Rygtebørsen XIX

11 år 3 uger siden #1261 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Benzema er rygtet til United for at skabe plads til en ny angriber.

El Kun Aguëro er rygtet til Real Madrid. 90 mio Euro.

Ifølge nogle medier er Pogba rygtet til Spanien for ENTEN Real Madrid eller Barcelona men ifølge andre medier er Pogba villig til at vente til 2016 og rejse til sin yndlingsklub Barcelona for at spille med sin yndlingsspiller Messi.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #1262 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX
Pogba er overvurderet. Lad bare Barcelona sprænge banken for at hente ham. Desværre ender det nok med at Perez gør ham til verdens dyreste spiller, og så står vi med en situation hvor enten Kroos eller Modric bliver sorteper.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1263 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Er der nogle herinde, der sådan for alvor følger den tyske Bundesliga?

De to navne der herinde bliver nævnt oftest, som midtbaneforstærkninger er Pogba og Verratti. Jeg er bare lidt nysgerrig efter at høre lidt mere om Kevin De Bruyne. Nuvel, han blev målt og vejet for let i Chelsea, men det han efterfølgende har vist i Tyskland (jeg vurderer udelukkende på stats) - ja, han er vel en af ligaens bedste spillere? - gør ham vel interessant?

Kan han spille Modrics position eller er han naturligt mere offensivt anlagt? Jeg finder ham i hvert fald spændende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1264 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev: Er der nogle herinde, der sådan for alvor følger den tyske Bundesliga?

De to navne der herinde bliver nævnt oftest, som midtbaneforstærkninger er Pogba og Verratti. Jeg er bare lidt nysgerrig efter at høre lidt mere om Kevin De Bruyne. Nuvel, han blev målt og vejet for let i Chelsea, men det han efterfølgende har vist i Tyskland (jeg vurderer udelukkende på stats) - ja, han er vel en af ligaens bedste spillere? - gør ham vel interessant?

Kan han spille Modrics position eller er han naturligt mere offensivt anlagt? Jeg finder ham i hvert fald spændende.


Han er super god men attacking midtfielder som man kalder det udenbys og ville - som jeg ser det - indgå som supplement til Isco og James. Thiago fra Bayern ville derimod som central midtbanespiller, være mere oplagt og jeg synes bestemt hans comeback efter skaden viser hvor stort et potentiale der er i den unge mand.

BTW synes jeg Verratti er et helt rigtigt valg til dybden på midtbanen
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1265 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Ved ikke hvor meget man skal lægge i rygtet men hvis det blev virkelighed, så ville mine tanker blive skudt i sænk med et slag:

Rafael Benitez plans to build his Real Madrid team around Gareth Bale as he closes in on replacing Carlo Ancelotti. Florentino Perez is determined to make his world record signing a success and Benitez has big plans for the Welshman.

Source: Daily Mirror

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1266 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Det kan sgu godt være man skal regne med Bale i næste sæson

as.com/diarioas/2015/05/26/english/1432658731_791936.html
as.com/diarioas/2015/05/26/english/1432660661_689234.html

Gad vide om det vil få konsekvenser for hvordan andre spillere ser deres rolle og muligheder i Real
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1267 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Alaba og Bernat fra Bayern har været en del på bordet herinde som mulige afløsere for Coentrao, som de fleste vel ser som væk nu. Ikke at han har gjort det dårligt, når han har været klar...han har bare været alt for sjældent klar. For mange skader.

Der er også et andet meget oplagt bud på en venstre back fra Bundesligaen - Ricardo Rodriguez i Wolfsburg. Kåret som bedste mand på pladsen i den forgangne sæson. Meget målfarlig med 10 mål i 35 kampe og dertil 4 assists.

Man kan have sine tvivl om, hvorvidt han er til at lokke væk, nu hvor Wolfsburg skal spille CL og klubben lider jo ingen som helst pengenød.
Men et eller andet sted burde han vel også have lyst til at komme op og spille på et højere niveau.

Spørgsmålet er, om man er klar til at fortsætte med Marcelo som førstevalg, eller om det er på tide, man finder en, der kan presse ham af pladsen i løbet af sæsonen.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Chamartin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1268 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: Alaba og Bernat fra Bayern har været en del på bordet herinde som mulige afløsere for Coentrao, som de fleste vel ser som væk nu. Ikke at han har gjort det dårligt, når han har været klar...han har bare været alt for sjældent klar. For mange skader.
Der er også et andet meget oplagt bud på en venstre back fra Bundesligaen - Ricardo Rodriguez i Wolfsburg. Kåret som bedste mand på pladsen i den forgangne sæson. Meget målfarlig med 10 mål i 35 kampe og dertil 4 assists.
Spørgsmålet er om han er til at lokke væk, nu hvor Wolfsburg skal spille CL og klubben lider jo ingen som helst pengenød. Et eller andet sted burde han vel også have lyst til at komme op og spille på et højere niveau.


Han er bestemt et oplagt emne. Fantastisk spiller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1269 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Den her også lidt overraskende og måske er det derfor Aguero er sat i spil på rygtebørsen

Karim Benzema fra Real Madrid til Manchester United
Note: Arsenal er allerede ude efter den franske angriber, og nu får klubben konkurrence fra Manchester United. Benzema menes at koste omkring 400 millioner kroner.
Sandsynlighed: Middel
Kilde: The Guardian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1270 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Rygtebørsen XIX
Hvis Benzema bliver solgt og Bale bliver, tror jeg der kommer tilstrækkelig med rystelser på holdet:

Ronaldo mister igenigen en spiller som han kører rigtig godt med (Benzema)

Bale, som det virker tydeligt at flere ikke kan spille med, vil have negativ påvirkning på feks. James

Apropos Bale er det ret forunderligt med udmeldingen om at han kommer stærkere næste sæson, når man tænker på at det var næsten samme ordlyd der var under VM hvor han i modsætning til de fleste Real spillere kunne få udhvilet sig og komme i topform.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1271 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

mohbar skrev: Hvis Benzema bliver solgt og Bale bliver, tror jeg der kommer tilstrækkelig med rystelser på holdet:

Ronaldo mister igenigen en spiller som han kører rigtig godt med (Benzema)

Bale, som det virker tydeligt at flere ikke kan spille med, vil have negativ påvirkning på feks. James

Apropos Bale er det ret forunderligt med udmeldingen om at han kommer stærkere næste sæson, når man tænker på at det var næsten samme ordlyd der var under VM hvor han i modsætning til de fleste Real spillere kunne få udhvilet sig og komme i topform.


Hvad skal han sige? "Næste sæson er jeg ligeså elendig"?? Come on.

Bale kan sagtens rejse sig igen, og hvis vi går tilbage til de lidt mere Mounrinho-lignende tilstande med mindre boldbesiddelse og mere kontrak-fodbold, så vil det passe ganske glimrende til Bale.

Det korte af det lange er: Ancelotti er væk. Alt tyder på, at Rafa Benitez overtager trænergerningen. Lad os give manden en chance og se, hvad han formår med holdet. Vi kommer alligevel ikke til at ændre på noget som helst, selv om alle herinde gerne vil være lidt medbestemmende i verdens største klub ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1272 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev: Er der nogle herinde, der sådan for alvor følger den tyske Bundesliga?

De to navne der herinde bliver nævnt oftest, som midtbaneforstærkninger er Pogba og Verratti. Jeg er bare lidt nysgerrig efter at høre lidt mere om Kevin De Bruyne. Nuvel, han blev målt og vejet for let i Chelsea, men det han efterfølgende har vist i Tyskland (jeg vurderer udelukkende på stats) - ja, han er vel en af ligaens bedste spillere? - gør ham vel interessant?

Kan han spille Modrics position eller er han naturligt mere offensivt anlagt? Jeg finder ham i hvert fald spændende.


Han er utrolig kynisk i sit spil. Han har et rigtig godt drive med bolden, og er overraskende hurtig af en offensiv midtbanespiller at være. Hans sparketeknik er i verdensklasse og det er med begge ben! og så har han et godt blik for spillet og specielt for sine holdkammerater. Han arbejder dog utrolig lidt for holdet, og kræver han får den frie 10'er rolle centralt eller på kanten. Jeg ser ham ikke som en mulighed nu, da vi i forvejen har James, og de vil kæmpe om den samme plads. Han er alt for offensiv til en 4-3-3 opstilling, og en af Mourinho's grunde til at skille sig af med ham er hans defensive indstilling.

Han er en utrolig spændende spiller, men han skal være stjernen på holdet, hvor alle arbejder for ham, så vil han sprudle som han gør i Wolfsburg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum