Rygtebørsen XIX
- Real madrid emil
- Gæst
-
Jeg har lige tjekket nogle statistikker over Benitez tid i Premier league og der har han kun vundet 56% af kampene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Offline
- Platin bruger
-
Real madrid emil skrev: Jeg håber ikke at vi går hen og sælger Benzema fordi han arbejder godt sammen med Ronaldo når vi angriber. James er også god til at arbejde sammen med Ronaldo, men ham sælger vi forhåbenligt ikke.
Jeg har lige tjekket nogle statistikker over Benitez tid i Premier league og der har han kun vundet 56% af kampene.
Hvilket er den 5. bedste statistik i Premier League
www.90min.com/posts/772177-10-managers-w...emier-league-history
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AvatarEyes
- Gæst
-
Raul 4 ever skrev:
Real madrid emil skrev: Jeg håber ikke at vi går hen og sælger Benzema fordi han arbejder godt sammen med Ronaldo når vi angriber. James er også god til at arbejde sammen med Ronaldo, men ham sælger vi forhåbenligt ikke.
Jeg har lige tjekket nogle statistikker over Benitez tid i Premier league og der har han kun vundet 56% af kampene.
Hvilket er den 5. bedste statistik i Premier League
www.90min.com/posts/772177-10-managers-w...emier-league-history
Og Ancelotti er 3. bedst :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Jeg har hørt om Nemanja Matić fra chealsea.
Er der nogen der ved noget om hans spillestil???
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real madrid emil skrev: Jeg har læst at der er flere, som spørger efter en mulig defensiv midtbane spiller.
Jeg har hørt om Nemanja Matić fra chealsea.
Er der nogen der ved noget om hans spillestil???
Det er en defensiv midtbane i traditionel forstand. Virkelig stærk på den defensive del af spillet.
Mourinho spiller ofte med to midtbanespillere bag en linie af offensive midtbanespillere. Den ene af dem er meget bunden på at lukke ned mens den anden støtter op og iværksætter resten af midtbanen. Matic er typisk den der lukker modstanderen ned og Fabregas er den der fodre og støtter offensiven
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Neye skrev:
Real madrid emil skrev: Jeg har læst at der er flere, som spørger efter en mulig defensiv midtbane spiller.
Jeg har hørt om Nemanja Matić fra chealsea.
Er der nogen der ved noget om hans spillestil???
Det er en defensiv midtbane i traditionel forstand. Virkelig stærk på den defensive del af spillet.
Mourinho spiller ofte med to midtbanespillere bag en linie af offensive midtbanespillere. Den ene af dem er meget bunden på at lukke ned mens den anden støtter op og iværksætter resten af midtbanen. Matic er typisk den der lukker modstanderen ned og Fabregas er den der fodre og støtter offensiven
Mange tak for det.
Hvis Benitez er defensiv indstillet i sin spillestil, kunne han nok godt finde på at købe ham, så han kan få lukket ned for modstanderens angreb.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.fodbold-transfers.dk/fc-porto-vi-vil-koebe-casemiro/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: FC Porto oplyser i dag, at de går efter at købe lejesvenden Casemiro fra Real Madrid. De har en købsoption, som de håber på at kunne udnytte.
www.fodbold-transfers.dk/fc-porto-vi-vil-koebe-casemiro/
Og det skal man selvfølgelig heller ikke sige nej til fra Real Madrids side. Lad ham endelig blive permanent Porto-spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det synes jeg du har ret i. De fås bedreDaniel skrev:
Neye skrev: FC Porto oplyser i dag, at de går efter at købe lejesvenden Casemiro fra Real Madrid. De har en købsoption, som de håber på at kunne udnytte.
www.fodbold-transfers.dk/fc-porto-vi-vil-koebe-casemiro/
Og det skal man selvfølgelig heller ikke sige nej til fra Real Madrids side. Lad ham endelig blive permanent Porto-spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real madrid emil skrev: Er der nogen som har nyt omkring de gea skifte.
Ikke som sådan.. Men Man U er kæmpe favoritter til at købe Cech ... Og nægter at tro på at han vil til Man U for at spille samme rolle som i Chelsea .. Tænker at DDG inden alt for længe er Real spillere :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
www.sportlobster.com/news/92983/real-mad...-option-on-reus.html
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
