører for de startende 11.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Kan man forestille sig at Jesé udlejes, så alle parter er sikre på, at han får en sæson med MASSER af spilletid? ...Det er lige det han trænger til.
Og i forlængelse af dette spørgsmål, er jeg fortsat meget spændt på at se, hvad man gør med Asensio. Bliver han førsteholdsspiller? Eller får han en Ødegaard-lignende rolle?
Asensio har i hvert fald evnen til at slå de indlæg, som jeg alt for ofte har savnet, de seneste 6-7 måneder:)
Jeg regner stærkt med, at Asensio bliver udlejet til en spansk klub med mulighed for oprykning fra segundaen eller en ikke nedryknings truet Primera-klub.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Jeg tror kun at man kan opnå dette hvis man viser dem tillid og ikke erstatter dem med nye stjerner hvert år.
i forhold til lucas Moura eller Walcott, så handler det bare om vi skal have fart på banen i visse kampe, men det skal netop ikke være en spiller der skal spille alle kampe. Hverken Moura eller Walcott kan forvente at spille alle kampe, men de har en spidskompetence som gør at man med succes kan skifte dem ind når der er behov for fart. Hvis man køber præmissen om at vi skal have fart på bænken hvem skulle man købe i stedet for de to som jeg forslår?
Fraværet af Varane er selvfølgelig en forglemmelse.
To pladser til tre spillere. Hvem er bedst: Kroos, Modric eller Verratti. Den er svær, men jeg mener at Verratti og Modric er bedre
jeg ved godt at Ancelotti er færdig. Jeg har vel bare svært ved at acceptere det
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er det muligt at se pressemødet? Evt. På Real Madrid appen? Eller hvis nogen har et link?:)
www.realmadrid.com/noticias/2015/05/flor...a-a-las-2000-horas-2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Så kan man kun håbe afløseren bliver Klöp og ikke Benitez. Jeg er bange for det går helt galt med ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mit bud er at Benítez slet ikke vil have den defensive tilgang som er set på nogle af hans tidligere hold. Disse hold har generelt været med defensivtorienterede spillere (På nær i Valencia og Napoli), samt at han har kendt Real Madrid fra barns ben af, og ved hvilke værdier der er i klubben. Jeg er i det håb at han vil skabe en mere homogen trup, bygget på boldbesiddelse og fart, med stor rotation.
Desværre tror jeg at vores chancer for at kabre Verratti, en spiller jeg ellers rigtig gerne så i klubben, er blevet meget svækket uden Ancelotti. Der skal stadig en ny og konkurrencedygtig angriber ind; En der ikke nødvendigvis hentes som andenviolin, men kan udfordre Benz. Jeg håber på Lacazette. De Gea er stadig så godt som sikker, og jeg så også gerne en ny venstreback i stedet for Coentrao. Bliver spændende at se hvordan han vil bære sig ad, nogen bud?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg har tænkt samme tanke. Benitez har vist en egenskab til at sætte sig ind i tingene før han leger med filosofien. Han tilpasser sig de forhold, der er i klubben og den spillertrup, som han har til rådighed. Jeg har et håb om, at der ikke bliver ændret meget i forhold til de bedste 13-14 spillere og man i stedet justerer få steder, hvor f.eks. Bale kunne snuppe en billet ud af Madrid. Bredden håber jeg samtidig bliver forstærket.NadaMás skrev: Nu hvor Ancelotti, desværre, ikke længere skal styre holdet, og Benítez (har oddsene med sig så jeg tager udgangspunkt i ham) bliver den nye træner, hvordan tror i så RM kommer til at begå sig på transfermarkedet og hvilken spillestil vil praktiseres?
Mit bud er at Benítez slet ikke vil have den defensive tilgang som er set på nogle af hans tidligere hold. Disse hold har generelt været med defensivtorienterede spillere (På nær i Valencia og Napoli), samt at han har kendt Real Madrid fra barns ben af, og ved hvilke værdier der er i klubben. Jeg er i det håb at han vil skabe en mere homogen trup, bygget på boldbesiddelse og fart, med stor rotation.
Desværre tror jeg at vores chancer for at kabre Verratti, en spiller jeg ellers rigtig gerne så i klubben, er blevet meget svækket uden Ancelotti. Der skal stadig en ny og konkurrencedygtig angriber ind; En der ikke nødvendigvis hentes som andenviolin, men kan udfordre Benz. Jeg håber på Lacazette. De Gea er stadig så godt som sikker, og jeg så også gerne en ny venstreback i stedet for Coentrao. Bliver spændende at se hvordan han vil bære sig ad, nogen bud?
Coentrao forstår jeg ikke, hvorfor folk vil af med. Han spiller næsten aldrig, men præsterer hver gang han får chancen. Bundsolid defensivt og støtter fint i offensiven.
Jeg havde helt sikkert gerne set Ancelotti fortsætte som førsteprioritet. 2. prioritet var at få set Klopp i klubben. Jeg ser dog frem til at finde ud af, hvad Benitez har tænkt sig med holdet. Han kan i hvert fald skabe resultater og forhåbentlig få lidt flot fodbold op at køre samtidig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
